Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax-forum leden,

Ik heb al eerder meningen gevraagd in dit topic over onze website, maar hij is nu weer vernieuwd. dus, zeg alsjeblieft wat je ervan vindt, het zou trouwens best kunnen dat er nog spelfouten instaan. zeg dat alsjeblieft ook.
    Website

Bedankt, Dani

Comment

• proffessionele
      Even snel gekenen valt me dit op: je hebt 1 F teveel ;-) het is: Professionele. Verder niet echt gekeken. Zal er vanavond eens goed naar kijken :-)

Comment

• thx voor je reactie, Ga er nu naar kijken

Dani

Comment

• heeft niemand anders een mening???

Comment

• Ik zou ook een onderdeeltje maken met foto's, net zoals je dat voor "over ons" en voor "apparatuur" hebt.

Verder vind ik het bizar dat je in het album "algemeen" afbeeldingen post van materiaal dat je helemaal niet kan aanbieden. Ik mis eigenlijk ook afbeeldingen waarop ik jullie aan het werk zie, komt iets geloofwaardiger over.

Het lettertype vind ik ook aan de kleine kant

Strakke lay-out, deze lijkt me wel goed...

Comment

• allereerst, bedankt voor je mening

We gaan binnenkort een "photoshoot" doen met alle apparatuur, dan komt het tabje foto's er waarschijnlijk ook bij.

Thx voor het compliment ;)

Dani

Comment

• -

Comment

• Op de pagina "Apparatuur" staat de volgende zinsnede: appatuur zien?
                  Hier mist de ra tussen appa en tuur.

dit gedeelte:
                  "geluidsgestuurd kunnen, appatuur zien? of nog vragen? volg dan deze link "foto's" of neem contact met ons op." zou ik veranderen in:

geluidsgestuurd kunnen werken. Apparatuur bekijken of nog vragen? Volg dan deze link "foto's" of neem contact met ons op.

Comment

• is aangepast, dankjewel!

Iemand anders nog?

Comment

• Van de week de nieuwe versie van mijn piratensite online gegooid. Nu in CMS en responsive (responsivekant moet ik nog een beetje aanpassen zodat het op de smartphone er nog wat beter uitziet). Ben zelf best tevreden met het resultaat.
                      Iemand nog tips/puntjes?

Voor de nieuwschierigen: dit was de oude site (alleen de eerste pagian werkt)

Comment

• Op een smartphone werkt deze site totaal niet, alles staat onder elkaar, de site begint ingezoomed en ik kan niet echt uitzoomen.

Comment

• Dat alles onder elkaar is vrij normaal voor een responsive website. Zoals ik al aangaf: die kant is nog een work in progress

Comment

• Ik kan de tekst niet lezen, is zwart op donkerblauw

Nvm achtergrond laadde niet goed

Comment

• Ik klikte even wat pagina's door, ziet er goed uit!
                              Een dingetje, typfoutje in de link van een pagina: http://www.sjaakdepiraat.nl/basisschool-kinderhsow

Comment

• Zo dat is een slordige fout, bedankt! Gelijk gecorrigeerd!

Comment

Working...
                                X