Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik bedoelde juist dat 'fammiliefeesten' fout gespeld was. ;) Moet familiefeesten zijn.

Comment

• is de site op deze manier beter?

Comment

• Toch sta ik ervan te kijken hoe veel beginnende dj's en drive-in-shows hun website opzetten. Ik denk dat terug aan hoe ik mijn eerste website heb gebouwd... trok op niks.

Ik vind je website niet slecht. Alhoewel ik de website toch iets meer zou vullen met tekst, met bepaalde koppen zodat het allemaal wat prettiger leest. De korte stukjes tekst die erop staan, komen slordig op mij over. Gebruik ook niet al te lange teksten, maar pakkende koppen met daaronder stukjes tekst.

Pluspunt vind ik zeker dat je je referenties vermeld (let wel op dat je dit even navraagt of ze dat goedkeuren). Maar zo kunnen mensen zien dat je actief bent.
        Misschien nog een koppeling naar je social media accounts zoals facebook / twitter?

Succes!

Comment

• Originally posted by Pim View Post
          Ik vind je website niet slecht. Alhoewel ik de website toch iets meer zou vullen met tekst, met bepaalde koppen zodat het allemaal wat prettiger leest. De korte stukjes tekst die erop staan, komen slordig op mij over. Gebruik ook niet al te lange teksten, maar pakkende koppen met daaronder stukjes tekst. !
          Ik neem aan dat je dan vooral de homepage bedoeld?

Originally posted by Pim View Post
          Misschien nog een koppeling naar je social media accounts zoals facebook / twitter?
          stond op de agenda (ja, soms wat last van uitstelgedrag...). Maar ik weet zo niet goed waar ik het beste de links (zou graag de logo's van facebook, soundcloud ed. er voor gebruiken) kan plaatsen

Comment

• Rechts naast je menu lijkt me de meest logische plaats (logo's wel even dezelfde hoogte maken als de menu tekst natuurlijk).

Comment

• Inmiddels gaat onze huidige website alweer een jaartje mee.
              Ben niet van plan om hem geheel te vervangen, maar als er nog tips zijn voor kleine verbeteringen etc zijn die zeker welkom.
              Schaekens voorziet in al je behoeften om jouw verhaal, presentatie of evenement zo optimaal mogelijk in te richten. We doen dat door aandacht te besteden aan alle elementen.

Comment

• misschien wat meer tekst op de homepagina. En het rechtermenu is bij mij nogal onduidelijk te lezen door het lettertype/grootte. Voor de rest gewoon simpel, mooi en strak.

Comment

• Ik zou in de rechterbalk je telefoonummer op 1 regel zetten. Nu breekt het af bij 06, de rest staat op een andere regel.

Ik vind times new roman als lettertype niet zo fijn lezen, een strakker font als arial of verdana doen het vaak net iets beter (zeker bij kleine letters)

Comment

• Lettertype is inmiddels aangepast naar Ludica-Grande (gelijk aan huisttijl briefpapier) mocht deze niet voorhanden zijn zou het arial worden. Leest dit prettiger zo?

Zassie: zou je me hier een screenshot van kunnen plaatsen: ik zelf zie deze fout niet, hier loopt het wel door.
                    tekst is overigens iets aangepast dus wellicht bij jou nu ook al goed.
                    Last edited by SLGV; Sunday-23-06-2013, 22:00.

Comment

• Ik gebruik zelf altijd Arial, Trebuchet MS of Verdana. Bij Times New Roman denk ik altijd dat de stylesheet niet geladen wordt.

Comment

• Oogt en leest beter, ook het afbrekende telefoonummer is zo verholpen.
                        Wel zal het bij de meeste mensen dan Arial worden, daar een font alleen word getoont als het opde computer ook aanwezig is (m.u.v. google fonts)

Er is maar één font slechter dan Times New Roman.... Comic sans

Comment

• Bevalve het letterype nog tips die beter kunnen, of wat er nog bij zou kunnen?

Comment

• - reacties van klanten
                            - social media links
                            - voorbeelden/portfolio in de sectie media
                            - teasers/thumbnails bij nieuwsoverzicht (plaatje nodigt meer uit tot doorklikken dan alleen kleine tekst)

Comment

• - Reacties van klanten:
                              Goed idee, zal kijken voor wat reacties / quotes en deze in de pagina verwerken
                              - Social media links:
                              Een facebook logotje in het menu lijkt me wel wat, dat moet makkelijk te realiseren zijn.
                              - Media sectie ga ik denk ik geheel verwijderen, doe ik eigenlijk vrijwel niet meer.
                              - Plaatjes zijn altijd goed inderdaad: ben er alleen nog niet achter hoe ik dit met het csm (wordpres) kan realiseren. Hij zou dan eigenlijk gewoon 1 plaatje van de pagina moeten pakken

Comment

• Originally posted by SLGV View Post
                                - Social media links:
                                - Plaatjes zijn altijd goed inderdaad: ben er alleen nog niet achter hoe ik dit met het csm (wordpres) kan realiseren. Hij zou dan eigenlijk gewoon 1 plaatje van de pagina moeten pakken
                                Dat is juist erg makkelijk met Wordpress. Meestal is het voldoende om een uitgelichte afbeelding te selecteren (rechts onderin bij een bericht of pagina), maar dat is afhankelijk van welk theme je gebruikt.

Ook het toevoegen van social media buttons is een makkie met wordpress. Ik gebruik altijd de WP Socializer plugin, daarmee kun je automatisch social media buttons onder elk artikel of bericht zetten.

Comment

Working...
                                X