Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry ik vind hem niet mooi.

- Er worden ontelbaar veel kleuren in je site gebruikt, houdt het rustig. Gebruik 3 á 4 kleuren en dat is de max.

- Als ik op je site kom heb ik niet het idee dat ik op een site van een drive in show ben.

- Haal de links aan de linkerkant weg.

- Je legt de nadruk heel erg op hardcore in je site (downloads etc)

- haal die poppetjes links en rechtsboven weg, komt heel niet-professioneel over.

Comment

Ik weet het, zéér simpel, maar heb m'n best gedaan om er zoveel mogelijk info op te krijgen.

(Kreeg zelfs een compliment voor die site, laatst :shock: )

Ik zal denk ik in de herfstvakantie een nieuwe site maken, onder hetzelfde .tk-domein.

Comment

Originally posted by Robert
        Sorry ik vind hem niet mooi.

- Er worden ontelbaar veel kleuren in je site gebruikt, houdt het rustig. Gebruik 3 á 4 kleuren en dat is de max.

- Als ik op je site kom heb ik niet het idee dat ik op een site van een drive in show ben.

- Haal de links aan de linkerkant weg.

- Je legt de nadruk heel erg op hardcore in je site (downloads etc)

- haal die poppetjes links en rechtsboven weg, komt heel niet-professioneel over.
        Kijk hier heb ik wat aan, gelukkig kan ik zeggen dat ik aan de meeste al gedacht had en deze er dus ook niet in terugkomen op de site, ik ben van plan om binnenkort wat meer allround mixjes te maken, maar eerst maar even de nieuwe site erop..

Nu je het zegt, die poppetjes zijn niet echt geweldig.. ik was ze inmiddels zo gewend dat ik daar niet meer op let.....

Originally posted by Thaan
        offtopic: Hoe ging je feest gister? en waar had je het trouwens gehouden, want zag geen locatie.
        Was dit voor mij bedoeld ? want voor zover ik weet is mijn agenda neit echt up-2-date meer.. en staat er op de site alleen nog een lege agenda ?

Comment

Beste Rick,

1) haal alle reclame weg van je website
          2) Haal alle bewegende beelden weg van je website
          3) Sluit een .nl webdomein + hosting af voor een paar tientje per jaar.

Je website is zeer ongestructureerd en niet overzichtelijk. Ik zou als ik jou was een pro in de hand nemen die voor jou een opzet kan maken. Wanneer ik als klant via je website binnen zou komen, zou ik geen zaken met je gaan doen. Sorry.

Comment

Heb sinds kort een nieuwe website :wink: Niet de beste site maar wel overzichtelijk vind ik zelf 8)

Binnekort via dezelfde hosting een domein aanvragen =)

Greetz,

Lorenzo

Comment

Indd niet de meest hypermoderne site, maar hij ziet er wel goed strak en overzichtelijk uit, kortom, hypermodern is niet nodig ;)

Jammer dat je fotoboek offline is..

Ik zou alleen wel de eerste pagina van je site weghalen, gewoon gelijk naar je index pagina.

Verder niet zo veel op te merken, alles netjes overzichtelijk..

nette agenda btw ;)

Comment

2 lorenzo,

- openingssite weghalen
                - Geen links welke nieuwe schermen openen (worden soms ook als popup gezien)
                - Haal je scrollbalk weg aan de rechterkant, die heeft toch geen nut.
                - Kijk even of je ergenst een scripje kan jatten waarmee ook je foto boek in je website geintergreerd kan worden
                - Ik kan 1,2,3 niet vinden waar jij vandaag komt en waar je overal kan komen draaien. Of maakt dat verder niet uit?

Dit waren de dingen die mij het meest irriteerden.

Comment

Is het niet juist beter om je links in een nieuw scherm te openen, anders zijn mensen die naar die andere site klikken ook gelijk weg.. als je link in een nieuw scherm opent staat jouw site nog open.. dus komen ze daar nog op terug als ze op t kruisje drukken in t 'gelinkte' scherm.. of bedoelde jij wat anders ?

Comment

2 lorenzo:

- Gebruik een ander lettertype, dit is wel héél erg standaard.
                    - Intropagina is nergens voor nodig aangezien het geen filmpje is ofzoiets (worden ook altijd geskipt).
                    - Haal je apparatuur weg, een klant zegt dit 9 van de 10 keer niets. Liever een mooie foto van je show in totaal.
                    - Ons huren: geef wat meer info over jullie zelf, want zijn jullie residenties en referenties.
                    - Maak van je agenda gewoon een lijstje i.p.v. van een heel rooster.
                    - Foto's van 1 feest is wel een beetje jammer

Comment

Ga die punten even doornemen met een vriend van me die me website onderhoud,

Heb nog maar 1 album erinstaan. komt omdat me vorige fotoboek van coppermine heel vaag deed....

Bedankt voor de reacties =) ga er nu aan werken

Greetz,
                      Lorenzo

Comment

Me website heeft een nieuwe lay-out gekregen.
                        Graag reacties wat jullie er van vinden. Alleen lettertype kleur zijn we nog niet echt uit.... mischien weet 1 van jullie een lettertype wat er goeg bij zou passen? al verschillende geprobeert maar niet bepaalt een kleur wat goed staat...

Hier staat de nieuwe lay-out onder:

Greetz,

Lorenzo

Comment

hey,
                          kijk ook eens op de site van dedrive-indj

reacties / opmerkingen zijn welkom :wink:

Comment

Ziet er goed uit netjes ingedeeld, maar de teksten moeten echt worden gecontroleerd. Staan overal veel kromme en foute zinnen in, dit komt niet echt profi over.

Verder ben je wel heel goedkoop, misschien kan je daar ook eens naar kijken.

Comment

oke ik zal er aan werken :wink:
                              de prijs waren we nog niet uit maar dit zijn de prijzen voor de aanschaf van het nieuwe mengpaneel, 8 par 56 en 2x dimmerpack.

BTW ik zag dat er 5% korting is op het hele assortiment !!

ik denk dat ik binnenkort wel iets ga bestellen !! 8)

Comment

Originally posted by Dj SKyflash
                                BTW ik zag dat er 5% korting is op het hele assortiment !!

ik denk dat ik binnenkort wel iets ga bestellen !! 8)
                                Dan moet je wel snel zijn, want je weet nooit wanneer de aktie over is!

Comment

Working...
                                X