Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zowiezo zetten webbuild programmas zoals words, namo webeditor en frontpage heel veel bagger in de source codes, dit zorgt er voor dat je website zeer langzaam laad. de zoekmachienes je minder snel oppikken en minder bekende web browsers zoals firefox en opera de pagina minder goed zullen weer geven...

lang leve kladblok:mrgreen:

Comment

Wel de opmerking hierbij dat je nu 14 bent, heb je wel zo'n webstie nodig?? of word je al veel gevraagd op evenementen. Nu staat je hele jeugd aan materiaal er op, is denk ik niet echt belangrijke info voor party-organisers.
      als je zon site kan maken, waarom dan niet?

Comment

als je je quote die jij maakt goed zou lezen, lees je dat het om de inhoud gaat, zn complete levensloop dus... zal dat een klant boeien?

Comment

Nieuwe website:

www.stereoevents.nl

Zitten misschien nog wat kleine spelfoutjes in, hoor het graag.

Comment

mooie site, ziet er netjes en proffesioneel uit, paar kleine puntjes:

op de drive in show pagina staat het volgende stukje:
            zijn ook hartstikke breed inzetbaar.
            ik struikelde over het woord hartstikke, hierdoor loopt de zin niet lekker, voegt niet echt veel toe.. mischien een idee dit woord weg te halen en er gewoon breed inzetbaar van maken?? verder taal technisch geen opvallende fouten tegen gekomen...

de banner van de website is netjes maar ik zou zelf de linker foto veranderen naar een andere de pioneer foto is gewoon helder en scherp, en die foto van die dansende mensen is een beetje wazig...

dit zijn 2 puntjes die niet echt irriterend of fout zijn ofzo, maar gewoon kleine puntjes die mij opvielen ;-)

Comment

Originally posted by full effect
              mooie site, ziet er netjes en proffesioneel uit, paar kleine puntjes:

op de drive in show pagina staat het volgende stukje:
              zijn ook hartstikke breed inzetbaar.
              ik struikelde over het woord hartstikke, hierdoor loopt de zin niet lekker, voegt niet echt veel toe.. mischien een idee dit woord weg te halen en er gewoon breed inzetbaar van maken?? verder taal technisch geen opvallende fouten tegen gekomen...
              Het woordje OOK zou ik weglaten.

Dus: De drive-in shows van SE zijn breed inzetbaar.

Comment

apparatuur pagina:
                Doordat Stereo Events hoge eisen stelt aan de apparatuur hebben we de bewuste keuze gemaakt om alleen met A-merken te werken.

Dan staat showtec onder de lichtlijst
                vind ik niet echt een A merk

Comment

Ik heb altijd geleerd om te kijken naar producten en niet naar merken. Zo heeft showtec gewoon prima producten. Wat te denken van een showmaster? Is een prima product die ik ook veelvuldig verhuur. Geef toe, het ziet er niet uit, maar als jij vraagt wat ik aan showtec heb staan zijn het de dmx 4barren, kleine lichtsturingen en ander klein spul, plus binnenkort waarschijnlijk LED-tubes :D

Kleine opmerkingen over de site, ik zat ook met die zin ja. Zal het even aanpassen. Verder nog opmerkingen?

//edit: aangepast.

Comment

Ben het helemaal met je eens... Zolang het goed werkt en het er leuk uitziet is het ok.

Waar ik het absoluut niet mee eens ben is dat Frontpage niks waard is..
                    Ik doe opleiding in Design en Scripting en geef les in Abode Photoshop.
                    Onze Drive-in Website is:

Compleet gedesigned met photoshop en geplaatst in frontpage.
                    Andere sites van mij:

www.er-hq.nl (PHPNUKE)
                    www.harings-vuurwerk.nl (Onderdelen ervan design door mijn broer )
                    binnenkort de Vuurwerk-Demosite van Harings-vuurwerk.nl ( harings-vuurwerk.nl/demo ) daarop komt een Firework Movie-System geescript door mijzelf.

frontpage doet wonderen, zolang je de goeie codes maar gebruikt en de rest eruit gooit :) Geen enkel probleem.

Baseline wil trouwens tegen de medewerkers van Bax-Shop zeggen:

Toppie! Jullie leveren puik service met puikie prijzen! Baseline haalt veel van hun apparatuur bij jullie vandaan.

Greetings,

Justin
                    DJ Vulcano

Baseline Entertainment
                    Nieuwstraat 95 ( Harings Tweewielers )
                    7605AC; Almelo
                    Nederland

Tel. : (0546) 539976
                    Mob. : 0611100205
                    Fax. : (0546) 455426

Info@baseline-music.nl

Justin@baseline-music.nl
                    Danny@baseline-music.nl

Comment

• Originally posted by Stereo Events
                      Ik heb altijd geleerd om te kijken naar producten en niet naar merken.
                      Moet je er ook niet bij zetten dat je alleen met A-merken werkt, aangezien A-merken ook wel eens een slecht product er tussen hebben zitten :wink:

Comment

• over frontpage, dat zeg je goed, zolang je alle foute codes eruit haalt, bij frontpage, words en dat soort programmas is dat zo een beetje meer als de helft van het head gedeelte..

phpnuke is grappig, maar geef mij maar mambo / joomla, geweldige cms is dat, kijk ook uit naar de nieuwste joomla versies met zeer veel leuke extraatjes...

@ dj vulcano, ik vind het persoonlijk een béétje onzinnig om je complete adres, foon nummers en 3 e-mail adressen onder je post te zetten... tis geen mailtje wat je verstuurt, vul dan liever je profiel in ;-) die is nog helemaal leeg.. je heb overigens wel een nette website opt eerste gezicht, alleen staat er onder apparatuur wat onzinnige dingen zoals 50 meter verlengsnoer enzo...

Comment

• Originally posted by Robert
                          Originally posted by Stereo Events
                          Ik heb altijd geleerd om te kijken naar producten en niet naar merken.
                          Moet je er ook niet bij zetten dat je alleen met A-merken werkt, aangezien A-merken ook wel eens een slecht product er tussen hebben zitten :wink:
                          Zit ook weer wat met in, maar mensen lezen liever dat ik met A-merken werk, en ze kennen die merken toch niet, vind wel prima zo :roll:

Comment

• dus eigenlijk mis leid jij je klanten?? hmmzz, begint een raar principe te worden bij sommige...

Comment

• Ligt eraan hoe letterlijk je het opvat,

Je kun het ook lezen zoals: "Wij gebruiken alleen professionele apparatuur", dat daar dan een A/B merk showtec tussen zit, niets op tegen. Showtec heeft gewoon ook goede spullen.

Comment

• dat showtec goed spul kan leveren hoor je mij niks overzeggen, ik gebruik ook gewoon de dj switches enz.

maar "dat lezen zoals"zoals jij dat zegt zie ik dan weer niet.. hij zegt duidelijk "ik laat de klanten liever lezen dat ik alleen a-merken gebruik"
                                en er vervolgens achter zetten dat mensen dat toch niet snappen, klanten zijn niet achterlijk ofzo...

er zit dus degelijk een HEEEEL groot verschil tussen "ik gebruik alleen a-merken" of ik gebruik alleen pro apparatuur"

dus misleid hij zijn klanten... daarbij nogmaals (jah daar istie weer) gaat het een klant niet om de apparatuur, maar wat jij met je apparatuur kan ;-)

Comment

Working...
                                X