Patrick? zou je nog willen reageren op mijn laaste post in dit topic?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Hallo allemaal,
Ik ben weer even aan het knutselen geweest afgelopen week (met dank aan zassie voor de nodige uitleg aan mij).
De achtergrond heb ik aangepast, ik heb een contactformulier ingevoegd (alleen deze is nog niet helemaal naar wens), ook heb ik enkele foto's en afbeeldingen geplaatst. Ook dit is nog niet naar volle tevredenheid. Hier ga ik binnenkort nog even mee knutselen ;)
Spotlight Entertainment
Comment
-
Na een aantal weken volop aan m´n website gewerkt te hebben, is de website ver af. Alleen het foto album moet ernog opgezet worden. De website is met Joomla in elkaar gezet. Ik hoor graag tips en/of opmerkingen om de website te verbeteren.
Website; Music And Light 4 You
P.s er zullen nog een aantal typfouten e.d erin zitten, maar ik moet het nog laten controleren. Dit is meer om het te laten zien.
Comment
-
:DZiet er niet onaardig uit hoor!
Waar wij wel mee opletten is dat wanneer we foto's voor flyers of voor de site gebruiken. ( algemeen geen fotoalbum dinges ) De personen niet echt herkenbaar zijn. Komt in onze ogen zeker zo profesioneel over. Niet dat het niet goed is iedereen heeft zijn voorkeur dit is de onze. De dj is natuurlijk niet erg want jah die ben je zelf;).
Verder: Mocht u plotseling een vraag hebben dan kunt u altijd uw vraag bij contact stellen. Beetje raar geformuleerd. Niet dat ik nou een gramatica wonder ben. Ben meer van de discolexie afdeling dus bij mij zal ook hier en daar nog wel eens wat raar geformuleerd of geschreven worden.
Dit zou ik ervan maken> Als u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u hierover altijd contactmet ons opnemen via 06-....... of het contact formulier.<
Maar zeg al dit is hoe ik het zou hebben geformuleerd op je site.
verders goed bezig hoor :D
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostP.s er zullen nog een aantal typfouten e.d erin zitten, maar ik moet het nog laten controleren. Dit is meer om het te laten zien.
(Leg de 'drive in shows' pagina maar eens naast mijn 'informatie' pagina en die laatste regel bij mijn contactpagina...)
Vind het jammer dat ook jij niet je eigen teksten kunt opbouwen maar de content van een ander nodig hebt om op je website te planten. En al helemaal treurig word ik van het feit dat ik bij het maken van mijn website wel de moeite heb gedaan om eigen content te schrijven (vóórdat het gepubliceerd werd), maar jij het gewoon kopiëert en wat woorden verandert. Het lijkt wel scholieren.com...
Maargoed, je bent niet de eerste die het doet. Misschien moet ik maar eens een bedrijfje opstarten dat content voor mensen schrijft tegen betaling. Gouden business als ik het zo zie.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostVind het jammer dat ook jij niet je eigen teksten kunt opbouwen maar de content van een ander nodig hebt om op je website te planten. En al helemaal treurig word ik van het feit dat ik bij het maken van mijn website wel de moeite heb gedaan om eigen content te schrijven (vóórdat het gepubliceerd werd), maar jij het gewoon kopiëert en wat woorden verandert. Het lijkt wel scholieren.com...
Maargoed, je bent niet de eerste die het doet. Misschien moet ik maar eens een bedrijfje opstarten dat content voor mensen schrijft tegen betaling. Gouden business als ik het zo zie.
@ De andere,
Ik ga iets met jullie tips doen. Alleen over de Header, Kan ik die dan zo laten, of moet ik het echt veranderen?
Owja, de impressie foto's veranderen per dag.
Comment
-
[QUOTE=Dj-scratch;80241]Als ik eerlijk ben, ik heb het niet via jouw website, maar via iemand anders, die het zelfde soort tekst had. Ik ga hier eens naar kijken, en dan zelf een tekst inelkaar vlansen, zodat het niet meer op elkaar lijkt. In iedergeval, sorry hiervoor.
Edit: Meteen aangepast.
@ Bram,
We gaan proberen een logo te maken. Alleen dit kan helaas wel een tijdje duren.
Comment
-
-
Font consecuentie!
de ene keer is je tekst arial, dan weer times, dan heb je een grote header, dan een kleine....
Gebruik je CSS wara het voor is: stel je tags goed in en gebruik bij het maken van je tekst in de joomla editor de juiste tags op de juiste plaats.. nu is je layout een rotzooi.
Nette site verder.. wel zou ik de header foto's aanpassen... staan zulkje jonge figuren op... op zich niks mis mee... als je kinderfeestjes wilt draaien (daar is niks mis mee). Wil je serieuzere gigs zou ik voor serieuzere foto's gaan.
Let bij fotogebruik ook herkenbaarheid van mensen (portretrecht). Wettelijk is het niet toegestaan dit te gebruiken zonder nadrukkelijke toestemming. In de praktijk zal je daar weinig last van hebben... maar toch...
Comment
Comment