Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Ziet er op zich goed uit. Ik zou alleen bij 'info' niet de voorwaarden bovenaan zetten. Het is belangrijker om jezelf te verkopen.
De belangrijkste info, wie je bent, vind ik helemaal onderaan de info pagina.
Verder zou ik ervoor kiezen om 'contact' en 'reserveren' samen te voegen. Hierdoor maak je ruimte voor een ander kopje, waardoor je de hele apparatuurlijst bijvoorbeeld op een aparte pagina kunt plaatsen.
Op je website lees ik trouwens niet echt terug in welke muziek je specialisme ligt, of dat je allround bent.
Laatste tip; maak je e-mail adressen en de verwijzingen op de contactpagina klikbaar. Wel top dat je een e-mail adres op je website hebt, echter mis ik dan weer een telefoonnummer;)
Toen ik de ''reserveren'' pagina zag, lag ik echt in een deuk. Aan wat voor prijs denkt u? Dit zou ik never, maar dan ook never nooit op je website zetten. Dan kan iedereen er 10 euro in typen.. Doe gewoon vaste tarieven, of zet er geen op je website. Maar dit niet doen..
Waarom altijd een apparatuurlijst? Het intereseerd echt niemand of je nu een pioneer of een aldi cd speler hebt, als de muziek maar goed is! Bovendien zeggen merken en types 99% van de potentiele huurders helemaal niets!
Dat gaat 'm echt niet worden in deze wereld. Je hebt gierige mensen en de wat rijkere. Je krijgt hier allemaal mee te maken. Mensen willen gewoon snel in een klik zien wat je kost, wat je levert enzovoort. Een eigenprijs verzinnen, leuk verzonnen, maar de gekste dingen ga je eruit krijgen.. Maar als je het zelf leuk vind zo, doe gerust..
Over het prijsbeleid van dj Lars is al eens een hele discussie geweest. Ook ik vind dat je klanten niet hun eigen prijs kan laten bepalen, en zeker niet vooraf.
Zeg dan "wij komen draaien en u geeft wat u het waard vond". Als je het dan goed hebt gedaan heb je best kans dat je er een leuk bedrag voor krijgt.
Verder ben ik het met John eens, apparatuurlijstjes zijn alleen interessant voor collega's en dat zijn meestal niet degene die jou inhuren (tenzij je een verhuurbedrijf hebt natuurlijk).
De website op zich is niet verkeerd. Ik krijg, mede door de foto's, een duidelijk beeld van wat ik kan verwachten en ik denk dat de site goed aansluit op de doelgroep (klassefeestjes ed).
Ik weet niet of je een wix site ook op een .nl domein kan zetten, maar je kunt in elk geval een .nl domein nemen en dit door laten verwijzen naar je huidige site. Dit hoeft de gebruiker niet eens te merken, je kunt ervoor zorgen dat je .nl adres gewoon in de adresbalk blijft staan.
Een .nl domein registreren is niet moeilijk. Je kijkt bij 1 van de eerder genoemde hosting bedrijven, tikt het domein in wat je wilt hebben en als het nog vrij is druk je op "bestellen" (of iets dat daarop lijkt). Vervolgens regelen zij alles voor je. Als je nog vragen hebt bel of mail je gewoon even met de helpdesk, daar zijn ze immers voor.
Alweer een groot deel verandert, dat mensen zelf laten kiezen laten we nog even zo. Binnenkort gaan we daar een goede oplossing voor verzinnen. Nog op- of aanmerkingen? Vertel het!
Ik ga in de vakantie van start met joomla ofzo, snap er helemaal
Niks van. Ook wordpress kreeg ik niet aan de praat, maar dat zijn zorgen voor over een week, er zal dan wel een nieuw topic verschijnen (:
Comment