Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• je header heb je hoogst waarschijnlijk van iemand geleend?? inclusief teksten vermoed ik zo alleen al het feit dat jullie 2 vrije stopcontacten nodig denken te hebben is natuurlijk al beeetje overdreven:shock:..

en je prijzen, je geeft al aan dat jullie erg goedkoop zijn... maar even realistisch.. in het geval dat ik jullie goedkoopste show zou inhuren kost het me €25 *proest*... en dat delen jullie dan met zn vieren??? :mrgreen:

ik zou even heel erg goed naar je website kijken.. ook de teksten...

ow en een tip voor je set fotos... bouw het ergens op en maak er dan fotos van. niemand huurt je in op basis van paintplaatjes ;-)

Comment

• Nu vind ik het verschil in setjes ook niet zo bijzonder. Een effectje meer of minder, tja.. als ik gewoon wil feesten, wat moet ik dan kiezen? Is het verschil zo groot? Voor een klant niet.

Comment

• ik wil niks zeggen maar de foto's bovenaan de start pagina zei me genoeg

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
          ik wil niks zeggen maar de foto's bovenaan de start pagina zei me genoeg
          Klopt.
          De overeenkomst tussen die afbeelding met laser etc. en de 4 kleine afbeeldingen klopt niet echt..
          Je moet wel je eigen foto's gebruiken!

Comment

• Originally posted by dreezer View Post
            ik wil niks zeggen maar de foto's bovenaan de start pagina zei me genoeg
            Iedereen begint klein, en laat dat ook in z'n waarde. Ik vind het al goed dat ze na denken over een website, of dit nou echt meerwaarde heeft of niet.
            Misschien is het een idee om wat tips te geven hoe ze de website beter kunnen maken, want aan zo'n opmerking heb je vrij weinig lijkt mij.

Wat tips:
            - Probeer er voor te zorgen dat alle zinnen met hoofdletters beginnen, en eindigen met een punt. Dat oogt al veel professioneler.
            - Het is vaak handiger om te zien hoe een set er uit zien, zorg voor foto's van je sets ipv paint afbeeldingen.
            - Jij weet wat een Martin Magnum 650 is, veel mensen weten dit niet. Omschrijf al je apparatuur in kindertaal zodat iedereen het kan begrijpen. Type en merk vermelden kan natuurlijk altijd.

Verder ziet het er al leuk uit, blijf oefenen en je set uitbreiden want alleen met de goede instelling en inzicht kom je aan de top ;)

Comment

• oke, ik heb het net msschien niet zo duidelijk gemaakt, maar ik vind foto's "lenen" "not done"

Iedereen is ooit begonnen en iedereen heeft veel moeite moeten doen om de juiste fotos te maken. Het is dan ook alles behalve ok als je je fotos op andere sites terug vind. Ik heb dit zelf al meerdere malen mee gemaakt.

Buiten dat kan je een eventuele klant de indruk geven dat jij kan bieden wat er op die foto staat. Aangezien je nog ver weg van dat bent (Geeft niks, iedereen moet ergens beginnen) misleid je je klanten dus.

Begin met fotos maken van je eigen spullen en zet die op je site.. en zeker niet de fotos van een ander. Door met eigen fotos te werken krijg je ook veel meer gevoel voor je sites en kan je er ook trots op zijn.

Comment

• Ik ben bang dat we elkaar zijn misgelopen. De afbeeldingen waar ik en waarschijnlijk ook dreezer het over hebben is rechts boven in de home pagina. Daar staan 4 miniatuur weergave's van foto's, als je daar op klinkt zie je een uitvergroting.
                De grote foto op de homepage zit automatisch in het ontwerp van de website, het is zo'n standaard click-and-go site.

Comment

• oooppppssss...
                  Last edited by malstrommusic; Thursday-20-01-2011, 23:32.

Comment

• Originally posted by malstrommusic View Post
                    [Oh, laat dan maar weg.]
                    Beetje flauw hé? Jij begon ook klein, jij begon ook met een paar boxjes en een paar lampen. Om dit zo te posten vind ik een schande. Krab je zelf eens achter de oren, het zijn toch ook gewoon jongens met een droom. Iedereen begint klein, zelfs de grote bedrijven. Oké, ze hebben een site... is dat niet gewoon slim ookal heeft het geen meerwaarde.

Verder ga ik aan zo'n rare reactie geen woord meer vuil maken.
                    Last edited by rintie; Friday-21-01-2011, 18:57.

Comment

• ok je hebt volkomen gelijk ik stelde me een beetje aan...

Comment

• Heey,

Je bedoelt zeker 2 stroom groepen dat is wel wat anders dus als dat zo is zeg het dan ff goed.

En is zou m'n prijs flink omhoog gooien, jullie zijn met 4! Ik zou zeggen 25 x 4 = 100 (bedenk ook dat sommige mensen kwaliteit met prijs vergelijken , hoge prijs = hoge kwaliteit)

Voor de rest wel oké en idd iedereen begint klein (ik zou mezelf ook niet echt groot noemen) en hoe oud zijn jullie en waar draaien jullie mee, Miss wel handig om te zeggen als mensen jullie echt voor house willen in gaan huren

Al met al ga zo door jullie zijn als goed op weg maar bedenk wel geld + vrienden = ellende

(mijn drive in was eerst ook samen met een vriend , nu iemand in loondienst)

Comment

• (bedenk ook dat sommige mensen kwaliteit met prijs vergelijken , hoge prijs = hoge kwaliteit)
                          Maar die kwaliteit zul je eerst lokaal moeten gaan bewijzen. Wat je op een foto ziet is nog niet 100% gelijk aan de realiteit. Dan is het juist aantrekkelijker om her en der eens te draaien voor een laag bedrag, om zo wat bekendheid te werven. Op het moment dat mensen zien van 'hee die gasten draaien best aardig en zijn goedkoop, jij zocht toch nog een DJ?', zul je vanzelf binnenlopen. En dan kun je best je prijzen omhoog beginnen gooien. ;) Zorg er dan wel voor dat je klanten en geďnteresseerden ook voortgang zien als je prijsstijgingen doorvoert. Op het moment dat je set steeds strakker gaat ogen en je meer/kwalitatiever spul meeneemt zien mensen die verandering.

Comment

• Dan post ik ook meer eens onze website:http://www.slgv.nl.

We gaan binnenkort een volledig nieuwe site op zetten; dus alle opmerkingen, aanmerkingen en kritiek. Laat maar komen, deze zal ik dan zeker mee nemen.

Het nieuws en de agenda vindt ik momenteel niks zoals dat wordt gepresenteerd dus als hier goede tips voor zijn, graag !

Comment

• Website komt een beetje te formeel over. Het liefst zou ik een effect- of sfeerfoto in de header zien in plaats van een kale lichtsturing en een scanner. Als klant zijnde dan. ;)

Verder komt je lay-out ook erg formeel over. Mag best iets meer kleur in zitten om het wat vrolijker te laten ogen. Je komt immers op feesten draaien. ;)

Verder schrijf je in je nieuws ook veel alsof je het voor andere drive-in shows schrijft. Voorbeeld is het crown XTI verhaal. Delay? Processor? Als klant wil ik gewoon dat er goed geluid is. En daar kun je ook best iets over schrijven, maar zeg dan dat je geluidskwaliteit en apparatuur-betrouwbaarheid er op vooruit gaan. ;)

Comment

• @ Rick,

Alvast bedankt voor je reactie.
                                Helaas hen ik erg weinig, echt goede sfeerfoto'. Maar ik zal zeker gaan kijken of deze binnenkort gemaakt kunnen worden. Wat je zegt over de kleuren klopt ook wel. Het is niet erg vrolijk.

Over de stijl van schrijven, zo had ik er nog helamaal niet over gedacht. Nu is het wel zo dat ik ook veelal aan andere bedrijven / dj's verhuur, maar deze weten natuurlijk al wat zo'n apparaat inhoudt, en de particuliere klanten intereseert het niet.

In ieder geval bedankt voor je tips, en ik zal kijken hoe / wat eraan kan worden gedaan

Comment

Working...
                                X