Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Achtergrond is al stukken beter. Het komt in ieder geval al goed over wat je zoal doet en levert.

Wel enkele aandachtspunten.

Maak je homepage iets voller. Je startpagina moet je eye catcher zijn en zorgen dat de bezoeker ook op je site blijft en geinteresseerd is. Dit kan door duidelijke teksten wat je zoal doet. Misschien een leuke actie met een show of een korte samenvatting van wat je allemaal doet?

Je verteld steeds in je show's dat je met twee DJ's komt. Dat betekend ook dat je je daaraan moet houden. Maar wat nou als er 1 van de 2 ziek wordt op de dag zelf? De klant heeft je immers geboekt met 2 personen.

Ik zou je contactformulier iets aanpassen. Mij is altijd geleerd dat je het zo kort mogelijk moet houden omdat mensen anders geen zin hebben om het in te vullen.
    Je vermeld als eerste je telefoonnummer en email adres, dat is al goed. Maar waarom moeten mensen perse invullen hoe ze bij jou terecht zijn gekomen? Is dat van toepassing op hun vraag? Lijkt mij dus overbodig.

Misschien een volledige adresvermelding vanaf waar je je bedrijfje runt?
    Er staat namelijk in je voorwaarden ook vermeld dat je reiskosten rekent buiten een straal van 10km. Vanaf waar?

Comment

• Ook onze site is nu aardig ver:
      http://beatinglights.nl/

Maar ook nog niet af, graag tips of opmerkingen!;)
      (het inlogsysteem wat op de pagina staat word nog weggehaald)

Comment

• Originally posted by Robin. View Post
        Ook onze site is nu aardig ver:
        http://beatinglights.nl/

Maar ook nog niet af, graag tips of opmerkingen!;)
        (het inlogsysteem wat op de pagina staat word nog weggehaald)
        Site ziet er netjes uit, echter bestaat de website op dit moment nog maar uit een pagina. Misschien dat je dit nog gaat veranderen maar er staat nu wel erg weinig informatie op. Transparantie over prijzen doet het bij potentiële klanten sowieso altijd goed.

Verder vind ik het jammer dat ik op "lees meer" moet klikken om het volledige stukje tekst op de homepage weer te geven.

Ook hebben jullie 2 telefoonnummers, van Robin en Dennis, online staan. Kan me voorstellen dat een potentiële klant geen idee heeft wie hij moet bellen.

Laatste puntje, ik kan uit jullie website niet opmaken waar jullie vandaan komen, neem aan dat reiskosten ook bij jullie een rol spelen.

Voor de rest ziet de layout er erg strak uit, leuk gedaan ook met de slideshow

Comment

• @Robin.
          Ik vind het een hele goede (en ook heel modern er uitziende) homepagina, enige puntje is eigenlijk dat de tekst een beetje saai is, kwa hoe het er uit ziet. Als ik er naar kijk zonder echt te lezen heb ik niet het idee van, dit wil ik lezen. Een ander lettertype, iets groter, een ander kleurtje, probeer wat uit tot het er wat beter uit ziet.

Comment

• @Pim

Bedankt voor je reactie,

De homepage ben ik met je eens, deze moet nog aangevuld worden met 1 foto en wat extra tekst.

Het contactformulier niet alle velden zijn verplicht, alleen het Voornaam, Achternaam, Email en Bericht veld zijn verplicht. De rest van het formulier kan worden ingevuld.

Een volledige adresvermelding heb ik bewust niet gedaan vanwege eventuele diefstallen. Als klanten contact opnemen met mij voor een boeking bereken ik de kosten voor de gereden kilometers, op mijn site staat wel vermeld regio Wijchen dit geeft volgens mij wel een goed beeld.

Comment

• Beste,

Omdat ik en mijn vrienden DJ zijn, moeten we natuurlijk wel gevonden kunnen worden, daarom vroeg ik me af...
              Wat vinden jullie van de website nu? Andere informatie of ander uiterlijk?

Alvast bedankt,
              Dani

Comment

• Als eerste de animatie.

Hier staat niets in wat voor jullie staat. Er is alleen wat plaatjes aan elkaar geknutseld. Dit zijn niet eens jullie foto's. Erg jammer want hier wek je wel je eerste impressie. Dit is niet jullie eigen impressie maar wat van het internet afgehaalde afbeelding impressie.

proffesionele in de home tekst is niet juist geschreven dit moet zijn professionele.

Ook de actie die je nu voert van 10 euro korting komt nu niet echt duidelijk over. Hij springt er niet echt uit zeg maar.

Als je dan een apparatuur lijst wil maken met dan zou je dit of wat concreter kunnen doen of wat algemener. Maar om er neer te zetten 4 boxen van circa een halve meter hoog is natuurlijk niet iets waar je echt wat mee kan.

Ook de zin: ook omdat deze geluidsgestuurd kunnen, is nu niet echt de meest lekker lopende zin.

Als ik dan ook zie dat je aangeeft dat de installatie geschikt is voor een 100 a 150 personen gaan er bij mij hele grote ? de lucht in.

Als ik dan bij tarieven kijk zie ik alleen wat ik moet gaan betalen. Maar wat krijg ik dan? Wat gaan jullie voor me betekenen? Wat gaat er dus gebeuren en waar mag ik op rekenen?

Als ik bij over ons ga kijken dan is het wel heel erg weinig wat je over ons verteld. Hier zou je naar mijn idee wat meer over jezelf mogen vertellen.

Als ik dan bij foto's ga kijken en kijk ik bij overige dan zie ik eigenlijk alleen maar dingen die eigenlijk niets over jullie zeggen. Oke bij een afbeelding staat er een keer jullie naam maar verder eigenlijk niets. Ik zie geen compleet opgebouwde show of een foto van een deel van de show. Hier ga je alleen maar verwachtingen mee opwekken die ik zo 1 2 3 niet waar gemaakt zie worden.

Ook ben ik persoonlijk niet zoon fan van twitter en zo op je site. Dan moet je dit namelijk ook echt actief gaan beheren en na mijn idee bied het niet echt meer waarde aan je site. Maar dit is een keuze waar iedereen vrij in is natuurlijk.

Als laatste. Je basis is wel goed en ziet er niet verkeerd uit. Misschien allemaal dus nog net wat meer gaan aankleden en uitbreiden maar zoals al gezegd de basis vind ik nog niet zo verkeerd.

Nog een tipje. Let op met muziek op je site ;) Het kan wel eens zijn dat ze je hiervoor een behoorlijke rekening gaan sturen.

Comment

• Geheel met het commentaar van "ronennieshow" eens.
                  Nog een paar tips / puntjes van mijn kant:

- Over ons:

Omdat jullie met 3 personen zijn, is het misschien leuk om 3 korte stukjes over jezelf te plaatsen (met foto?). Zo krijgt de klant toch een idee wie jullie zijn.

- Apparatuur:

Leuk lijstje om mee te beginnen, maar je zal merken in de toekomst dat heel deze pagina niet echt een meerwaarde zal hebben voor de klant of doelgroep die je wilt aantrekken op je site. De klant heeft meestal zelf geen idee wat het betekend.

- Tarieven:

Pas op met tarieven te vermelden op je site! En ik zou persoonlijk de openingszin op deze pagina weglaten: " dure DJ van 250 euro ". Ik snap wat je daarmee bedoeld, maar zo maak je wel iets te opvallend duidelijk dat je goedkoper bent dan andere DJ's in de buurt.
                  Wellicht heb je iemand die een budget heeft van 100 euro voor een avond, dan loop je die kans toch mooi mis omdat ze direct zien hoe duur jullie zijn. (het is maar een tip).

- Voorwaarden:

Erg kort, er is zoveel meer waar je rekening mee moet en kan houden om in je voorwaarden op te nemen. Tevens kan je je voorwaarden niet geldig maken door alleen een tekst op je site te zetten zoals: "deze gelden altijd...". Voorwaarden moet de klant gelezen hebben en akkoord hebben gegeven voordat deze geldig zijn.

Je contactformulier staat in het Engels waarbij je site in het Nederlands staat.
                  Ik zie de meerwaarde er niet van in om je bezoeker een bericht te kunnen laten sturen via facebook / twitter of youtube met een druk op de knop.
                  Zodra ze op de knop drukken zijn ze van je site weg, en sturen ze dan ook daadwerkelijk nog een bericht?

Kortom:

Je site is nog niet af. Vul je site op met meer tekst en uitleg en maak daarbij zeker gebruik van foto's van wat je zoal doet. Verkoop je werk! Zo hou je de bezoeker geïnteresseerd!
                  Het gebruik van twitter stoort mij niet zo, maar gebruik het goed en als netwerk middel. Dat heeft veel meer effect dan een bericht over een nieuwe controller die je binnenkort aanschaft.

Succes!

Comment

• Bedankt voor jullie snelle reacties, morgen we fotos maken van onze show en dat persoonlijke verhaaltje is ook een goed idee, dankjewel!

Comment

• Ben het eens met de bovenstaande reacties over je site, zelf heb ik nog een slordigheidsfoutje ondekt in "binnekort" dat moet zijn binnenkort. ;) Voor de rest vind ik het idee met een filmpje op de homepage goed! Alleen zou ik dan een ander filmpje nemen dan dat je nu heb, dit is meer een diashow met foto's die je op google heb gevonden. Maak bijvoorbeeld een mix of laat een filmpje zien van je setup.

Ik hoop dat je hier wat aan heb.

Comment

• Originally posted by Pim View Post
                        - Voorwaarden:

Erg kort, er is zoveel meer waar je rekening mee moet en kan houden om in je voorwaarden op te nemen. Tevens kan je je voorwaarden niet geldig maken door alleen een tekst op je site te zetten zoals: "deze gelden altijd...". Voorwaarden moet de klant gelezen hebben en akkoord hebben gegeven voordat deze geldig zijn.

◦Eventuele vergunningen moeten door u worden geregeld
                        ◦Bij schade aan materiaal worden de kosten bij u in rekening gebracht.
                        ◦De betaling dient op de dag van het feest betaald te zijn, dit kan contact of per bank

1: voor een particuliere klant komt dit erg onduidelijk over, want een particulier regelt geen vergunningen, dit moet een zaaleigenaar of organisator van een evenement doen, als ik als particulier dit lees dan komt het over of ik alle vergunningen moet in orde maken.

2: Als ik als particulier dit lees dan verlaat ik meteen de site en zoek verder naar een andere dj, als een dronkenlap een pint over je apparatuur morst en iets gaat stuk dan moet de particulier, zaaleigenaar of organisator alles betalen? zo werkt dat niet

3: Komt niet professioneel over, klanten moeten de kans krijgen om ook achteraf te betalen, factuurtje opsturen waarin vermeld staat hoeveel tijd ze hebben om de factuur te betalen, meestal is dat 30 dagen na factuurdatum.

Voorwaarden moeten op het contract staan en afgetekend worden door beide partiijen, beide partijen moeten ook in het bezit zijn van het afgetekende contract
                        Beter nog is een contract laten opstellen door een advocaat, zo ben je zeker dat alle voorwaarden in het contract zullen staan en bij betwisting sta je sterker dan bij een eigen opgemaakt contract met enkele regels die meestal op niets trekken

Comment

• De voorwaarden hoeven volgens mij niet in het contract te staan. Enkel een verwijzing naar de voorwaarden waar ze te vinden zijn en dat deze van toepassing zijn op de huidige offerte / factuur of contract is voldoende.
                          Zodra je dit contract laat ondertekenen of per mail akkoord terug krijgt (wordt ook wettelijk als schriftelijk gezien) zou het goed moeten zijn.

Comment

• Voorwaarden moeten op papier staan en afgetekend worden door beide partijen.
                            Verwijzen naar een website waar de voorwaarden opstaan zal niet werken.
                            Op papier kan je na het ondertekenen niets meer veranderen en gaan beide partijden akkoord met de voorwaarden, op een website kan je ten allentijde nog regels gaan veranderen.
                            En als je voorwaarden op papier zet, denk dan goed na over wat je op dat papier zet, soms zie ik voorwarden waar ik wel eens achter mijn oor moet krabben.

Comment

• Volgens de Nederlandse wetgeving: algemene voorwaarden tellen bij elke overeenkomst die je sluit, ook mondeling. Je moet die voorwaarden beschikbaar stellen aan de andere partij. Hoe je dat doet maakt niet uit, dat kan zelfs op aanvraag zijn.

Het ondertekenen van de voorwaarden is een onnodige formaliteit, het akkoord gaan met een offerte staat gelijk aan het aangaan van een contract waarvoor de algemene voorwaarden van de 'verkoper' dus automatisch tellen.

Dat telt overigens NIET voor aanvullende voorwaarden of huurvoorwaarden, alleen voor algemene voorwaarden!

Comment

• Originally posted by Mol View Post
                                ◦Eventuele vergunningen moeten door u worden geregeld
                                ◦Bij schade aan materiaal worden de kosten bij u in rekening gebracht.
                                ◦De betaling dient op de dag van het feest betaald te zijn, dit kan contact of per bank

1: voor een particuliere klant komt dit erg onduidelijk over, want een particulier regelt geen vergunningen, dit moet een zaaleigenaar of organisator van een evenement doen, als ik als particulier dit lees dan komt het over of ik alle vergunningen moet in orde maken.
                                Dat is ook zo, tenzij de zaal dit geregeld heeft. Maar als een klant een tuinfeestje geeft, daarvoor geen vergunning heeft geregeld en de politie om 0.00 aan de deur staat terwijl ik tot 2 uur geboekt ben krijgt hij van mij ook echt geen korting hoor.

2: Als ik als particulier dit lees dan verlaat ik meteen de site en zoek verder naar een andere dj, als een dronkenlap een pint over je apparatuur morst en iets gaat stuk dan moet de particulier, zaaleigenaar of organisator alles betalen? zo werkt dat niet
                                Dit heb ik ook in mijn voorwaarden staan. Alsof het mijn probleem is als 1 van de gasten mijn apparatuur sloopt... daar stel ik de organiserende partij gewoon aansprakelijk voor hoor. Dan moeten zij het maar op de veroorzaker zien te verhalen.

3: Komt niet professioneel over, klanten moeten de kans krijgen om ook achteraf te betalen, factuurtje opsturen waarin vermeld staat hoeveel tijd ze hebben om de factuur te betalen, meestal is dat 30 dagen na factuurdatum.
                                Ik eis ook minimaal 50% vooraf. De overige 50% mogen ze binnen 14 dagen na het optreden betalen. Overigens, een vakantie betaal je ook volledig vooraf...

Voorwaarden moeten op het contract staan en afgetekend worden door beide partiijen, beide partijen moeten ook in het bezit zijn van het afgetekende contract
                                Ik stuur mijn voorwaarden altijd als PDF document mee.

Comment

Working...
                                X