Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probeer de blauwe rand rond je foto's te verwijderen. (Even uit mijn hoofd via een &border="0" tagje in je HTML code.)
    Verder openen foto's in hetzelfde venster, kun je beter in een nieuw venster laten openen anders zijn je klanten weg van je website en zijn ze weg als ze je foto wegklikken. Kun je oplossen door hem in een nieuw venster te laten openen met &target="blank".

Comment

• Originally posted by Rick View Post
      Probeer de blauwe rand rond je foto's te verwijderen. (Even uit mijn hoofd via een &border="0" tagje in je HTML code.)
      Verder openen foto's in hetzelfde venster, kun je beter in een nieuw venster laten openen anders zijn je klanten weg van je website en zijn ze weg als ze je foto wegklikken. Kun je oplossen door hem in een nieuw venster te laten openen met &target="blank".
      Rick: die omranding komt doordat de afbeelding een link is. en zou je dus in je css moeten omschrijven (door bv url color wit te maken)

overigens wel een fraaie site zo! ik zag (Toen ik toch in je bron aan het neuzen was :p ) dat je fotos op picasa staan. dit lijkt me niet zo verstandig omdat je daardoor wat storingsgevoeliger bent ;) evenals het feit dat je kabels mee neemt... (zie dit aub als opbouwende kritiek op je website te verbeteren ;) )

edit: nog even verder zitten kijken. het doet er voor een klant niet toe dat je op atheneum zit hoor ;) net zoals het feit of je kabels mee neemt en of je alles in flightcases vervoerd. voor ons leuk om te weten, maar voor een klant die gewoon wil feesten maakt dat echt niks uit. je feest wordt er niet meer of minder door ;) (zie die aub wel als opbouwende kritiek om je website te verbeteren en niet om je af te kraken! )
      Last edited by full effect; Tuesday-28-12-2010, 18:27.

Comment

• Ziet er netjes uit, mijn kritiek is al door anderen hier gemeld. Maar even serieus, 15 euro om een rookmachine te huren?! Voor iets meer dan 20 euro heb je al een rookmachine met vloeistof! Je betaald een lichtset per feest, oh leuk dan duurt mijn feest 3 weken. Kortom baseer de prijs per dag.

Comment

• Ik had eerst wat probleempjes om de foto's op onze eigen server te krijgen,
          Maar dit is nu opgelost door ze wat te verkleinen:)
          Nu zit ik dus ook niet meer met die randjes.
          Verder heb ik de prijzen per dag gemaakt en de rookmachine goedkoper,
          Hij was inderdaad wat prijzig:$
          kabels en kistjes is ertussen uit geknipt,
          En dat wij op atheneum zitten is meer achtergrondinformatie,
          Weet van sommige klanten dat ze die pagina best interresant vonden om te lezen.
          Bedankt voor alle tips!
          Verder nog iemand iets aan te merken?

Comment

• Verder vind ik het een beetje onduidelijk, als je betaald per uur, betaal je dan alleen als je bezig bent met de show of ook het opbouwen, afbreken en het transport?

Comment

• Transport staat er los bij, op en afbouw is inbegrepen bij het uurtarief.
              Dit zal ik er bij de volgende updat even bij zetten.

Comment

• ik hoop dat je dat op en afbouwen wel iets anders verwoord dan wat je doet met "is bij het uur tarief inbegrepen" want dat kan je alsnog heel erg dubbel opvatten;)

Comment

• Goed, ik heb dat puntje even aangepast.
                  Ik ben nu weer teruggegaan naar ons oude systeem met aparte opbouwkosten.
                  Verder nog iemand op- of aanmerkingen?

Comment

• Als eerste even de beste wensen voor iedereen en dat het maar een druk muzikaal jaar mag worden voor iedereen!

Hartelijk dank voor de reacties op mijn website (www.ronniedewit.nl)

Ik heb de colom boekingen verwijderd en er een contact button van gemaakt met bijvermelding van mailadres en foonnummer, en kreeg de eerste dag al telefoon dus een erg bruikbare tip!
                    De muziek is aangepast met een pop-up zodat die doorspeelt.

Ik weet aleen nog niet zo goed wat ik met de header moet doen en de witte achtergrond van het tekstvak zodat het een mooier geheel wordt.

Uiteraard zijn alle reacties, tips en kritische punten welkom.

Comment

• Zit er leuk uit, maar toch is het met de muziek speler nog niet goed. Als ik op een pagina zit en ik start je nummer, druk ik op een andere dan is het weer stil. En het lijkt wel bij mij of pagina's laden langer dat ''normaal'' duurt. Verder zit er het er leuk uit!

Comment

• waar is die login voor?

Comment

• zou de menubalk iets overzichtelijker indelen: hij is heel vol en alles staat alles kris kras door elkaar en moet je echt goed zoeken naar de belangrijke dingen.

Ik zou dingen als hyves, fanshop, gastenboek (wat overigens in mijn ogen een enorm achterhaald principe is) plaatsen in een ander menu/submenu. Of een dropdown menu gebruiken: bijvoorbeeld: fans met onderliggend hyves, fanshop, gastenboek, etc.

Dat is met joomla (afhankelijk van je template) heel eenvoudig te doen.

Ik heb op een van mijn sites zelf ook twee menu's: een voor mogelijkheden, een voor overige zaken. Dingen als hyves zijn anders verwerkt. klik hier om het te zien

Op deze manier is het relatief eenvoudig te vinden wat men zoekt: alle staat bij elkaar in (voor mij) logische volgordes
                          Last edited by zassie; Tuesday-04-01-2011, 19:16.

Comment

• Het lukt me ook nooit fouten te vinden op je website(s). Ziet er weer strak uit, al vind ik het lettertype dan de header niet spectaculair overkomen.

En dit viel me een beetje op:
                            Benodigd:
                            lunchpakketjes (3x)
                            emmer water

Waar is die emmer water voor, en smeer jij je eigen boterhammen niet :)?

Oh trouwens,
                            Sjaak de Piraat galgje is vrij verslavend.

Comment

• emmer water: voor verversing van schminkwater, werkt sneller en makkelijker dan met flessen en hij staat uit zicht onder de stand.... nu je het zo zegt.. eigenlijk is het alleen wa ter (de emmer neem ik zelf mee).

en fouten: die zitten er wel in hoor, maar dan moet je het in de spelling en eventuele code opbouw zoeken.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                                en fouten: die zitten er wel in hoor, maar dan moet je het in de spelling en eventuele code opbouw zoeken.
                                Klein spellingsfoutje bij de FAQ:
                                "Wij hanteren alleen een toeslag op feestdagen, tijdens carnaval en de sinterklaasperiode voor de ballonartiest en steltloper. Tevens worden er tijdens de sinterklaasperiode en op de grote feestdagen GEEN kinderfeestjes verzorgt."

Verzorgd moet dat zijn

Comment

Working...
                                X