Originally posted by full effect
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Originally posted by full effect View Postoke, ik heb het net msschien niet zo duidelijk gemaakt, maar ik vind foto's "lenen" "not done"
Iedereen is ooit begonnen en iedereen heeft veel moeite moeten doen om de juiste fotos te maken. Het is dan ook alles behalve ok als je je fotos op andere sites terug vind. Ik heb dit zelf al meerdere malen mee gemaakt.
Buiten dat kan je een eventuele klant de indruk geven dat jij kan bieden wat er op die foto staat. Aangezien je nog ver weg van dat bent (Geeft niks, iedereen moet ergens beginnen) misleid je je klanten dus.
Begin met fotos maken van je eigen spullen en zet die op je site.. en zeker niet de fotos van een ander. Door met eigen fotos te werken krijg je ook veel meer gevoel voor je sites en kan je er ook trots op zijn.
Die foto is NIET gestolen van een andere site! deze zit standaard in mijn sitemaker pakket en ik gebruik hem alleen even om het op tevullen tot de foto's zijn gemaakt.
Verder zal ik even geod naar jullie tips kijken en het een en ander veranderen.
Als de veranderingen allemaal doorgevoerd zijn meld ik dit!
Julian
Comment
-
oke, sorry, ik had in je bron code gekeken en vervolgens de website van de makers, maar ik kon die style nergens vinden, vandaar. Zoals ik al aangaf ben ik mijn fotos meerdere malen bij andere tegen gekomen. sinds ik alleen kleinere fotos plaats is het een stuk minder;)
@dj dave: als je doelt op drve zonder i zou ik graag weten waar ;-) de I van mijn laptop is namelijk erg vervelend de laatste tijd. Dat soort tips ben ik erg blij mee!
Comment
-
opzich is je site oke. Ik vermoed dat ook dit een kant en klare site is die je gepakt heb? in ieder geval een paar dingen die me opvallen:
-je witte menu tegen over je zwarte achtergrond.. ik weet niet, ziet er niet zo lekker uit. sowieso ben ik persoonlijk geen fan van hele donkere websites (mijn smaak ;-) )
-in je home tekst staan 3 regels die alle 3 beginnen met IK. ook dat ziet er minder uit. (niks fout mee, ik zou het alleen proberen anders te doen ;-) )
Verder staan er dingen in je menuutje de niet zo heel belangrijk zijn denk ik?
wel een leuke foto en je hebt best een leuk setje om mee te beginnen denk ik zo! ;-)
Comment
-
wordt je site ook door freewebs gehost?
ik raad Joomla aan. ook een gratis soort website, alleen met VEEEEL meer mogelijkheden. ik heb even voor je gezocht op google en vond een gratis joomla hosting. linkje je zou hier eens naar kunnen kijken ;-) Als je hulp nodig heb joomla nodig hebt roep je maar ;-)
(als je deze website zo wilt houden is dat ook goed hoor ;-) )
Comment
-
het is wel goed zo denk ik, voor nu wel in ieder geval. ik heb de IK zinnetjes even aangepast. ik zal ook even de witte menubalk veranderen, of de achtergrond, ik kijk wel even
EDIT: verder iemand nog ideeën/opmerkingen/tips/enz...?Last edited by debbbbbree; Sunday-23-01-2011, 00:45.
Comment
-
Een paar verbeter puntjes:
- Je menu is in het Engels, maak dit ook Nederlands.
- De achtergrond muziek irriteert, haal deze gewoon weg.
- Wat krijg ik voor mijn geld, er staat geen enkele informatie op over de drive in en wat je nou krijgt.
- Alles is standaard en de zelfde kleuren, maak ook een beetje de website jou eigen. Probeer wat andere kleuren.
- De hele site bevat te veel "ik" en "mij", verander de zinnen een beetje.
- Natuurlijk heeft "Full Effect" gelijk met het kiezen van Joomla. Maar dit werkt weer een stuk lastiger dan Freewebs.
Conclusie:
Plaats meer informatie, zodat het voor iedereen duidelijker is wat je aanbied. Probeer wat andere kleuren aangezien je website heel saai is om te bekijken.
Comment
-
Bedankt rintie,
-het menu is nederlands
-achtergrond muziek is weg
-informatie wat je krijgt ben ik mee bezig, ik ga er morgen even wat foto's van schieten
-ik heb een andere lay-out gekozen, ziet er wat mooier uit nu, ik zal even spelen met de kleuren.
verder nog tips/ideeën/opmerkingen?
EDIT: onder kopje mijn apparatuur staat nu wel al mijn apparatuur, morgen komen er foto's bij!Last edited by debbbbbree; Sunday-23-01-2011, 02:19.
Comment
-
Dat design is ook niet bepaald uniek. Kijk bijvoorbeeld naar deze of deze of anders misschien deze.
Of en laat ik deze en deze niet vergeten.
Wat ik probeer te zeggen is dat jou design al té vaak gebruikt word.
Neem een voorbeeld aan deze qua design. Netjes, duidelijk meer toch eigen door het logo.
Maar nu gaat Rintie toch echt slaapjes doen. Tot morgen :D
Comment
Comment