Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dj-scratch View Post
    Een .nl domein is slimmer, mensen kunnen je dan vinden, en via .tk kan niemand je vinden!
    Je bent er nu zelf ook eindelijk achter, haha.

De header komt ook niet helemaal overheen met de kleuren.
    Ik zal wel de afbeelding rechts in je header weg halen, want die kan ik overal vinden op google, want dat is gewoon een standaard DJ plaatje.

Comment

• Natuurlijk kunt u zelf ook een show samestellen met de apparatuur waarover wij beschikken. U kunt dit eenvoudig doen door paint tekening naar ons te mailen met u show.

say what!? klanten moeten een tekening maken van apparatuur waar ze ongetwijfeld geen verstand van hebben? FOUT! Het is aan jullie om de klant te voorzien in hetgeen ze nodig hebben.

verder: all the above

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
        Je bent er nu zelf ook eindelijk achter, haha.

De header komt ook niet helemaal overheen met de kleuren.
        Ik zal wel de afbeelding rechts in je header weg halen, want die kan ik overal vinden op google, want dat is gewoon een standaard DJ plaatje.
        Haha. Ik was er wel eerder achter gekomen.. Maarja, voordat hier iets gebeurt, is het ..... verder:P

Comment

• Zoals sommige van jullie misschien al weten, gaat volgende week mijn bedrijfje de lucht in. Dit, omdat ik steeds meer aanvragen krijg voor afmixen van tracks, waaronder bedrijven, die het toch erg vervelend vinden dat ik daarvoor geen BTW factuur kan overleggen. Heb daarom gekeken waar ik denk dat mijn capaciteiten liggen en waar de markt momenteel leuk speelt :p

Volgende week komt de inschrijving bij de KvK en krijg ik mijn BTW nummer. Ook ga ik voor een 0900-nummer, staat iets professioneler dan een 06 nummer.

Maar goed, de development-versie:

Op het moment van schrijven heb ik enkel nog maar de index-pagina af. De rest van de pagina's bestaan dus nog niet en moeten nog geschreven worden. Maar ben benieuwd naar jullie meningen tot dusver :)

Comment

• Ziet er goed uit. Ik vind hem wel wat van de Apple site weg hebben.

Comment

• Zou goed kunnen, aangezien ik die als bron van inspiratie wel heb gebruikt en een aantal elementen ook goed terugkomen. Zoals de block die van wit naar lichtgrijs gaat, en het menu. Maar ook zitten er elementen in die daar niet van komen, zoals het kleurenspectrum helemaal bovenaan. Ik hou tegenwoordig nogal van felle kleurtjes :p dezelfde kleurpatronen staan daarom ook op mijn www.patrickgodshal.com site.

Comment

• Altijd jaloers op jouw design. Maak je ook site's voor anderen? (ja heb geld ;) )

Ziet er strak en mooi uit. Heb geen op of aanmerkingen.

Comment

• NICE! vind wel het menu er in negatieve manier uitspringen... alles strak vloeiend en dan van die koeieletters in je menu. Met name het mixing en mastering zorgt hier voor... kleinere letters... misschien een lijn dat oogt net wat beter

Comment

• O en je achtergrond houd op met bestaan op hoge resoluties 1920x1080 (witte zijkanten)

Comment

• @Zassie Kijk, daar kan ik wat mee ;) Dat het menu dik is, dat ben ik met je eens. Hier heb ik echter bewust voor gekozen zodat het in één lijn duidelijk is welke diensten ik aanbied. Ik wil kijken waar de meeste clicks komen na lancering, als het menuidee niet blijkt te werken, dan zal ik dat zeker aanpassen, thx!

Dat van de achtergrond had ik ook gezien, op m'n werk zit ik met twee 1920x1080 schermen, dan is het inderdaad niet echt mooi. Zal daar zodadelijk eens naar kijken.

Comment

• vond het niet storend.. maar het viel me wel op (achtergrond).
                        Het menu vind ik dan wel storend. Als ik koeieletters wil ga ik wel naar de opticien, neem ik een senioren telefoon of zoom ik in met mn browser. Daarnaast stoort het mijn inziens met de rest van de layout (te grof) En natuurlijk de dubbele text terwijl al het andere een lijn is... succes ermee

Comment

• Je hebt gelijk, ik zal dat vanavond aanpassen ;)

Comment

• les 1: een clown heeft altijd gelijk :twisted:

Comment

• 'Eén vast contactpersoon'. Moet dat niet zijn 'Één (1) vaste contactpersoon' of 'Een vast contactpersoon' ?
                              Door dat streepje op de é lijkt het mij dat je het over één hebt en niet over een, als je begrijpt wat ik bedoel..

Zijn dat allemaal eigen foto's bij dat 'Daarom Earcreative'? Het lijkt me niet dat jij dat bent bij 'Eén vast contactpersoon'..

Comment

• Nee dat ben ik inderdaad niet ;) maar rechtenvrije foto's zijn win.

Het is vast contactpersoon en vaste contactpersonen, voor zover ik weet, maar inderdaad een lastige ;) Als je het cijfer 1 voluit schrijft schrijf je dat ook inderdaad als één, maar begin je daar met een hoofdletter, laat je het accent op de eerste E weg. Dan komt er dus Eén te staan.

Comment

Working...
                                X