Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ok maar de actie is er pas :roll: (volgens mij ) :roll:
    maarja ik moet wel snel zijn maar niet te gehaast ;)

Comment

Weer eventjes ontopic, binnenkort kunnen jullie hier een nieuwe site van me verwachten, véééél beter dan die ouwe. :oops:
      (alsof het erger kon, achteraf gezien)
      Samen met een vriend volledig in HTML opgebouwd, ben d'r wel tevreden over 8)
      Moet 'm alleen nog hosten, hier en daar nog een paar dingetjes wijzigen, preview kan je krijgen als je mailtje stuurt :wink:

Comment

Van mij komt eind deze maand een nieuwe site een flash site met net intro e.d word zeker heel erg strakjes...

Comment

hoe wel rekening met je klanten... vele klanten kunnen niet flash filmpjes spelen met flash 8 of 9 ;-) .... ik weet hier alles van, en ben daarom veilig over gestapt op html/php....

Comment

En daarbij komt ook nog eens dat google flash niet zo leuk vind, sterker nog wanneer een google bot tegen wordt gehouden door een flashkarakter wordt deze gebanned. Dus dit werkt niet in het voordeel van je pagerank. Je kan beter met css werken om je site grafisch op een top niveau te krijgen. Je backend kan dan alsnog met php, asp, asp.net of html.

Comment

Dan moet je dus de bot alleen de index-page laten indexen, kortom, meta-tags goed zetten, robot.txt file, robot meta-tag op: 'index, nofollow'

Ik ken genoeg sites die compleet in flash gemaakt zijn die gewoon in google komen te staan.

Flash 8 of 9 niet ondersteund.. gewoon een javascriptje met duidelijke link naar het instalatie bestand.

Verhaaltje erbij met:
              Wij hebben helaas geen flashplayer gedetecteerd op uw systeem, Flash is een veel gebruikte methode om websites mee te maken / te verbeteren. Wij raden u daarom aan Flash player te installeren.
              Of gewoon:
              Flashplayer 9 is niet gedetecteerd, klik hier om flashplayer te installeren

Comment

en dan denkt je klant.. loop ff snel heen, kost me teveel moeite.. en rent zo naar je concurent die met zn armen open staat ;-) maar goed, tis jou keuze:-)

Comment

Wat dus betekent dat ze niet specifiek opzoek zijn, en waarschijnlijk ook geen zin hebben om veel geld uit te geven.. t is de laatste tijd toch al zo van ohwja.. we moeten muziek hebben.. nou vooruit een paar euro's

Maar goed, ik persoonlijk ken echt nog maar heel weinig mensen die flash-player nog niet hebben.

btw.. ik doe dit voor m'n hobby, dus omdat ik het leuk vind om andere mensen de muziek te laten horen die ik leuk vind en het geeft een kick als al die mensen op jou nummers staan te dansen en de hele dansvloer volstroomt. Als mensen nog niet eens de moeite nemen om in een halve minuut flash player te installeren.. dan bedank ik daar vriendelijk voor..

maar goed.. aan de andere kant heb je wel een punt, dus misschien ga ik als m'n flash site online staat ook maar een normale site 'erachter' plaatsen voor mensen waarvan hun systeem niet voldoet aan de eisen / of een andere reden hebben waardoor ze het niet kunnen installeren.. En daar mogen de luie mensen dan ook van meeprofiteren.

Comment

dat die prijzen zo laag zijn... tjah.. kdenk dat dat grootste deel komt door een zooi minderjarige kinders die voor 25 euro een avond vullen, maar voor die discussie kunnen we beter een nieuw topic openen ;-)

ik heb zelf een phpsite gemaakt met front en back end.. dat houdt in dat je met css een layout maakt. en dan via de back end (administrator gedeeltE) teksten kan toevoegen en toewijzen. dit komt dan automatisch in de zelfde style op het front end (de site zelf) dus wil je iets veranderen.. gewoon ff inloggen en veranderen... ;-) veeel makkelijk als html herschrijven, opnieuw uploaden.. foutjes eruit halen en weer opnieuw uploaden ;-) lang leve het cms :-d

Comment

Ik weet zeker dat diegene die er nu mee bezig is rekening mee houd en ben benieuwd hoe die tot nu toe is...

Dan ovr geld ik heb geen problemen ermee het is maar net hoe je zelf praat en tja van die kinders die voor 80 Euro een hele avond met skytec zooi staan krijgen de meeste toch spijt van en die komen dan van zelf naar je toe :wink:

Comment

Vaag, ik heb Skytec speakers en ik heb daar nog nooit iemand over gehoord, heb d'r zelf geen klachten over. Maargoed, dat terzijde.

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn
                          Ik weet zeker dat diegene die er nu mee bezig is rekening mee houd en ben benieuwd hoe die tot nu toe is...

Dan ovr geld ik heb geen problemen ermee het is maar net hoe je zelf praat en tja van die kinders die voor 80 Euro een hele avond met skytec zooi staan krijgen de meeste toch spijt van en die komen dan van zelf naar je toe :wink:
                          Het ligt ook deels aan de kwaliteiten van de persoon achter de spullen.
                          Dat skypech een slechte naam heeft en slechte spullen heeft is wel bekend in (semi)-pro dj land.

Over het CMS, prachtige systemen meestal. Maar installatie is té moeilijk als je te weinig kennis van hebt. Laat het jee buurjongen doen die er iets meer van weet en geef hem paar euro's. Van CMS kan je veel plezier hebben, zolang het werkt (en zo werkt het bij bijna alles ;))

Comment

Klopt ook wel weer ;)

Maar goed.. ik ben er gelukkig niet van afhankelijk ;) Dus ik ga vrolijk door voor mn hobby ;)

Ik heb zelf de ene front end van een CMS ook, alleen nooit toegekomen aan het backend gedeelte.. ik vond 2500 regels wel genoeg...

En nu bezig in flash, vind ik er toch een stuk beter uitzien ;)

Comment

Heren, heren, we dwalen af wel even ontopic blijven.

Het lijkt me verstandig wanneer je flash wilt gebruiken je ze ook de mogelijkheid bied de site onder html te bekijken. Dus gewoon een openingspagina met een keuze mogelijkheid.

Inderdaad is CSS en daarachter een CMS erg makkelijk, maar helaas is dit niet voor iedereen weggelegd om te maken. Overigens is het wel heel leuk als je goed kan CSS-en :D

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe websites.

Comment

Originally posted by bax-shop
                                Overigens is het wel heel leuk als je goed kan CSS-en :D
                                Indd, t geeft echt een kick.. soort van.. als je zelf zoiets maakt ;) of in iedergeval een "respectabele poging tot" doet.

Maar goed.. ik dwaal nogsteeds af

Comment

Working...
                                X