Het ziet er niet zo professioneel uit. Ik ben het wel met Walter eens, als je gebruik maakt van een agenda moet je wel minimaal eens in de 2 maand een nieuwsartikel plaatsen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
waarom heb je een agenda:
- om mensen te laten zien waar je te vinden bent met openbare optredens
- om mensen te laten zien wanneer je niet meer beschikbaar bent
- om mensen te laten zien hoe druk je bent (druk word vaan geinterpreteerd als goed)
- om het boekingsbureaus inzicht te geven in je beschikbaarheid
een lege agenda kweekt bij klanten geen vertrouwen.. en dat is juist wat je wilt doen met je website: je wilt het vertrouwen winnen van je klanten zodat ze je boeken.
Mensen denken snel: hij heeft geen boekingen... zal wel niks zijn dan.
Een agenda waar maar een paar boekingen in staan heeft mijn inziens geen zin. Zodra je wekelijks iets hebt staan begint het pas echt zin te hebben.
Wat ik ook nooit heb gesnapt aan drivein show site is opsommingen met lijsten van je apparatuur:
dat boeit 90% van de klanten totaal niet.
Het enige dat klanten willen weten:
- ben je goed,
- kan er een feest van maken
- wat doe je
- neem je licht en geluid mee
- hoe duur ben je
- wat kan ik verwachten
- wat vonden anderen (referenties!)
Die opsomming is eigenlijk een soort van stoer doen met iets waar mensen geen idee van hebben wat het is...
Kijk mij ik heb een PTSX9600! uuuuh ja leuk... wat is dat?Last edited by zassie; Tuesday-19-10-2010, 11:52.
Comment
-
-
Originally posted by Paradise View PostZassie, het opsommen hangt nu eenmaal van je soort klanten af. Maar je zegt het zelf al, 10% van de klanten vind het zelf wel intereresant, voor die 10% plaats je het dan.
Dan is het altijd handig voor de drive-in shows die voor vervanging zorgen, dat ze kunnen zien wat je hebt.
Comment
-
Ik ben de afgelopen dagen weer even bezig geweest met mijn website.
- Show HTML is van de voorkant verwijderd.
- De lijst van Apparatuur is veranderd, met tekst + foto's.
- De agenda is verwijderd, en Referenties is daarvoor in de plaats gekomen.
- Bij de Drive In Show pagina hebben we boven de foto's geplaatst dat ze erop moeten klikken voor meer info.
We moeten alleen nog even gaan dubben wat we met de prijzen gaan doen.
Heb je nog tips? Dan horen wij die graag.
(met de kleuren ben ik geen held!)
Comment
-
Originally posted by BCDrivein View PostEn er zijn ook veel drive-in shows die bijvoorbeeld op een bepaalde datum al geboekt zijn.
Dan is het altijd handig voor de drive-in shows die voor vervanging zorgen, dat ze kunnen zien wat je hebt.
Iedere bedrijf kan zelf kiezen, ik zelf zie het nut er niet van (mede doordat niet iedere klant het bevalt).
Comment
-
@ Walter
dat springen komt doordat er bij sommige pagina's een scrollbalk van je browser bij komt (aka blame je browser)
@ BCDrivein:
Nette site, wel wat dingetjes die mij opvallen:
- titels hebben rollover aka gemaakt als link.. maar er gebeurd niks mee... niet nodig.. en mag dus best weg
- Ik zie veel verschillende fonts: je logo, banner en showfoto's hebben alle verschillende fonts... trek een lijn: kies max. 2 fonts en gebruik die consistent: bijvoorbeeld Times New Roman (yech.. maar dat is persoonlijk) voor je tekst en titels, Arial voor tekst op foto's, banners, speciale teksten, etc.
Maak bij je prijslijst e.e.a. nog duidelijker door de thumbnails van de shows neer te zetten ipv de bulletpoint (maak het je klanten zo makkelijk en duidelijk mogelijk.Last edited by zassie; Tuesday-26-10-2010, 11:53.
Comment
Comment