Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha kijk maar eens op www.dafont.com
    Nog een opmerking gaat niet over je de site maar weet niet waar ik het anders kan plaatsen:p

Het logo in je cdj's 400 zou ik veranderen maak je eigen logo print die op fotopapier.
    Ziet er super vet uit en geeft een persoonlijke tint aan je set voor de rest een overzichtelijke site moet ik zeggen:)

Comment

• Hallo iedereen,
      Bedankt voor alle input,
      De prijs bij de kinderdisco wordt weggehaald.
      Verder gaan we de layout nog een keer aanpassen,
      Bijvoorbeeld een mooie header met logo erbij.
      De informatiepagina is niet rechtstreeks gekopieerd, maar
      deze heb ik zelf geschreven.
      Het overgrote deel van onze muziekcollectie is legaal,
      Paps en mams hebben een grote cd-collectie;-)
      En downloaden is bij nederlandse wet niet illegaal btw.
      Maargoed daar is al een ander topic voor;)
      Ik heb meerdere mensen al horen klagen over die scheve foto's maar ik heb hier zelf geen last van.
      Niet in internet explorer als in safari, mag ik vragen welke browser jullie gebruiken?
      De prijzen gaan we vereenvoudigen naar waarschijnlijk
      een uurprijs, dit systeem was wel eerlijk maar ook erg ingewikkeld.
      Nogmaals bedankt, we zullen proberen alles te
      verwerken.
      Groet Thomas
      Last edited by thomasdj; Thursday-09-12-2010, 00:04. Reason: Foutje

Comment

• Originally posted by thomasdj View Post
        Het overgrote deel van onze muziekcollectie is legaal,
        Paps en mams hebben een grote cd-collectie;-)
        En downloaden is bij nederlandse wet niet illegaal btw.
        Nee maar het afspelen hiervan op feestjes wel:p

Comment

• Originally posted by Jelle Classens View Post
          Nee maar het afspelen hiervan op feestjes wel:p
          Ja maar dat is ook bij originele cd's;)
          Betaal jij wel buma/stemra dan?
          Hangt er trouwens wel vanaf wat voor feestjes je doet, bij besloten gelegenheden hoef je geen buma/stemra te betalen.

Comment

• nee had het over de gedownloade muziek ;)
            Maar nee doe het zelf ook niet simpelweg omdat het anders niet te betalen is.
            Op besloten feestjes moet je ook buma betalen.
            Als je in het openbaar muziek draait moet je altijd buma betalen.
            Wanneer ze komen controleren als je in een zaal aan het draaien bent kun je moeilijk zeggen dat het besloten is. Besloten geld meer in de richting van voor jezelf muziek draaien op je zolderkamer.

Comment

• Verjaardagen e.d. zijn naar mijn weten ook besloten feesten.
              Maar buma kost je als kleine drive-in gewoon een vermogen.
              Vandaar dat ik het ook niet doe.
              Maar ik denk dat er erg weinig kleine drive-ins zijn die het wel doen.
              Maar goed laten we verder gaan over websites:p
              Voor buma/stemra en dat soort onzin is er een ander topic;-)

Comment

• Originally posted by thomasdj View Post
                +
                Maar buma kost je als kleine drive-in gewoon een vermogen.
                Vandaar dat ik het ook niet doe.
                Maar ik denk dat er erg weinig kleine drive-ins zijn die het wel doen.
                Wat een ontzettend slecht argument. Een studie kost mij als 18-jarige ook gewoon een vermogen, maar is dat reden om mijn lesgeld niet te betalen?

Ik wil ook rondrijden in een witte BMW cabrio van 100.000 euro, maar dat kan ik ook niet betalen. Genoeg mensen die hem zouden jatten, is dat reden genoeg dat ik het ook maar moet doen?

Comment

• Voor mij is het meer een hobby.
                  Wanneer ik er buma bij moet gaan betalen is het niet meer rendabel kijk hoef er niet veel aan te verdienen als ik maar kiet speel. Wanneer ik buma erbij pak lukt dit niet meer en moet ik geld gaan bijleggen dit schiet niet op.
                  Als ik nog verder ga uitbreiden en als proffesioneel bedrijfje verder ga doe ik dit wel.

Comment

• Discussies over buma wel/niet hebben we al gehad. Hier gaat het over websites.

Comment

• Originally posted by Patrick View Post
                      Wat een ontzettend slecht argument. Een studie kost mij als 18-jarige ook gewoon een vermogen, maar is dat reden om mijn lesgeld niet te betalen?

Ik wil ook rondrijden in een witte BMW cabrio van 100.000 euro, maar dat kan ik ook niet betalen. Genoeg mensen die hem zouden jatten, is dat reden genoeg dat ik het ook maar moet doen?
                      Nee, maar als die BMW gestolen word, word iemand daar de dupe van. Als jij lesgeld betaald krijg je ook les. Als je BUMA geld betaald krijg je... nou eigenlijk niks (als je begrijpt wat ik bedoel) Je kan geen lessen volgen zonder geld te betalen, maar draaien zonder licentie gaat vaak prima. Toch ben ik het volkomen met je eens dat draaien zonder een licentie 'fout' is.

Sórrrry Rick voor het off-topic gedeelte.

Even over je site thomasdj de prijzen van de kinderdisco staan er nog. Ook zou het wel fijn zijn als je de prijsindicatie voorbeeld even aanpast want daar is echt geen touw aan vast te knopen.

Comment

• Er komt als het goed is na het weekend een nieuwe versie online.
                        Daarin word iig de prijs bij de kinderdisco weggehaald en de normale prijs vereenvoudigd, want jullie hebben inderdaad gelijk dat dit zo veel te ingewikkeld is.
                        Verder wordt de layout waarschijnlijk nog aangepast en wat strakker en moderner gemaakt;-)

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                          En ik ben al langere tijd bezig met mijn website, waar jullie destijds kritiek over hadden. De header is nog niet 100% maar mij lukt het bijna niet, om een nette overgang te krijgen. Indien iemand het leuk vindt om dat te gaan doen, kan je altijd een pb sturen..

De website is: http://www.musicandlight4you.nl
                          Onder aan de pagina is er een link partners gemaakt, en een aantal pagina's zijn veranderd. De Drive In Show pagina wil ik nog helemaal veranderen, of is het goed zo..?
                          we zijn ook aan het kijken of we een bewegende header / tekst erop kunnen zetten.

Tips /opmerkingen? Ik hoor ze graag.

[edit] als er egens foutjes staan, komt het door me iPod..

De lettertypes zijn allemaal aangepast, we zijn aan het kijken of we de modules kunnen veranderen (waar de impressie en shows instaan), of we die in 1 kleur kunnen maken...

De Drive In Show pagina wordt stiekem helemaal vernieuwd, en de informatie pagina t.t.v. vernieuwd.

Comment

• Waarom post je dan je website al halfverwege voor opmerkingen en niet wanneer hij helemaal klaar en af is? Nu zitten wij steeds dingetjes te zoeken die misschien beter kunnen terwijl het misschien over een poos sowieso helemaal op de schop gaat.

Comment

• het enige wat ik een beetje raar vind is dat je voor een "losse dj" 80 euro kwijt bent voor 4 uur en voor de compact show betaal je 75 euro voor 4 uur?:S

Comment

• Originally posted by DJordy View Post
                                het enige wat ik een beetje raar vind is dat je voor een "losse dj" 80 euro kwijt bent voor 4 uur en voor de compact show betaal je 75 euro voor 4 uur?:S
                                Dat is inderdaad een vreemd foutje. Ze zullen het even op 't lijstje zetten, en zo snel mogelijk aanpassen.

Comment

Working...
                                X