Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mooi ben ik iedergeval niet enigste die een fout maakt :)

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
      Concurent ??? ik heb daar toch geen concurent staan
      Laat maar zitten, was als grapje bedoeld (Zie net dat mijn smile ontbreekt bij die opmerking)

mooi ben ik iedergeval niet enigste die een fout maakt
      Gelukkig ben jij inderdaad niet de enige die fouten maakt, maar zoals ik al vertelde is het als opbouwende kritiek bedoeld. Het lijkt mij beter dat je het van ons hoort, dan van een potentiele klant.

Groetjes
      Thaan

Comment

Ow maar dat weet ik heus wel maar ik ben er ook nog volop met een vriend mee bezig hij heb redelijke kennis met bouwen van websites maar hij is nu in Italie en daarna gaan we verder en moet de echte goede site online komen maar alle tips zijn natuurlijk meer dan welkom...

Comment

Ow maar dat weet ik heus wel maar ik ben er ook nog volop met een vriend mee bezig hij heb redelijke kennis met bouwen van websites maar hij is nu in Italie en daarna gaan we verder en moet de echte goede site online komen maar alle tips zijn natuurlijk meer dan welkom...
          Goed om te horen, dat je het zo opvat!

Fijne avond nog.

Groeten
          Thaan

Comment

Natuurlijk.

Jullie zijn meer ervaren dan ik dus kan het alleen maar gebruiken..

Hetzelfde trouwens :wink:

Comment

Waar maken jullie de websites mee trouwens ik met dreamweaver en ik vroeg me af wat jullie ervaringen er mee zijn of wat jullie eventueel beter vinden...

Comment

Vroeger deed ik het altijd zelf met Microsoft Frontpage. Nu worden onze/mijn sites altijd door iemand anders gebouwd.

Comment

De nieuwe site is er het logo e.d veranderen en ook de inhoud e.d maar de template blijft hetzelfde...

Comment

ziet er wel goed uit :wink:

Comment

Opzich een erg nette site, maar ik mis enige uitstraling. (Het is maar een tip). Succes!

Comment

Klopt maar dat komt eraan met plaatjes e.d het is meer een demo om toch wat online te hebben :lol:

Comment

Drive-in show Slide'N'Beat

Ben persoonlijk niet echt tevreden, zitten wat schoonheidsfoutjes in, de layout ben ik ook niet helemaal tevreden over, maar het werkt wel. Dus ik doe er nu niks meer aan.

Nouja.. niks?? Ik ben inmiddels bezig met een nieuwe site, de onnodige dingen eraf, wat nuttige dingen erbij, wat professionelere uitstraling.. enz enz

Comment

Ziet er leuk uit, maar ook zou wel je achtergrond veranderen, echt heel vervelend.

Comment

ik ben gewoon compleet vanaf nul begonnen met bouwen.. 'k hou hooguit wat tekst ;) en de berichten uit t gastenboek mogen natuurlijk ook vrolijk door naar de nieuwe site ;)

Verder gaat alles weg ;)

Comment

oke ben benieuwd! Je moet ook even oppassen met verschillende plaatjes zoals hardcore etc. dat schrikken mensen toch af.

offtopic: Hoe ging je feest gister? en waar had je het trouwens gehouden, want zag geen locatie.

We horen het wel

Groetjes
                                Thaan

Comment

Working...
                                X