Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een mooie site, maar hij heeft een rare titel: De site is succesvol aangemaakt
    Zou ik dus nog even veranderen. Ook zat ik even te zoeken naar andere info, zoals foto's, contactinformatie en PRIJZEN. Het balkje valt naar mijn mening niet genoeg op. Als ik op die website zou komen als klant, zou ik al heel snel weer weg zijn, gewoon omdat ik enkel een saai stukje tekst zag. Dus probeer het menuutje in het oog te laten vallen. Als je nou op elke pagina een klein plaatje zou zetten. En bij shows bij elke show een PRIJS zet (behalve bij op maat natuurlijk), dat zou een klant al direct informeren over hoe duur jullie zijn. Als ik op internet ga zoeken, wil ik niet een dag wachten op een mailtje waarin dan een prijs staat, en dat die prijs me dan niet bevalt.
    Kijk verder nog even naar spellingsfouten en kijk of je een oplossing hebt voor de trema. Als je hem nu intypt, dan ontstaat er een ë. Ik weet niet waarom, alleen dat het gebeurt. Het gaat bij mij met brieven ook heel vaak fout, als ik van een bedrijf een brief krijg, staat er Daniël
    Last edited by Guest; Friday-05-10-2012, 19:34.

Comment

• Hey,

bedankt voor je snelle reactie,

eerst dacht ik de prijzen daar vragen mensen wel na, maar nee idd dat werkt niet ben ik achter gekomen. We zitten een beetje in over de prijzen, wat zou goed zijn? stel je komt op onze site en ziet de shows (als leek) wat zou jij dan geven?
      ik weet niet of ik dit hier moet vragen, maar hoe kan je het beste een prijs opstellen. we willen ook onze apparatuur gaan verhuren. neem je dan de dergelijke huurprijzen van de apparatuur + uur loon? of doe je dat anders?

Over die spelling, ja moeten we wat aandoen. ik ga kijken of ik mijn ouders het kan laten controleren (dat heb je met 2 dyslectici) :P

Gr Robbert-Jan

Comment

• Als je wilt gaan verhuren is een waterdichte algemene voorwaarden echt aan te raden ;-)

Je prijzen, dan zou ik ook bij elke show een fotootje erbij zetten van wat het precies is. Dan kunnen wij eventueel een richtprijs voorkauwen ;)

Comment

• Originally posted by rjant2 View Post
          helaas laat ons budget het niet toe om voor een betaalde host en domeinnaam te gaan.
          Domeinnaam kost je 6,- in het jaar, hosting heb je vanaf 1,- per maand.

Ik ben voor nog geen 30,- per jaar klaar, incl. 4 domeinnamen en mail. Dat moet toch wel kunnen?

Comment

• Dat is vaak een fout die beginnende dj's/drive-ins maken omdat ze nog niet naar de prijzen hebben gekeken!

Overigens, RenevanH, bij welke hosting zit jij?

Comment

• Als beginner zou ik zeker Domeinruimte aanraden.
              Ik heb het Privé+ pakket, nog nooit problemen gehad. Draaien nu 2 domeinen op mijn pakket, onbeperkte mail voor beide domeinen en dan nog 2 subdomeinen op 1 van de domeinen.

Comment

• Originally posted by JanPetersen View Post
                Overigens, RenevanH, bij welke hosting zit jij?
                1eurohosting.nl
                Klinkt goedkoop, is het ook, maar totaal geen downtime in de afgelopen 5 jaar gehad zover ik weet, dus zeker prima dienstverlening.

Comment

• Hey,

Bedankt voor de reacties, ik heb een paar dingen aangepast op mijn site, ik heb in de code de pagina's namen gegeven. Maar op de een of andere manier laat hij ze hier: www.rjenj-lichtengeluid.tk niet zien maar hier wel: www.rj-en-j.woelmuis.nl wel, dit is de standaard domeinnaam die ik krijg van de gratis host. (Het zou ook aan mijn pc kunnen liggen dat hij de naam onthoud en die standaard laad bij die pagina of zo en dat hij niet naar het script kijkt)
                  Ik heb de menu balk meer laten opvallen op een hele simpele maar volgens mij wel mooie en effectieve manier. Wat vinden jullie er van?

bedankt voor de reacties!
                  Gr.
                  Robbert-Jan

Ik ga eens een paar fotoalbums doorspitten en kijken of ik foto's van pakketten erbij kan zetten.
                  De prijzen word vervolgd, ik ga ze er sowieso bij zetten.
                  En over de gratis host en domein naam ga ik het een met mijn collega hebben. ik persoonlijk vind ook dat een .nl domein netter staat

Comment

• Ik vond het eerst ook al, maar ik lette er niet bewust op, ik vond het alleen niet zo fijn lezen en kon het niet uitleggen maar ik weet nu waar het van komt; als ik je tekst lees dan vind ik de achtergrond die erachter zit te donker. Ik moet me een beetje inspannen om de verschillen tussen zwart en donkergrijs te zien. Maak de achtergrond liever de kleur die je balken nu hebben, en maak de baken iets lichter. Zo wordt je site ook wat meer open.
                    De mnu balk is vooruit gegaan, maar je zou de witte rand die er nu omheen zit ook er helemaal omheen laten gaan, dus i.p.v. 2 witte strepen echt een balk.

Comment

• Hey,

bedankt voor de reactie, de lay-out deels gaan veranderen is helaas niet zo simpel. Ik heb wat gedaan met de kleur van het letter type, dat heb ik wit gemaakt. Ik hoop dat het "moeilijk lees" probleem hiermee verholpen is.
                      De menu blak wit maken ga ik naar kijken. Dat is hopelijk wel te doen.

Alle kritische blikken zijn welkom, dus ga los! :P

Gr
                      Robbert-Jan

Comment

• Ja, veel beter zo, de kleuren. Gaat de goede kant op!
                        Nu dus nog wat mooie plaatjes en de verticale streepjes bij het menutje en dan is hij naar mijn mening helemaal goed!

Comment

ik ben morgen vrij dan ga ik eens kijken wat ik kan doen, ik heb effe gezocht en tot de conclusie gekomen dat ik niet heel veel foto's heb van shows.
                          zou het een idee zijn om het buiten op te zetten en er een foto van te maken? het is allen dan wel nog licht en zie je niet wat het effect is van de lampen.

heb jij nog tips?

Gr
                          Robbert-Jan

Comment

• Wat ook leuk is (wat ik binnenkort hopelijk eens ga doen) om het met of een zwart doek te doen (als achtergrond), of wit. Als je het buiten wilt fotograferen zou ik wel even zorgen voor een effe achtergrond. Dus niet hier een boom, daar een tuinhuisje, en daar een hondenhok. Maar bijvoorbeeld 1 stenen muurtje als achtergrond te zien.

Comment

• Originally posted by rjant2 View Post
                              zou het een idee zijn om het buiten op te zetten en er een foto van te maken? het is allen dan wel nog licht en zie je niet wat het effect is van de lampen.
                              wacht dan tot het donker is om te fotograferen?

Comment

• Ik vind hem best wel ok Rjant2, alleen maakt de grill als achtergrond het wat onrustig. Als je die wat doorschijnend zou maken - niet te veel - zou het volgens mij echt wel een mooi effect geven.

Comment

Working...
                                X