Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tja... Ik zou zeggen vervang de kleuren en de achtergrond en kijk dan hoe het eruitziet, ik denk namelijk dat het dan al veel beter is.

Ik heb ook even iets in elkaar geflanst hoe ik het zou doen. Gewoon simpel (nu wel heel simpel ;) ) en strak. linkje

Comment

• @licht-en-geluid
      Ik ga eens even goed kijken waar het aan ligt... dat ik dat gevoel heb.
      Kom ik op terug!

Edit:
      Ik denk dat het ligt aan:
      kleurstelling: deze spreekt (mij) totaal niet aan
      Hoeveelheid tekst: heel veel t.o.v. andere, ook je font is kleiner waardoor het nog meer lijkt.
      Vormgeving: andere gebruiken strakkere lijnen (zoals al aangegeven door Rintie: border radius is teveel aanwezig) en meer witruimte
      Menu: te grote teksten = minder overzichtelijk
      Foto's in je slider zijn gewoon niet scherp en geven mij geen WAUW effect.

Let wel: ik baseer dit puur op de homepage. je collega's op de genoemde urls scoren voor mijn gevoel wat beter. (maar dat is mijn mening)
      Last edited by zassie; Wednesday-21-08-2013, 18:42.

Comment

• Goed, ik heb www.bruiloftdj.net eens flink onder handen genomen. Nog niet alle punten zijn aangepakt maar de kleurstelling is wel volledig aangepast en er is ook een andere achtergrond gekomen. Ben benieuwd wat jullie er nu van vinden.

Comment

• Uitstraling van de website mag wat mij betreft iets warmer. Dat babyblauwe tintje zorgt toch voor een wat kil uiterlijk in combinatie met het aanwezige wit. Ik zou juist liever rood verwachten als huisstijl, om wat meer warmte te creëren. :)

Comment

• De foto's die op de site staan zijn heeeeeel erg wazig, die zou ik vervangen door wat mooie scherpe exemplaren. Verder heb ik even snel gekeken en het ziet er vrij netjes uit.

Comment

• @ Rick, ik snap wat je bedoelt maar die lichte paarstint die jij babyblauw noemt is al jaren een populaire kleur op bruiloften volgens diverse trouwsites, zeker in combinatie met wit. De foto's moeten er wat warmte in brengen.

@ Dj Funkey, de foto's in de slider zijn inderdaad niet van een geweldige kwaliteit, deze zullen dan ook nog vervangen worden.

Comment

• kleurstelling vele malen beter.
                Wat mij opviel is nu iets anders... bekijk in je site op mijn grote monitor (1920*1080) is je menubalk net zo hoog als je letters (zoals dat hoort lijkt me). Sleep ik de browser dan naar mijn kleine monitor (1280*1024) is je menubalk ineens 2x zo dik (menubalk + dezelfde hoogte leeg eronder in het blauw/paarsig kleurtje).
                Dit is in chrome, beide met gemaximaliseerde browser en niet ingezoomd.

Comment

• Fijn dat je de kleurstelling nu wel ok vind. Tevens bedankt voor de bugmelding, die is inmiddels opgelost.

Comment

• Wat vinden jullie hier van? Wat kan ik er nog aan verbeteren of goed doen?

Comment

• Originally posted by Skywalkerluuk View Post
                      Wat vinden jullie hier van? Wat kan ik er nog aan verbeteren of goed doen?
                      Positieve punten:
                      - Niet te veel tekst
                      - Site ziet er netjes uit
                      - Verbinding met social media

Verbeterpunten:
                      - Geen contactgegevens
                      - Matige foto's
                      - Niet alle prijzen zijn vermeld
                      - Slogan 'Klant is koning' bovenaan is nogal karig
                      - Te weinig informatie en mogelijkheden op de site

Comment

• Originally posted by rintie View Post
                        Positieve punten:
                        - Niet te veel tekst
                        - Site ziet er netjes uit
                        - Verbinding met social media

Verbeterpunten:
                        - Geen contactgegevens
                        - Matige foto's
                        - Niet alle prijzen zijn vermeld
                        - Slogan 'Klant is koning' bovenaan is nogal karig
                        - Te weinig informatie en mogelijkheden op de site
                        Oke bedankt voor het kijken, aan de verbeter punten ga ik werken... Alleen wat bedoel je met geen contact gegevens? E-mail adres staat er + onze 06 nummers... En welke prijzen zijn er niet vermeld?

Luuk

Comment

• Originally posted by Skywalkerluuk View Post
                          Oke bedankt voor het kijken, aan de verbeter punten ga ik werken... Alleen wat bedoel je met geen contact gegevens? E-mail adres staat er + onze 06 nummers... En welke prijzen zijn er niet vermeld?

Luuk
                          Aight, je kan blijkbaar op de foto van de set drukken voor meer informatie. Dat was me niet helemaal duidelijk, misschien een knop met 'meer informatie'?
                          Wat ik bedoel met contact gegevens; waarom zou ik een paar honderd euro neertellen voor een 'bedrijf' waar ik niet eens de gegevens van heb. Het ziet er een stuk betrouwbaarder uit als je de gegevens op de site plaatst.

Comment

• Hierbij mijn website:

Met vriendelijke groet,
                            Joris Geurtsen

Comment

• Aangezien den oude site echt al oud was en we die eigenlijk 2 jaar geleden al hadden willen vervangen.

Toch maar eens er een vaartje achter gezet. Het heeft dus even mogen duren maar ik moet zeggen dat ik zelf wel behoorlijk tevreden ben met wat het geworden is.

De Ron & Nie Show is meer dan zomaar een drive-in show, waar de meeste stoppen gaan wij juist verder. ...

Comment

Working...
                              X