Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weinig kleur, en dat is heel jammer. Het lettertype past er voor geen meter bij, dat zou ik aanpassen naar Century Gothic (strak maar toch mooi)
    Weinig technische informatie, en ik mis wat. Leuk begin, maar er moeten gewoon kleuren in.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
      Nouja, zelf gedaan, niet alle credits aan jezelf toebedelen, ik zie duidelijk dat je mij als inspiratiebron hebt gebruikt.
      Mwah, de teksten zijn erg doorsnee en zul je hoe dan ook op nog 30 andere drive-in show sites kunnen vinden. Wellicht is de opbouw hetzelfde als jou site.

Comment

• Originally posted by rintie View Post
        Weinig kleur, en dat is heel jammer. Het lettertype past er voor geen meter bij, dat zou ik aanpassen naar Century Gothic (strak maar toch mooi)
        Weinig technische informatie, en ik mis wat. Leuk begin, maar er moeten gewoon kleuren in.
        Heb je het nou over mijn website of over die van Soundsensation?
        Gebruik a.u.b even de quote functie, want zo weet ik niet als het nou over die van mij gaat of over die van hem en of ik er wat aan kan doen.

Comment

• Website van Soundsensation:
          Je website bevat geen enkele tekst. Althans, alle tekst staat in afbeeldingen. Dat is niet echt handig met betrekking tot gevonden worden door zoekmachines. Zoekmachines zien geen tekst, dus geen keywords, dus kom je niet boven in bijvoorbeeld google. Verder vrij kleurloos. Vind je logo & menu op zich wel mooi, maar je website is nog niet echt spannend.
          Tips:
          - Voeg kleurelementen toe; kies een (felle) steunkleur, en gebruik die op een paar plekken
          - Koppel je teksten los van de plaatjes
          - Kies een ander lettertype
          - Aan de bovenkant valt je header iets over het contentvlak heen, ik zou het er mooi boven houden:)

Verder wel lekker strak:)

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
            Heb je het nou over mijn website of over die van Soundsensation?
            Gebruik a.u.b even de quote functie, want zo weet ik niet als het nou over die van mij gaat of over die van hem en of ik er wat aan kan doen.

Het ging idd over Soundsensation, als je een beetje na denkt snap je wel dat jou site meer kleur heeft dan die van hem ;d

Comment

• Er wordt alleen gevraagd of je even een bevestiging kunt geven om welke website het nu ging, BCDrivein vroeg niet of je vond dat hij wel genoeg nadacht.

Dan geef je gewoon een reactie met wat verduidelijking en is er niks aan de hand. Nu zet je het neer alsof het wel heel vanzelfsprekend was wat je schreef, maar er zat geen referentie in.

Comment

• Als jij het als een belediging opvat moet jij het weten, maar het was meer een compliment '>.>

Comment

• Zullen we er maar weer over ophouden en teruggaan met websites beoordelen? ;) Pak die van mij maar bijvoorbeeld die al een paar weken in ontwikkeling is: http://earcreative.patrickgodshal.com

Comment

• 404 niet beschikbaar;p

Comment

• Een losse dj huren is bij jou duurder dan een complete set met dj ?

Comment

• Ben jij verder op de site gekomen dan ik. Alles wat ik aanklik krijg ik een foutmelding.
                        Je header is totaal niet geschikt voor mijn resolutie, het logo word helemaal blokkerig (evenals de knoppen en sommige afbeeldingen. Verder heb je goed gebruikt gemaakt van de apple graphics. Maar die resolutie verpest helaas de site, verder ziet het er heel strak en prof. uit.

Comment

• Op de site van Bax gehost ofzo? ;)

Comment

• Ben bezig geweest met m'n website.

Link

Wat vinden jullier ervan?
                            Tekst wordt nog gecontroleerd, dus daar niet te veel opletten a.u.b

Comment

• Ik heb totaal niet gekeken naar de tekst, maar alleen naar het uiterlijk.

Ik vind het er persoonlijk netjes en verzorgt uitzien (is altijd persoonlijk heh). Niet flashy en gewoon zakelijk, straight to the point. Daar hou ik van.

Wat me wel echt opviel was de banner, volgensmij is die uitgerekt waardoor je speakers etc er "bijzonder" uitzien.

Je zou eens kunnen kijken wat je daar nog mee kunt doen :).

Comment

• Ziet er wel neutraal uit. Alleen als je naar de show's kijkt zie je maar 1 kleine foto die je niet groter kan openen. Ik zou persoonlijk wat meer foto's neerzetten die mensen ook in het groot kunnen zien. Verder zoals Kevin al zij zou ik een andere banner kiezen.

Comment

Working...
                                X