Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Overigens Zassie, erg mooie sites die je hebt! Heb je het ontwerp zelf gemaakt of uitbesteed?

Comment

• ik ben zo'n neuroot die alles graag zelf doet tenzij ik het echt niet kan. Grafisch kan ik redelijk uit de voeten en doe dus ook mijn websites, flyers, brochures e.d.

Op dit moment bezig met mijn nieuwe website in Joomla. Duurt nog ff maar hoop dat die ook weer goed word. Overigens heb ik daar dan wel gewoon een template voor genomen en ga ik deze aanpassen (in tegenstelling tot mijn huidige websites, deze zijn allemaal zelf gebouwd).

voor degene die t leuk vinden: overzichtje van mn sites:
      clown zassie (hoofdwebsite)
      Sjaak de Piraat
      Jerry de Ballonheer
      oud portfolio voor mn opleiding (draait nog steeds, meer voor t leuke)
      Last edited by zassie; Wednesday-05-01-2011, 12:18.

Comment

• nette sites!

neuroot vind ik meteen wel weer een stempel die je op jezelf zet, maar ik herken het wel. ik heb wat dat betreft ook graag alles zelf in handen en zelf alles onder controle. zo ook mn websites enz. joomla werk ik nu al zon 6 jaar mee en ik moet zeggen dat ik het steeds leuker vind om te gebruiken en ik steeds meer nieuwe functies vind. ik heb er zelf nu zo een 5 sites mee draaien. de 5de site is nu in opbouw en zal met een nieuwe functie komen, namelijk virtuemart. (voor de jongens van bax een bekend iets ;) )

Mocht je hulp of tips willen over joomla roep je maar.

Comment

• Zo flink aan het sleutelen geweest aan de site.
          De menubalk is opgeschoond minder buttons en onder media alle zaken als gastenboek etc gezet. Ben meteen maar wat rigoreuzer te werk gegaan en heb er een compleet geheel van proberen te maken met de achtergrondkleuren. In mijn oogpunt een frisse, nette en overzichtelijke website.

Login was bedoeld om op de site snel te kunnen inloggen zodat er reactie kunnen worden gegeven op berichtten in het gastenboek en eventuele binnengekomen spam te verwijderen maar aangezien dit alles weinig voorkomt is deze verwijdert.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, en wat eventueel echt niet kan.

Comment

• Grote verbetering, toch nog 2 puntjes die mij opvielen:

Vandaag is roooooood...
            Het is nu heel erg rood. Je content valt nu weg in je achtergrond (springt er niet uit).
            Het is wellicht een idee om je achtergrond of je content wat lichter/neutraler te houden.

wat zeg je MENU
            Let op de volgorde van je menu items.
            Je begint met twee mogelijkheden van je diensten, dan komt je biografie en dan weer een mogelijkheid. Houd alles bij elkaar. Zit je in een restaurant hebben ze op het menu tenslotte ook alle gerechten op soort bij elkaar... zo werkt het ook bij een webmenu. Daar kan je nog eens extra kijken naar de volgorde waarin je de items neerzet: bijvoorbeeld op volgorde van gage.

Comment

• Hoe maak je een drop down menu met Joomla?

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                Hoe maak je een drop down menu met Joomla?

google??;)

http://extensions.joomla.org/extensi...tab-menus/6731 heb je wel een beetje css kennis voor nodig om het leuk te krijgen.

Comment

• Dit zit er standaard in, je moet bij de menu module aangeven dat je dropdown op iedere pagina gezien moet worden. "submenus altijd tonen"

En bij het menu item zelf kan je het niveau instellen, hier staat hij op "top" zet je hem op iets anders komt hij onder dat menu item.

Succes
                  Last edited by Lightsix; Friday-07-01-2011, 00:22.

Comment

• op de standaard manier werkt niet bij elke template ;)

Comment

• @Zassie

Haha, ik ben alleen maar blij met je opmerkingen!!!
                      Van het menu had ik ook al ontdekt dat het niet helemaal klopt en zal dat nog even aanpassen. Maar scherp gezien.

Rood vindt ik ten opzichte van het roze en wit al een hele verbetering maar ben er ook nog niet helemaal uit of dit het wel helemaal is.
                      Heb je nog suggesties voor een kleur wat je beter vindt passen. Of bij rood houden welke wat lichter van kleur is.
                      Vindt 't met het rood wel klasse hebben.

Comment

• Rood is ook mooi, zeker dat donkere rood dat je nu gebruikt.
                        Denk dat je even moet spelen met wat kleuren of tinten (want een lichtere tint rood voor een van de elementen zou ook best kunnen werken)

Comment

• **** is net af, sinds 19.00 uur online :)

**** is een site waar je tegen 4 euro per half jaar onbeperkt muziek kunt downloaden.

Om de vragen "is dit niet illegaal" alvast te beantwoorden: Nee. De albums zijn niet door mij geupload, en zijn gehost op een externe hosting. Ik geef enkel album informatie, en de hyperlink er van.

Ik hoop dat er hier geintresseerde zijn :)

Edit: Voor onduidelijkheid te voorkomen, Deze site is van mij.
                          Last edited by Rick; Sunday-09-01-2011, 21:06.

Comment

• Ik snap het principe niet, ik betaal jou 'bedrijf' 4 dat niet is aangesloten bij de KVK 4 euro. En ik mag legaal muziek downloaden? Nou als dat waar was, is iTunes binnen 48 uur failliet.

Comment

• Muziek downloaden is altijd legaal? ;) iTunes heeft er enkel rechten bij zitten. de muziek van Itunes mag je openbaar draaien, met de rechten van * naam vergeten *.
                              Dat mag met de muziek die wij hebben niet. Je kunt het zien als een thuis kopie. Mag je gebruiken voor jezelf.

Comment

• Sorry, met legaal bedoel ik ook dat de streamer legaal bezig is.

Comment

Working...
                                X