Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Website Hit Drive-in Show

Vandaag ook weer aan de website gewerkt.

Onze website:
    Hier

Iemand nog tips of opmerkingen?

Comment

• Je tekst op de homepage een andere kleur geven dan de achtergrond zou bevorderlijk zijn voor het lezen ervan. :p

Comment

• @ Zassie, very nice, al weet ik niet of ik 'm beter vind dan de oude site. Leuk om te zien dat je alles helemaal in de juiste sfeer hebt gebracht (zelfs de 404 pagina), mooi gedaan hoor! Wel een opmerking, je social media buttons zijn vrijwel onzichtbaar.

@ Hit drive-in-show, uhhh kijk eens naar de site van zassie! Jullie site mist iedere vorm van sfeer (breng er eens wat kleur in!), het lettertype op de voorpagina is vrijwel onleesbaar en ik zou ook zeker een telefoonnummer vermelden.

Wel goed dat je duidelijke foto's van je shows hebt en de prijzen erbij vermeld hebt, de informatie is wel ok maar het design is echt waardeloos wat mij betreft (maar goed, jullie zijn nog jong ;-))

Comment

• @geluid-en-licht.com
          Dank! Hij is in ieder geval aan de technische kant beter dan de vorige. E.e.a. is van losse HTML pagina's (ramp in doorvoeren van site brede veranderingen) naar Joomla gegaan.
          |Ik vind deze persoonlijk wat lichte er dus vrolijker ogen, wat weer goed past bij de aangeboden diensten.

De social media buttons.... ja dat pakte toch niet zo goed uit als ik had gedacht.. ga ik aanpassen.. maar eerst ben ik nog bezig met een andere site

Comment

• mwoah ik bouw mijn eigen websites meestal nog gewoon in normale html hoor, maar de opmaak is uiteraard 100% in de stylesheet geregeld.

Als er dan eens iets sitewide in de HTML code veranderd moet worden is dat met 1 "zoek en vervang" opdracht in dreamweaver ook geregeld.

Ik ontwerp echter ook websites voor klanten en die bouw ik vrijwel altijd in Wordpress. Dat is vooral zodat klanten makkelijk zelf dingen kunnen wijzigen, maar Wordpress biedt natuurlijk ook ongelooflijk veel mogelijkheden.

Waarom heb jij eigenlijk voor Joomla gekozen? Ik ben het overigens wel met je eens dat deze site vrolijker overkomt, maar de vorige site had meer een piraten look.

Comment

• Ben toendertijd begonnen met joomla omdat wordpress toen echt nog meer een blogging tool was.... en als je eenmaal ergens aan gewend bent en redelijk wat (betaalde) plugins hebt stap je minder snel over.

Voordeel van een CMS is niet alleen dat je makkelijk een sjabloon kan veranderen (want dat kan inderdaad met HTML en CSS ook gewoon) maar ook de positie van bepaalde items.
              Zo kan ik redelijk eenvoudig alle info van mijn producten van volgorde e.d. veranderen zonder dat ik dit pagina voor pagina moet aanpassen.

Comment

• Originally posted by Hit-driveinshow View Post
                Vandaag ook weer aan de website gewerkt.

Onze website:
                Hier

Iemand nog tips of opmerkingen?
                Een site volledig in flash, zonder alternatieven? *sluit het browservenster*

Comment

• Hallo,

Sins de laatste keer dat ik mijn site hier liet zien heb ik weer wat veranderd.
                  wat vinden jullie er van?
                  zijn er nog verbeterpunten?
                  www.rjenj-lichtengeluid.nl

Comment

• Heb je site alleen op het oog bekeken, tekstueel niet.

Ik vind je header te druk: teveel kleuren, en met name te druk met teksten (te groot en te dicht op elkaar), komt dan ook de Facebook like button er nog in word het helemaal een drukke poppenkast.

Verder valt me op je shows pagina op dat je tabellen niet overal even breed zijn, dat oogt rommeling.

Linkjes plaatsen naar audio en video en er vervolgens geen hebben: dan beter niet doen.

Gastenboek is zo 1992...

Comment

• Hey,

Bedankt voor de reactie, wat bedoel je met dat de tabellen niet even breed zijn?
                      bij mij zijn alle kolommen even breed. De rijen zijn aangepast op de grote van de inhoud.

Weet jij toevallig een leuk alternatief voor een gastenboek? Iets uit 2014 of zo :P?

Comment

• Originally posted by rjant2 View Post
                        Weet jij toevallig een leuk alternatief voor een gastenboek? Iets uit 2014 of zo :P?
                        Social media. Wees creatief!

Comment

• Facebook reacties bij je diensten i.p.v. een gastenboek.

Bij 1 tabel (uit mn hoofd de rookmachine, heb ik niet nagekeken bij reageren) is de de eerste colom breeder dan bij de andere tabellen.

Comment

• Bij deze is mijn site al wat ge-update. Laat maar weten waar ik nog kan verbeteren.

Comment

• - Als leek (klant) snap ik niet wat je nu precies meeneemt voor welke prijs. Ik wil een afbeelding zien van de set die er komt te staan met een duidelijke prijs er bij. (Maar misschien ligt dat in België iets anders.)
                              - Op de referentiepagina; fammiliefeesten?
                              - Tweedehands? Je bent toch geen marktplaats?
                              - Afbeeldingen van je foto-album zijn verschrikkelijk klein.

Verder is het aan de hand van je website wel duidelijk wat je doet, maar ik mis toch nog een herkenbare tint (je site is nogal statisch wit). Zorg er bijvoorbeeld voor dat de afbeeldingen die je presenteert er echt uit springen.

Comment

• '
                                Originally posted by Rick View Post
                                - Als leek (klant) snap ik niet wat je nu precies meeneemt voor welke prijs. Ik wil een afbeelding zien van de set die er komt te staan met een duidelijke prijs er bij. (Maar misschien ligt dat in België iets anders.)
                                Op de begin pagina van het deeltje materiaal staat vermeld hoeveel het ongeveer kost e.d. . Maar ik zal kijken om in de paginas audio en licht ook wat informatie te geven

'
                                Op de referentiepagina; fammiliefeesten?
                                Mensen die me vragen op het communiefeest van hun zoon, verjaardagsfeest van de oma... al allemaal gedaan. Dit staat er tussen voor mensen die dergelijk feest willen geven, zodat ze weten dat ik hier ervaring mee heb.

'
                                Tweedehands? Je bent toch geen marktplaats?
                                Gaat er a.s.a.p af ;)

'
                                - Afbeeldingen van je foto-album zijn verschrikkelijk klein.
                                Ik bekijk dit om aan te passen. Sowiso kan je ze vergroten door er op te klikken

'
                                Verder is het aan de hand van je website wel duidelijk wat je doet, maar ik mis toch nog een herkenbare tint (je site is nogal statisch wit). Zorg er bijvoorbeeld voor dat de afbeeldingen die je presenteert er echt uit springen.
                                Ik werk met weebly wat zeer gemakkelijk in de omgang is ( toch wel belangrijk voor mij) maar het heeft zo ook zijn beperkingen. Een achtergrond plaatsen lukt dus vreemd genoeg niet. Verder wil ik graag een strakke website, net zoals ik strakke shows wil. En veel versieringetjes moeten er dus niet bij zijn. Ik bekijk wel of ik het alsnog wat kan aanpassen.

Comment

Working...
                                X