Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ThePartyDJS View Post
    Hey Pim,

Thnx voor je feedback! Had je dit op specifieke pagina's? Of eigenlijk allemaal? :)

ThEd's is inderdaad nog niet 'over'. Zal kijken of ik hier tijdelijk iets voor kan fixen dat het mensen niet teveel verward inderdaad :)
    Nou je homepage (eerste pagina) is overzichtelijk en leest goed, alleen misschien iets teveel scrollen?
    Zodra ik op "seasons" of "family" klik, krijg ik een pagina vol kleurgebruik en tekst, wat in mijn ogen teveel afleid waardoor ik niet lekker lees. Maar dat is hoe ik het zie.
    Ik snap dat je je verschillende shows wilt aanprijzen, maar wordt het nu wel duidelijk voor de klant als de klant gewoon op zoek is naar een DJ voor zijn verjaardagsfeest (die geen 50 wordt).

Comment

• Nieuwe website voor Energy Beatz drive-in show

Er komen nog meer foto's op, showopstelling wordt drastisch vernieuwd. Willen natuurlijk geen valse illusies wekken.

Heeft iemand nog opmerkingen?

Comment

• Wij hebben onlangs ook een nieuwe website online gezet, www.kemusic.nl. We hopen op wat feedback zodat we nog wat kunnen verbeteren, en zouden het erg fijn vinden als jullie eens een kijkje zouden willen nemen. Alvast bedankt!

Comment

• Ziet er prima uit, eigenlijk weinig op aan te merken. Duidelijke info, foto's, prijzen en een nette site.

Comment

• Bedankt! Iemand anders nog tips/opmerkingen/kritiek?

Comment

• Je fotoboek past niet echt bij de rest van de site, wordt ook in een iframe ingeladen oid?

Verder in de header wisselen de foto's en refernties elkaar af, maar op een ander tempo, dit maakt hem wat druk, ik zou deze even snel of in ieder geval in hetzelfde ritme zetten.

Ook door de referentie is de balk half zwart, dat is wat jammer. Misschien de foto over de hele breedte en dan de referentie een half transparante achtergrond geven?

Verder erg netjes

Comment

• Dankjewel! Fotoboek wordt idd ingeladen in een iframe, staat wel op mijn eigen server. Ik ben nog op zoek naar een goede oplossing hiervoor, dus heb ik tijdelijk deze maar in een iframe gezet.
                De referenties en foto's zouden elkaar af moeten wisselen in verhouding 1:3. Echter wordt het ene script eerder geladen dan het andere en kan er daardoor wat vertraging inzitten. Ik wil hier inderdaad nog een keer een gecombineerd script voor schrijven..
                Misschien is de foto over de hele breedte wel een goed idee inderdaad, daar zal ik dit weekend nog eens wat mee gaan prutsen.
                Verder iemand nog iets aan te merken?

Comment

• he,

ik heb me eigen site (heel simpel).

graats tips en tricks

Comment

• Het valt me sterk op dat op de (weinige) fotos op je site, er altijd heel wat kabelwerk te zien is. Dit geeft me een slordige indruk...
                    Verder weet ik niet echt wat ik mag verwachten als ik jou boek. Ik vind nergens een materiaallijstje en maar een paar fotos

Comment

• Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
                      Het valt me sterk op dat op de (weinige) fotos op je site, er altijd heel wat kabelwerk te zien is. Dit geeft me een slordige indruk...
                      Verder weet ik niet echt wat ik mag verwachten als ik jou boek. Ik vind nergens een materiaallijstje en maar een paar fotos
                      ben je blind ofzo, er staat duidelijk een tapje met apparatuur en daaronder foto's van alle aparatuur met naam

over de kabelzooi ben ik het wel eens, maar ik heb geen andere foto's en de klanten die mij boeken kijken voor 15pu niet op van een kabeltje meer of minder

Comment

• Owkee... das dus ook de laatste keer dat jij goed bedoeld commentaar hebt gehad :?

Ik krijg op zich wel een redelijke indruk van wat ik kan verwachten maar dat kun je ook op een heel andere manier zeggen natuurlijk.

Comment

• Originally posted by nigelgein View Post
                          ben je blind ofzo, er staat duidelijk een tapje met apparatuur en daaronder foto's van alle aparatuur met naam

over de kabelzooi ben ik het wel eens, maar ik heb geen andere foto's en de klanten die mij boeken kijken voor 15pu niet op van een kabeltje meer of minder
                          Onder dat tapje vond ik op mijn tablet maar 1 foto terug. Als je er echt belang aan hecht laat ik wel even mijn bril nakijken, maar je bent alleszinds de eerste die er iets van zegt.

Ik ben persoonlijk voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Als ik voor 15pu geen nette show kan neerzetten ( begrijp me niet verkeerd, mijn shows zagen er in het begin wellicht ook niet echt net uit, maar ik denk dat ik hier wel in gegroeid ben.)en voor 20pu wel, dan vraag ik toch gewoon 20pu... in de supermarkt heb je toch ook geen keuze tussen een product dat al vervallen is en een duurder product dat nog niet vervallen is?

Je zou ook eens even al je materiaal uit de kast kunnen halen en een dagje fotoshoot met je materiaal doen ( in de tuin, garage, een zaaltje...). Hier kunnen soms zeer nette fotos uit komen ( wel even zorgen dat er geen storende achtergrond objecten te zien zijn)

Of je nu mijn tips opvolgt of niet, maakt me voor geen meter uit, maar ik (en ik neem aan de andere forumleden ook) zou het appreciëren als je iets constructiever en vriendelijk reageert.

Comment

• Een paar kleine puntjes... Elke keer als ik "Professioneel" met twee f'en schiet ik bijna in de lach van de ironie ;) Ook moet je even goed letten op de hoofdletters en punten.

Comment

• Tja, de lay-out: op zicht leuk bedoeld maar je ziet er wel aan dat het met zon gratis ding is gemaakt.

Verder kan het geen kwaad om eens echt goed naar je teksten te (laten) kijken. Veel zinnen lopen niet echt goed en er staan nogal wat type foutjes tussen. Kan gebeuren maar laat iemand anders je tekst controleren want zelf lees je daar vaak overheen.

Verder heet matthias gelijk: Er staat maar 1 eigen (duidelijke) foto, en dat is ook nog eens een kabel bende. Dit is niet 1 kabeltje meer of minder: want ja er moeten inderdaad kabels liggen maar dit is wel erg veel

Comment

• Mijn eerste reactie op deze website wanneer ik een DJ zoek; wegklikken! Zoals hier al eerder is gezegd zijn de foto's niet mooi, setups rommelig en bovendien de teksten onprof(f)essioneel. Wanneer je met je website echt aan klantenwerving wil gaan doen, moet er nog veel veranderen! Om deze kritiek opbouwend te maken zet ik hier even een checklist op.
                                • hou kleuren lettertypen hetzelfde
                                • controleer op spelling bij alles wat je typt
                                • gebruik hoofdletters
                                • ... en andere leestekens
                                • zorg voor mooie, representatieve foto's

Succes!

Comment

Working...
                                X