Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by full effect
    dat die prijzen zo laag zijn... tjah.. kdenk dat dat grootste deel komt door een zooi minderjarige kinders die voor 25 euro een avond vullen, maar voor die discussie kunnen we beter een nieuw topic openen ;-)

ik heb zelf een phpsite gemaakt met front en back end.. dat houdt in dat je met css een layout maakt. en dan via de back end (administrator gedeeltE) teksten kan toevoegen en toewijzen. dit komt dan automatisch in de zelfde style op het front end (de site zelf) dus wil je iets veranderen.. gewoon ff inloggen en veranderen... ;-) veeel makkelijk als html herschrijven, opnieuw uploaden.. foutjes eruit halen en weer opnieuw uploaden ;-) lang leve het cms :-d
    Ik zat net ff te kijken op je site. Ik zie dat je zelf wat foto's hebt gemaakt op SuperVet, wil je deze even doormailen? :D

Comment

Jeej :D

Het is zover, de nieuwe site staat online!

De basis is er nu in ieder geval, updates zullen nog volgen.
      Reacties zijn welkom :wink:

Comment

Kom op je homepage, zie ik zo'n irritant balkje met jouw drive-in naam heen en wer schieten, echt irritant!

Misschien meer kleuren, leuk lettertype?

Boekingen en overige mail: naam@adres.nl

Website: webmaster@adres.nl
        Ooh, bestaat dat adres! Leuk, komt niet bij jou aan dus....!

Comment

de achtergrond van die site is rood en dan kom je terug op het forum van bax en dan is het best fel :D

Comment

Boekingen en overige mail: naam@adres.nl

Website: webmaster@adres.nl

Ooh, bestaat dat adres! Leuk, komt niet bij jou aan dus....!
            Misschien dat je die pagina eens had moeten vernieuwen, het nieuwe e-mailadres staat er gewoon in bij mij hoor...

Comment

zijn genoeg manieren voor hoor ;-)

maaruh, ff ontopic... die rooie website... kvind hem persoonlijk zwaar bagger... veel te rood...

verder heb ik nog meer puntjes, maar daar ga ik maar niet aan beginnen :roll: :wink:

Comment

Originally posted by full effect
                zijn genoeg manieren voor hoor ;-)

maaruh, ff ontopic... die rooie website... kvind hem persoonlijk zwaar bagger... veel te rood...

verder heb ik nog meer puntjes, maar daar ga ik maar niet aan beginnen :roll: :wink:
                ik krijg er behoorlijk las-ogen van, ik zou zeker de background kleur veranderen. Klanten haken af als ze te veel moeten gaan zoeken naar info, dit kan dus ook komen doordat de lay-out niet aantrekkelijk is. Dit is hier het geval. Werk met neutrale kleuren, geeft meer rust om eens rond te kijken. :wink:

Comment

zijn genoeg manieren voor hoor

verder heb ik nog meer puntjes, maar daar ga ik maar niet aan beginnen
                  Een forum is er om juist wel deze puntjes op te noemen, daarom zet ook iemand zijn website url hier naar op zowel positieve als ook negatieve kritiek te ontvangen. Dit om zo weer de website te verbeteren, dus meer klanten binnen te krijgen etc etc.

De basis is er nu in ieder geval, updates zullen nog volgen.
                  Reacties zijn welkom
                  - Kleuren zachter maken zoals ook dit forum, het is nu heel erg kitcherig.
                  - Alle bewegende onderdelen statisch maken. Dus ook je menu niet laten verspringen of veranderen zodra je een rollover doet
                  - Referenties weglaten als je deze nog niet heb, voeg het menu item later toe
                  - Dit geld eveneens voor iedereen die geen referenties of een lege agenda op hun drive-in show website hebben staan.
                  - Verder kom ik geen einddatum tegen van je actie met "weg is peg"
                  - De teksten van je website zijn erg plat geschreven en neemt een klant niet serieus. Neem bijvoorbeeld het verhaal over het feit dat je een doorstart heb gemaakt en dat jij expliciet de eigenaar bent. Mensen gaan je hierdoor echt niet eerder inhuren.
                  - Persoonlijk ben ik ook van mening dat je je apparatuur niet moet vernoemen, je moet gewoon iets goeds neer zetten en wat tevens betrouwbaar is. Jouw klanten hebben toch geen verstand van merken, hebben ze dit toevallig wel werkt het alleen in jouw nadeel in dit geval.
                  - Zorg even dat je blauwe explorerbalk een tekst bevat in de trant van "Spetterende drive-in show uit verweggiestan zeer scherp geprijsd". Uiteraard verweggiestan veranderen voor jouw woonplaats.

Werk het bovenstaande lijstje eens af en je zal zien dat het er een stuk beter van wordt.

Comment

Laat het duidelijk wezen dat ik alles verwijderd heb aangezien het totaal geen meerwaarde had. Er is ondertussen een topic geopend over dit onderwerp, graag hier verder. Graag in dit topic alleen reacties op de website en aanverwante technieken. Wanneer iemand een reactie vraagt over zijn bedrijfsvoering dan gaan we pas dit soort discussies aan.

Comment

dj free energy

Comment

Re: dj free energy

Je site is leeg vent :wink:
                        Typfoutje gemaakt? Kan gebeuren.

Ik heb trouwens zelf versie 2.0 van m'n site online gezet, eens goed naar het lijstje gekeken, vrijwel alles aangepast, ben d'r nu wel tevreden over. Het is dan wel nog niet flitsend, maar ik heb nog wel contacten die dat wel kunnen regelen :)

Comment

Originally posted by Rick
                          Je site is leeg vent :wink:
                          Typfoutje gemaakt? Kan gebeuren.

Ik heb trouwens zelf versie 2.0 van m'n site online gezet, eens goed naar het lijstje gekeken, vrijwel alles aangepast, ben d'r nu wel tevreden over. Het is dan wel nog niet flitsend, maar ik heb nog wel contacten die dat wel kunnen regelen :)
                          www.decibeldriveinshows.nl
                          neej hij is niet leeg je moet boven het plaatje op continu drukken anders doet ie het niet :wink:

Comment

Oh, dan was ik waarschijnlijk te snel met wegklikken omdat hij niet snel genoeg laadde :lol:
                            Hij is verder ook best sloom, helaas. Klanten klikken 'm al snel weg als hij niet snel genoeg laadt.
                            Ook jammer van de reclamebalken... ik had zelf ook altijd zo'n .tk-ding, ben toch overgestapt op fatsoenlijke hosting en heb zelf een HTML-site gemaakt.
                            Kost je amper wat, ca. 40 euro per JAAR.
                            Dan heb je reclamevrije site, aparte e-mailadressen, .nl-domein etc.

Comment

@free energy:
                              -als eerste inderdaad je .tk site...met vooral dat door klikken, klanten gaan dit niet leuk vinden... verder staat er heel veel info op die geen ene klant intreseert.. ik zie ook weer foto's staan dat ik bij mezelf denk, is dit een drive in?? of is dit iemand die met een paar euro bij zn vriendjes op verjaardagen muziek draait..huur desnoods speakers en een fatsoenlijke dj booth, want dit gaat niet echt werken ben ik bang...

verder zou ik de bezoekers teller verwijderen

@rick:
                              site is verbetering, maar toch zijn er nog een aantal punten die voor jou maar ook voor free energy gelden (in mijn ogen dan, dit zijn tips, je kan er wat mee doen maar ook als niet gelezen beschouwen ;-))

muziek op je website trekt datalimiet bij je klanten, ook al zijn er steeds meer internetters met snelle verbinding enz.. er zijn nog steeds mensen bij die dit niet geweldig vinden.. plus het feit dat ik zelf altijd muziek van mezelf aan hebben en me echt irriteer als ik een website bekijk waar muziek op staat, je kan dit natuurlijk als optie doen, maar start dan niet automatisch!!!

verder die gastenboeken...het lijkt mij dat je hier graag in wil hebben hoe trots je klanten waren dat ze jou hebben ingehuurt?? en niet een stel (leuke hoop ik voor jullie ;-)) vrouwtjes die helemaal trots op jullie zijn dat jullie een website hebben, meld je hiervoor bij hyves aan ofzo :mrgreen:

NOGMAALS bovenstaande puntjes zijn de dingen die ik zou veranderen... :)

Comment

hey
                                de site is meer gewoon voor mensen die willen kijken wat ik aan materiaal heb. verder doe ik er niks mee

mzzl
                                Evert

Comment

Working...
                                X