Ik ben de afgelopen week ook weer druk bezig geweest met een nieuwe website, www.bruiloftdj.net. De content is nog niet 100% af maar ver genoeg om de site aan jullie te showen. Ben benieuwd naar jullie reacties!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites
Collapse
X
-
Bedankt voor je reactie. Je brengt echter wel slecht nieuws ;)
Dit is een wordpress site, en op de een of andere manier redirect hij sommige links automatisch naar een willekeurige andere pagina... dit verschilt per browser en als ik de cache leeg is het weer opgelost. Ik had de hoop dat hij dit alleen bij mij deed (ivm de cache) maar niet dus... vreemd, wordt nog even zoeken naar de oplossing ben ik bang.
Comment
-
Originally posted by Geluid-en-licht.com View PostBedankt voor je reactie. Je brengt echter wel slecht nieuws ;)
Dit is een wordpress site, en op de een of andere manier redirect hij sommige links automatisch naar een willekeurige andere pagina... dit verschilt per browser en als ik de cache leeg is het weer opgelost. Ik had de hoop dat hij dit alleen bij mij deed (ivm de cache) maar niet dus... vreemd, wordt nog even zoeken naar de oplossing ben ik bang.
Erg jammer allemaal aangezien je een mooie drive-in set bezit. Hier wat dingen die je aan kunt passen om het meteen mooier te laten worden:
- Gebruik scherpere foto's in je slider
- Maak of laat een nieuw logo maken
- Pas je kleurencominatie aan. Kijk hier eens voor wat inspiratie.
- Pas de wazige achtergrond aan en kies voor een rustige scherpe (patroon) achtergrond
Mocht je hulp nodig hebben voor iets dan kan je mij altijd een PM sturen.
Succes ;)
Comment
-
Wow dat is wel heel ongezouten kritiek :D maar daar kan ik wel tegen hoor, bedankt voor je eerlijkheid. Ik ben het alleen niet met je eens, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
De kleurencombi is goud met lichtpaars en die kan wat mij betreft prima (en volgens de kleurenpallet maker van adobe ook trouwens). De kwaliteit van de foto's in de slider is inderdaad niet super, dat ben ik wel met je eens.
Het logo komt uit photoshop, het is gewoon een standaard lettertype en het hartje komt uit de achtergrond (geselecteerd met de toverstaf tool, vervolgens een paars kleurtje gegeven en een lijntje eromheen gezet). Ik vind het juist wel lekker speels zo, eens wat anders dan een strak hartje. De kwaliteit kan wel wat beter, als de site goed gaat lopen laat ik 'm wel even als vector namaken door een designer aangezien ik dan ook visitekaartjes en dergelijke nodig heb.
Eerst maar eens zorgen dat er een paar honderd bezoekers op de site gaan komen, dan kan ik aan de statistieken ook afleiden wat er verbeterd moet worden. Als mensen direct weer wegklikken zijn ze het blijkbaar met jou eens en zal ik het een en ander moeten aanpassen ;)
Comment
-
Originally posted by Geluid-en-licht.com View PostWow dat is wel heel ongezouten kritiek :D maar daar kan ik wel tegen hoor, bedankt voor je eerlijkheid. Ik ben het alleen niet met je eens, smaken verschillen zullen we maar zeggen.
De kleurencombi is goud met lichtpaars en die kan wat mij betreft prima (en volgens de kleurenpallet maker van adobe ook trouwens). De kwaliteit van de foto's in de slider is inderdaad niet super, dat ben ik wel met je eens.
Het logo komt uit photoshop, het is gewoon een standaard lettertype en het hartje komt uit de achtergrond (geselecteerd met de toverstaf tool, vervolgens een paars kleurtje gegeven en een lijntje eromheen gezet). Ik vind het juist wel lekker speels zo, eens wat anders dan een strak hartje. De kwaliteit kan wel wat beter, als de site goed gaat lopen laat ik 'm wel even als vector namaken door een designer aangezien ik dan ook visitekaartjes en dergelijke nodig heb.
Eerst maar eens zorgen dat er een paar honderd bezoekers op de site gaan komen, dan kan ik aan de statistieken ook afleiden wat er verbeterd moet worden. Als mensen direct weer wegklikken zijn ze het blijkbaar met jou eens en zal ik het een en ander moeten aanpassen ;)
Ik zeg niet dat dit perfect is, maar dit is ook even snel gemaakt.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ;)
Comment
-
Wow wat een moeite allemaal :D
Ik vind dit ook een mooie stijl, maar meer voor een hotel ofzo. Maar ik denk dat jij de kleuren anders ziet dan ik. Het is echt een zachte paarstint en een lichte goudtint, niet neon paars en geel dus. Ik heb de kleuren op 3 verschillende schermen bekeken en het ziet er overal hetzelfde uit (laptop, groot HD scherm en telefoon).
Daarnaast over dat hartje: deze site richt zich vanzelfsprekend uitsluitend op bruidsparen, niet op zakelijke evenementen of andere feesten. Er mag dus best een beetje romantiek in het ontwerp zitten, het moet allemaal niet te zakelijk zijn.
Ik denk juist dat dit ontwerp uitstekend past bij die doelgroep, maar zoals ik al zei zullen de statistieken wel uitwijzen of dat ook zo is.
Comment
-
Ik kan niet anders dan het eens zijn met SLGV... het doet nog steeds pijn aan mijn ogen...
en als ik zou zoeken op bruiloftdj kom je bij mij op basis van uiterlijk van website onder aan de lijst t.o.v. de concurrenten van .com en .nl en de varianten met een streepje er tussen (maar dat kan persoonlijke voorkeur zijn natuurlijk)
Comment
-
Originally posted by zassie View PostIk kan niet anders dan het eens zijn met SLGV... het doet nog steeds pijn aan mijn ogen...
en als ik zou zoeken op bruiloftdj kom je bij mij op basis van uiterlijk van website onder aan de lijst t.o.v. de concurrenten van .com en .nl en de varianten met een streepje er tussen (maar dat kan persoonlijke voorkeur zijn natuurlijk)
Wat je vind van een website is sowieso een kwestie van persoonlijke voorkeur, maar het is natuurlijk wel de kunst om zoveel mogelijk mensen uit je doelgroep aan te spreken. Daarnaast weegt jouw mening bij mij wat zwaarder dan die van sommige anderen, aangezien ik jouw websites altijd erg mooi vind.
Comment
Comment