Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by rintie View Post
    De prijzen zijn idd ongelofelijk hoog, terwijl je weinig bezoekers hebt.
    Bedrijven gaan geen €250 investeren als ze niet zeker weten of de site wel een succes word. Maak er eerst eens €5 euro per maand van, en hoe meer bezoekers je krijgt hoe meer geld je kunt vragen.
    Bij een bedrag per klik zullen bedrijven eerder geďnteresseerd zijn, denk ik. Ze zijn dan minder afhankelijk van het succes van de website.

    Comment


    • Kijk per klik is altijd beter, dat ben ik met je eens. Maar goed, moet je daar ook weer eens een systeem voor maken met een boekhouding erbij.
      En als ik €250 neertel voor mijn banner, en vervolgens gebeurt er niks met de site ben ik mijn geld kwijt. Dus ik denk dat je dán wel afhankelijk bent van succes.

      Comment


      • Beste Rintie,

        Ik heb wel meer domeinen gekocht ;) Ik heb nooit beweerd dat mensen niet via google op zoek gaan naar een drive-in show, ik beweer juist dat mensen via google zoeken. En dan is het dus de kunst om daar hoog in te scoren, zodat die mensen op jouw website terecht komen...

        Hoog scoren in zoekmachines is 1 van de dingen waar ik in gespecialiseerd ben (SEO dus). Zoek maar eens op dj huren, de nummer 1 site is van mij. Op drive in show huren, drive in show boeken en drive in show verhuur zijn de nummer 2 posities ook van ons. (misschien dat ik die domeinnaam (drive-in-show.net en drive-in-shows.net) ook wel ga gebruiken voor een advertentiesite, is daar wellicht interesse in?)

        Geluid-en-licht.com staat inmiddels ook al op de eerste pagina op geluid en licht kopen, licht en geluid kopen, geluid kopen enzovoorts. Op geluid en licht huren staan we op positie 41, maar dat wordt vanzelf beter als er meer inhoud en backlinks komen. In Microsofts zoekmachine Bing doen we het zelfs nog veel beter.

        Op je vraagt "trekt het bezoekers" kan ik je nu nog geen zinnig antwoord geven. De afgelopen dagen zijn er redelijk wat bezoekers op de site, maar dat zijn ook veel forumleden natuurlijk.

        De BTW gaat uiteraard naar de belasting, net als alle andere BTW. YourLiVe, het bedrijf achter geluid-en-licht.com, is namelijk gewoon een legaal en BTW plichtig bedrijf.

        Over je laatste opmerking: ik heb er bewust voor gekozen potentiele adverteerders met je aan te spreken, omdat dit in principe allemaal mensen uit onze branche zijn. Die zijn over het algemeen vrij informeel, je spreekt hier op het forum toch ook niemand met u aan?

        De doelgroep die op zoek moet naar geluid en licht (bedrijven en particulieren) worden wel overal op de site met u aangesproken. "Je" wordt alleen gebruikt in het gedeelte dat gericht is op collega's uit de branche.

        Dan tenslotte over het betalen per klik; dat zou inderdaad ook een goede mogelijkheid zijn. Ik beschik op het moment echter niet over de technische kennis om dat te implementeren, en ga ook geen honderden euro's extra investeren daarin. Ook ik moet immers eerst afwachten of de site succesvol wordt.

        250 euro voor een banner is inderdaad een hoop geld. Moet je nu ook nog niet doen ;) Een uitgebreide vermelding a 100 euro voor 2 jaar daarentegen... haha

        Overigens heb jij je volgens mij nog helemaal niet geregistreerd he? Heeft dat een reden? Een basisvermelding is en blijft immers volledig gratis, dus voor het geld hoef je het niet te laten...

        Comment


        • Ben bezig met Iweb om een site te maken.. ik post hem binnenkort wel!

          Comment


          • Hallo allemaal,
            Ik heb onlangs mijn hele website vernieuwd.
            Zouden jullie je mening eens kunnen geven.
            Tips zijn uiteraard altijd welkom.

            Alvast bedankt!
            Thomas
            Last edited by thomasdj; Wednesday-08-12-2010, 18:29. Reason: Website

            Comment


            • Site ziet er matig uit, gradients niet goed ingesteld en ik mis het ´wham!´ effect. Het is niet spectaculair, en het ziet er uit als een site van 2001. Ook snap ik niet dat je bij een kinderfeestje per persoon moet betalen, een beetje zuur als het een kinderfeestje is met 2 kinderen. Tevens staat er ook geen tijdsduur bij. Ook vind ik het lettertype niet bij de rest passen. Kortom: een goed begin, maar er moet nog flink wat aan worden gedaan.

              Comment


              • Ik vind de hele site niet echt profi overkomen. En de informatiesite lijkt het net alsof jullie die klakkeloos hebben gekopieërd van een andere site en jullie eigen aantal nummers erin hebben gezet ofzo.

                Comment


                • Prijzen:
                  De prijs van de standaard show is 20,00 euro opbouwkosten (deze kostenpost bevat vervoer binnen Zutphen en op en afbouwen) en 10,00 euro per uur.
                  Daarnaast kunt u ook nog onze lichtset huren, deze is 15,00 euro per feest.
                  Onze rookmachine is 2,50 euro per uur.
                  De vervoerskosten buiten Zutphen bedragen 20 cent per gereden kilometer, berekend met google maps.
                  Voorbeeld:

                  Van 20:00 tot 23:00 draaien met licht en zonder rookmachine in Apeldoorn.

                  20,- startkosten + 10,- x3 = 30,- uurtarief + 15,- huur lichtset + ong. 20 km naar Apeldoorn = 20x 0,20 = 4,00 x2 (heen en terug) = 8,-


                  kan je hem nog een x goed uitrekenen voor mij? Ik snap hem niet ;)

                  Het zal waarschijnlijk moeten zijn:

                  €20,- opbouw kosten
                  €30,- uurloon (van 20:00 tot 23:00 x €10,- per uur)
                  €15,- verlichting
                  € 8,- Transport (van Zutphen naar Apeldoorn is 20 km. €0,20 per kilometer komt op €4,- enkele reis)
                  De totaalprijs komt dus op: €73,-.

                  Nu moet ik wel zeggen dat ik je wel erg goedkoop vind.

                  Daarnaast:
                  Onze digitale muziekcollectie bevat ongeveer 30.000 nummers.

                  Hoeveel hiervan is legaal?

                  Indien gewenst kunnen wij ook nog onze lichtset meenemen, deze set bestaat uit twee balken met elk vier spots en aansturing. Deze

                  Verder kan ik de zin niet lezen, daar staat een foto overheen.

                  Kinderdisco:
                  De prijs voor dit pakket hangt af van uw wensen, maar wij hanteren een prijsindicatie van 10 euro p.p.

                  Kijk voor de mogelijkheden om een offerte te vragen op de pagina contact.


                  Dit betekend dus dat als jullie met de complete set naar Apeldoorn moeten voor 5 uurtjes draaien zonder rookmachine dat dat gelijk staat aan 10 kinderen op een feestje van 2 uurtjes aan het einde van de straat?
                  Of wat nou als je een kinderfeestje met 5 kinderen met heel de set in Apeldoorn hebt voor 5 uurtjes? Dan is dat nog goedkoper dan heel de avond een feestje zonder kinderen draaien op de zelfde locatie? Ik denk dat je hier geen richtprijs voor moet noemen, maar het gewoon over een aantrekkelijk aanbod moet hebben.


                  Als laatste (dan ga ik eten haha) de site heeft niet echt de Wauw! factor. Het doet mij denken aan een site uit 2001 (heeft mijn site trouwens ook hoor). [EDIT] rintie was me al voor op dit gebied[/EDIT]

                  Succes en ik hoop dat je er iets mee kunt.

                  Comment


                  • En ik ben al langere tijd bezig met mijn website, waar jullie destijds kritiek over hadden. De header is nog niet 100% maar mij lukt het bijna niet, om een nette overgang te krijgen. Indien iemand het leuk vindt om dat te gaan doen, kan je altijd een pb sturen..

                    De website is: http://www.musicandlight4you.nl
                    Onder aan de pagina is er een link partners gemaakt, en een aantal pagina's zijn veranderd. De Drive In Show pagina wil ik nog helemaal veranderen, of is het goed zo..?
                    we zijn ook aan het kijken of we een bewegende header / tekst erop kunnen zetten.

                    Tips /opmerkingen? Ik hoor ze graag.

                    [edit] als er egens foutjes staan, komt het door me iPod..
                    Last edited by Dj-scratch; Wednesday-08-12-2010, 21:03. Reason: Veranderen / edit

                    Comment


                    • Lettertype, zoveel mogelijk hetzelfde houden en in een strak basic lettertype.

                      Comment


                      • Originally posted by Rick View Post
                        Lettertype, zoveel mogelijk hetzelfde houden en in een strak basic lettertype.
                        Dat is inderdaad een punt wat beter kan. Is dit bijv goed: teksten times new romes (ofzoiets) en de titels een andere lettertype? Of kan ik beter iets anders nemen?

                        Comment


                        • Times new roman is een sierletter. Zou ik niet doen. En zoals ik al zei, alles zoveel mogelijk in hetzelfde lettertype.

                          Comment


                          • Dit is in times new roman getypd, niet echt een sierletter dus...

                            Comment


                            • over times new roman.... kijk hier even naar: Don McMillan

                              vanaf 3:24

                              Comment


                              • @ thomas DJ

                                Ik heb alleen even naar de prijs gekeken maar dat is natuurlijk onzin, leuk als je voor 200 man moet draaien en je betaalt 2000 euro ;) (dan moet je wel heel wat meenemen)

                                Comment

                                Working...
                                X