Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by roderickk View Post
    dan ben je toch een licht en geluid bedrijf waarin de verhoudingen krom zijn getrokken? Dat doe ik ook als er meer vraag naar licht is heb ik daar een groter assortiment in en wie doet dat eigenlijk niet dat is de economie.

Het ligt iets ingewikkelder dan gewoon kromme verhouding, er gaan hier licht offertes de duur uit rond de €2000,- tegen over de duurste geluidsset van net €100,-

Ampco is ook niet ineens een licht en geluid bedrijf omdat ze een berg bureau lampen hebben staan?

Zullen we dan nu terug naar het onderwerp, mocht je het nog steeds graag uitgelegd hebben stuur mij dan een PM.

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
      Zullen we dan nu terug naar het onderwerp, mocht je het nog steeds graag uitgelegd hebben stuur mij dan een PM.
      Ja, maar dan had ik dat het liefst ná mijn vorige post al gehad i.p.v. de 5 berichten die in de tussentijd geplaatst zijn en geen betrekking meer hadden op de website. Back ontopic, wie nog een website?

Comment

• wil ook een website laten maken kent iemand een persoon die dit doet voor een niet te hoge prijs max bedarg is 150 euro

Comment

• Misschien is het beter uitleggen wat je precies wil wel handig, want dan weten wij ook wat jij wil.

Wat wil je precies?

150 euro per jaar?
          Flash site?

ga zo maar door..

Comment

• Website laten maken werkt alleen maar in je nadeel. Nooit aanpassingsvrijheid, nooit kennis over hoe het systeem in elkaar steekt, altijd wat vertraging als je iets wilt veranderen op je site, enz.

Volg een kleine HTML cursus op internet, download een template, verbouw die naar je wensen en voila. Kun je enorm veel profijt van hebben en je kan je site precies zo maken als je wil.
            Het kost je wat tijd, maar dan heb je ook iets wat je zelf volledig in de hand hebt en naar alle vrijheid kunt aanpassen wanneer je maar wil.

Comment

• Ben ik het niet mee eens, ik kan voor iets meer dan 150 euro voor jou een CMS systeem installeren met een gewenst ontwerp. Kun je zelf altijd de tekst veranderen.

Comment

• Originally posted by Citybeatz View Post
                Kun je zelf altijd de tekst veranderen.
                Ah, tekst. ;) En stel dat ik andere dingen wil veranderen? Lay-outs definiëren, extra pagina's toevoegen, enz. enz.

Comment

• Ontwerp maak ik voor je naar wens, als je geen gekke menu's wilt kun je moeiteloos extra pagina's toevoegen die je zelf kunt bewerken.

Het ontwerp, of zoals jij het noemt layout bewerken kun je dus niet 1, 2, 3 zelf. Maar ik verwacht dat je daar wel goed over na denkt dat het tenminste een half jaar mee gaat.

Comment

• Mijn website word voor €100,- gebouwd, ken de website bouwer wel persoonlijk.

Binnen het bedrag valt ook een kleine cursus om pagina's, foto's, fimpjes en dergelijke toe te voegen, tekst veranderen is makkelijk te doen.

Website is weer wat aangepast (inclussief het sub-menu), de site is ook wat breder gemaakt en de rechterbalk is nog wat veranderd.

Oud ontwerp: http://www.eventlight.nl/design3.html

Vraag stukken zijn nu nog om Diensten of service (of een andere omschrijving) in het menu te gebruiken. Hieronder valt Transport, op / afbouw dienst en Personeel

Verder nog de vraag of media, impressie of een ander woord te gebruiken voor fimpjes en foto's
                    Last edited by Paradise; Thursday-07-01-2010, 13:51.

Comment

• Originally posted by Paradise View Post
                      Vraag stukken zijn nu nog om Diensten of service (of een andere omschrijving) in het menu te gebruiken. Hieronder valt Transport, op / abouw dienst en Personeel
                      Klinkt wat verwarrend. Je levert toch sowieso al een 'dienst' met je show?
                      Wat wil je hier precies gaan melden?
                      Verder nog de vraag of media, impressie of een ander woord te gebruiken vor fimpjes en foto's
                      Ligt er aan wat voor foto's je gaat plaatsen. Zijn het slechts een paar foto's die je er uit pikt van evenementen en shows, dan is het een impressie. Zijn het alle foto's van alle evenementen, dan is het media.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                        Klinkt wat verwarrend. Je levert toch sowieso al een 'dienst' met je show?
                        Wat wil je hier precies gaan melden?

Ligt er aan wat voor foto's je gaat plaatsen. Zijn het slechts een paar foto's die je er uit pikt van evenementen en shows, dan is het een impressie. Zijn het alle foto's van alle evenementen, dan is het media.
                        Onder diensten vallen de overige werkzaamheden die wij verrichten, hieronder valt onze appart in the huren op en afbouw ploeg, onze transport dienst, lichtontwerp (doormiddel van 3D programma's binnenkort), stroomvoorzieningen en binnenkort ook Spare/last-minute dienst, storingsdienst/reparatie en rigging expert. Dit wil ik appart vermelden op de website, inclussief de bijbehorende prijzen.

Foto's en video's zullen van allerlei evenlementen zijn die wij gedaan hebben...

Comment

• citybeatz kan jij websites bouwen zo ja kan je dan ff kontakt met me opnemen via pm

ik wou zo rond de 150 euro uitgeven website wil ik over een paar maanden laten bouwen

want mijn sport ( paintball ) ben ik nu ook mee bezig aangezien we nu vaak in engeland aan het spelen zijn voor de world cup ben ik er 3 maanden niet
                          gelukkig dat ze wel een pc hebben kan ik een beetje volgen wat hier gebeurd

ik wou rond de 150 euro uitgeven
                          zelf een curces volgen ik denk niet dat het voor mij weggelegd is snap er geen reet van
                          ( dat leer ik dan wel ) maar toch

er was een tijdje geleden ook iemand die een website wou bouwen voor me voor 100 euro met cms die heeft het afgehaakt omdat ik nog geen 18 was en ik moest 18 zijn

Comment

• @ djslash, wellicht wordt het wel tijd dat je wat meer hoofdletters en leestekens gaat gebruiken. Die kan ik namelijk in bovenstaande post nergens vinden, terwijl dat toch onderdeel is van het ABN (en laat dat ABN nu net zijn wat hier op het forum gebruikt wordt).

Comment

• @paradise

Als ik jou was zou ik ook het domein event-light.nl registreren gezien je dat als naam gebruikt en het domein wat je gebruikt eventlight.nl is.

Comment

• Originally posted by Joep View Post
                                @paradise

Als ik jou was zou ik ook het domein event-light.nl registreren gezien je dat als naam gebruikt en het domein wat je gebruikt eventlight.nl is.
                                Klopt, dat domein word binnenkort ook geregistreerd en doorverwezen.

Comment

Working...
                                X