Dat is een afweging die je moet maken, en die waarschijnlijk wel gemaakt is door de eigenaar van de website!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
@ DJFunkey, ik zie graag eenzelfde site tegenmoet met dezelfde graphics, lay-out en achterliggende scripting en SEO.
Daarnaast, zoals Roderick aangaf, is mijn doelgroep niet de puber met de iPhone. 'Even snel een DJ boeken' doe ik in veel gevallen toch niet aan, omdat ik dan vaak toch niet beschikbaar ben.
Comment
-
@ DJFunkey, ik zie graag eenzelfde site tegenmoet met dezelfde graphics, lay-out en achterliggende scripting en SEO.Last edited by Guest; Tuesday-16-03-2010, 17:27.
Comment
-
Jongens, ik vind de discussie zo wel mooi geweest. Zoals het nu staat zijn er twee fronten, het ene front dat pro-PDA (en cosoorten) is en alles naar hun apparaatjes aangepast willen hebben, het andere front dat vindt dat er geen halsbrekende toeren moeten worden uitgehaald om een website werkend te krijgen op een PDA.
Het wordt een welles-nietes verhaal, de maker van de website bepaalt nog steeds zelf waar hij zijn website op wil laten zien en op wat voor manier.
@ dj funkey, je sarcasme raakt kant noch wal, ik hoop dat je de ware strekking van Patrick's post inziet...
Nu graag weer ontopic.
Comment
-
Dit noem ik nou nog eens een overzichtelijke site! Je ziet meteen wat het kost en wat je daar voor krijgt.
Misschien nog een linkje erbij dat je er op kunt klikken en dat je precies ziet wat voor set je krijgt.
In Internet Explorer 8 werkt ie prima hoor...
Dit is toch niet je eigen site, maar van het bedrijf waar voor je werkt?
Comment
-
Originally posted by roderickk View PostIn chrome werkt de site niet.
Originally posted by rick1993 View PostDit noem ik nou nog eens een overzichtelijke site! Je ziet meteen wat het kost en wat je daar voor krijgt.
Misschien nog een linkje erbij dat je er op kunt klikken en dat je precies ziet wat voor set je krijgt.
In Internet Explorer 8 werkt ie prima hoor...
Dit is toch niet je eigen site, maar van het bedrijf waar voor je werkt?
Het linkje is inderdaad iets waar aan gewerkt word.
Binnenkort gaan we ergens een zaaltje huren en vervolgens alle mogelijke sets opzetten en fotograferen.
Comment
Comment