Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bij mij is de site nu ook offline op mn nieuwe android 4 tablet

Comment

• Nog niet helemaal af.

Comment

• Dat is nog zacht uitgedrukt... je hebt eigenlijk alleen nog maar een achtergrond met een gejatte foto (ik ga er voor het gemak even van uit dat je er niet voor betaald hebt) met daarop apparatuur die je niet kunt leveren. Tekst staat er nog vrijwel helemaal niet op.

Comment

• Laat ik het anders verwoorden; Wat wil je precies dat we beoordelen?

Had het ooit al eens eerder gepost, maar hierbij alsnog; Zorg er voor dat je website tip top in orde is voordat je hem hier post EN openbaar maakt voor je klanten.

Pagina's met 'hier komt later tekst voor' of 'nog niet beschikbaar, neem contact met ons op' zijn een zware taboe! Persoonlijk stoor ik me hier heel erg aan als ik een website bezoek.

- Zorg dat je site helemaal af is, aan een halve site valt niks te beoordelen of tips over te geven
          - Zorg dat je je afbeeldingen op orde hebt, laat wat van jezelf en je materiaal in actie zien
          - Zorg dat je teksten netjes zijn, professioneel opgezet zijn en gecontroleerd worden door iemand die goed is met spelling, of besteed het uit
          - Zorg voor een ontwikkel-omgeving waarin je je gang kunt gaan. Er is niets zo storend dan wanneer klanten elke maand op een volledig andere website terecht komen
          - Zorg er voor dat je compabiliteit met div. andere browsers uittest VOORDAT je je site openbaar maakt. Kijk in Firefox, IE, Safari en Chrome hoe het er uit ziet. Dan zit je voor 90% safe.

En lees voor de grap dit 151 pagina's tellende topic eens door om tips binnen te harken en vooraf al dingen voor te zijn. ;) Voorkomt een hoop geneuzel met het naderhand optimaliseren van je code.

Comment

• Oke bedankt!
            Ik ga snel aan de slag met het afmaken van de site.

Comment

• Originally posted by twistdj. View Post
              Oke bedankt!
              Ik ga snel aan de slag met het afmaken van de site.
              Slechte combi! Doe er liever wat langer over, en heb een mooie site! Dan dat je het snel afmaakt, en een droevige site hebt!

Comment

• Leuke header. Een printscreen van een visitekaartje van Vistaprint? Denk dat hun er niet zo blij van worden ... ;)

Comment

• Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                  een gejatte foto
                  tenzij hij die natuurlijk zelf getrokken en bewerkt heeft, wat me niet echt logisch lijkt

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
                  met daarop apparatuur die je niet kunt leveren
                  is net zoals in de velleman catalogus 2012, daar staat ook een cdj en djm van pioneer in (welliswaar als decoratie en in een vervaagde vorm) maar ze hebben ook geen enkel product die er maar in de verste verte op lijkt.

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                    tenzij hij die natuurlijk zelf getrokken en bewerkt heeft, wat me niet echt logisch lijkt
                    Lijkt me ook niet de meest waarschijnlijke optie. Overigens is de achtergrondfoto op licht-en-geluid.com ook niet door mijzelf gemaakt, dat is een stockfoto waarvoor gewoon netjes betaald is.

Op de sites van mijn eigen drive in show gebruik ik alleen eigen foto's, dus van feesten die door ons (of in opdracht van ons) verzorgd zijn. Dan komt hetgeen je levert ten minste overeen met wat de klant verwacht.

Comment

• Eventueel ook nog interessant om je site te testen oo een aantal android producten, deze hebben ook een eigen browser...

Comment

• Www.dropboxmastering.com Part time mastering studio naast gewone job

Ben al zo'n 25 jaar met audio en produceren bezig. Release af en toe op Beatport, Passie voor techniek en geluidskwaliteit. Daarnaast hobby DJ voor bruiloften en partijen in vrienden en "mond tot mond" circuit. iedere maand misschien 1 of 2 feestjes, net leuk.
                        Geen verhuur, ben te zuinig en gehecht aan m'n spullen.

Waar anderen een mooie Hifiset of HT bouwen, geniet ik weer van m'n DJM en CDJ's en geluidset in de studio. Rijk ga je er niet van worden, er van leven kan ik ook nog niet, maar het creert wat budget voor de hobby en houdt je bezig.

Comment

• Tja, wat zullen we er eens van zeggen... het is de standaard Wordpress template met een eigen headertje erin... ik vind het headertje op de homepage wel cool maar de naam springt er niet echt uit. Verder zou ik nooit contact opnemen met een bedrijf waarvan ik geen telefoonnummer kan vinden.

Comment

• browsershots gebruiken... met een klik zie je dan hoe je site er uit ziet in veel verschillende browsers (incl. oude versies)

Comment

• Projectje van mij, www.discoshows.eu

Probeer een beetje te bloggen rond het hele gedoe rond discoshows/drive-in shows, gezien vanuit 15 jaar ervaring van mijn kant uit, wat slap gelul en zowel richting (startende) drive-in shows/dj's als mogelijke klanten.

Is een redelijk standaard template, met wat plugins vooral om de vindbaarheid in Google verhogen, is nog even wat gedoe geweest om de Facebook like aan de gang te krijgen op alle verschillende posts, maar zou nu weer moeten werken.

Probeer nu ongeveer 1x per week iets te plaatsen, heb nog paar onderwerpen in de pijplijn staan en mocht iemand iets leuks weten, verzoekjes kunnen via de site gemeld worden.

Redelijk wat banners ook, ben daar wat mee aan het experimenteren... en domein+hosting is ook niet gratis. (en de meeste wijzen weer richting Goes)

Comment

• Hey,

dit is wel een leuk idee dit forum, dan zou ik ook maar mijn website laten zien:

ja ik weet het het is zoon goedkoop .tk domeinnaampje en het is een gratis host, helaas laat ons budget het niet toe om voor een betaalde host en domeinnaam te gaan.

ik heb de site helemaal zelf ontworpen en ben heel erg benieuwd wat jullie vinden wat verbeterd kan worden

Gr
                                Robbert-Jan

Comment

Working...
                                X