Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dan zal ik mijn site ok maar eens "showen" Klik!

Comment

• wat voor lichttafel staat er op je eerste pagina?

Ik zie iets van een scanmaster, maar ik bedoel die ernaats met de 2 x 12 schuiven.

Comment

• Variant van de Showmaster 24 (Eurolite versie).

Comment

• Eergisteren even bezig geweest in html, dit is het resultaat:
          Audience FX verzorgt special effects producten en diensten in de regio Zeeland en omstreken. Het principe draait om aanvulling op bestaande vaste en mobiele installaties.

Ziet er stukken beter uit dan dat zwarte ding, al zeg ik het zelf :P
          Teksten e.d. worden in de meivakantie nog wat op orde gezet en bijgewerkt.

Comment

• Mijn site ook maar is laten zien. Ik zelf vind hem nog niet helemaal af graag nog tips/commentaar.

Comment

• - Nette overzichtelijke website. Weleens over nagedacht om je site resolutie onafhankelijk te maken en gebruik te maken van twee balken rechts en links. Aangezien je op je home weinig te melden heb geeft dit toch wat meer vulling bij hogere resoluties.
              - Probeer wat meer nieuws te posten
              - kan je je gastenboek implementeren in je huidige website als onderdeel. Zo kan men weer snel terug naar je website
              - idem voor foto gallerij
              - Ik zou je extra uurprijzen ook liniair laten stijgen tezamen met je show prijzen. Juist hierop kan je wat extra`s verdienen!!

- Het gaat inderdaad de goede kant op. Puntje 1 en 3 zoals hierboven gelden ook voor jou.
              - Haal die dubbele arceerkaders weg, je krijg van de zwevende vlakken.
              - Ga eens proberen om wat minder harde kleuren te gebruiken. Ofte wel gebruik ligtgrijs en lichtblauw. Hiermee zal het een stuk lekkerder lezen
              - Prijsjes misschien iets omhoog?

- Nette website, heel overzichtelijk maar toch nog een paar puntjes.
              - fotopagina heeft nog een layout foutje dat foto 1 nog niet helemaal recht staat.
              - Kan je de foto viewer niet op de huigige pagina houden?
              - De link naar shows is een nieuw venster. Ik zou het huidige venster behouden. Je gaat namelijk niet van de site af.
              - De lettertypes van de verschillende pagina`s verschillen qua grootte en lettertype
              - Heb je ook prijzen, mensen willen graag volledig geinformeerd worden.

Zie al het bovenstaande al opbouwende kritiek. Goed dat jullie je website durven te plaatsen!!

Comment

• Heb al eens het fotoalbum in de site zelf geplaatst, maar dat zag er niet bepaald netjes uit, kan hem ook niet echt verkleinen.
                Het lijkt me eigenlijk toch beter om deze apart te houden tot ik een eigen fotoportaal opzet.
                Maar aangezien het aantal shows dat ik draai relatief klein is, zal dit nog niet gebeuren.
                Het gastenboek is al opgenomen in m'n frames, zal ooit nog een betere worden als ik meer geld te besteden heb :P
                Toch bedankt voor de comments. :wink:

Comment

• Bedankt voor je reactie. Prijzen staan wel degelijk gemeld. Je moet bij shows op de afbeeldingen klikken. Misschien niet helemaal duidelijk nog aan de puntjes zal ik nog werken bedankt!

Comment

• Zie het puur als opbouwende kritiek zoals ik, wellicht een potentiele klant, het zal bekijken. Of je er iets mee doet moet je helemaal zelf weten.

Graag zie ik de updates tegemoet. Hoe staat het met de andere websites?

Comment

• In de komende dagen krijgen al onze website's een update.

Allereerst www.jcsl.nl (hoofdsite)
                      gehele verbouwing (niet layout, maar inhoud, menu etc)

en daarna ook www.galaxydrivein.nl / www.galaxydriveinn.nl (prijzen, foto's, disclaimer, alg voorwaarden, "wie gingen u voor" sectie

wat we gaan doen met laserhuur.nl, schoolfeest.net/schoolfeesten.net, scoutingfeest.nl/scoutingfeesten.nl is nog niet helemaal bekend.

Dus ideeen wat er anders zou moeten zijn van harte welkom

Comment

• Misschien is het een stuk overzichtelijker om bijvoorbeeld 1 foto site te maken. Zoals www.hierwasik.nl

Comment

• daar hebben we schoolfeest.net voor

Comment

• Allereerst www.jcsl.nl (hoofdsite)
                            - Lekker overzichtelijk, maar misschien daardoor wel iets saai
                            - Het menu lettertype is niet stylevol en daardoor juist slecht te lezen
                            - De home pagina tekst is misschien wel iets te magertjes. Opzich alle info, maar nodigt niet echt uit om door te lezen.
                            - Ik mis wat extra foto`s door je tekst heen zoals bij bandversterking, omroepinstallatie, lichtshow. Een goede foto zegt vaak meer dan duizend woorden
                            - Doe je geen losse verhuur?
                            - Prijzen zijn enkel op aanvraag?
                            - Ik mis een belangrijke link naar dit forum bijvoorbeeld :D
                            - Verder wel heel netjes al je gegevens goed vindbaar wat mensen heel belangrijk vinden.

en daarna ook www.galaxydrivein.nl / www.galaxydriveinn.nl (prijzen, foto's, disclaimer, alg voorwaarden, "wie gingen u voor" sectie
                            - Hier gelden dezelfde opmerkingen en omtrent het menu en foto`s. Nu hoef je hier niet veel meer foto`s te plaatsen, maar een paar extra tussendoor de tekst leest wat makkelijker weg.
                            - Aantal links doen het nog niet volgens mij, o.a. disclaimer
                            - Is het misschien nog mogelijk om een voet te plaatsen met nog een keer je gegevens erin en tevens afslutiing van je website. Zo kunnen ze altijd zien wie je bent en waar je te bereiken bent.

Comment

• Originally posted by jochanan
                              Allereerst www.jcsl.nl (hoofdsite)
                              - Lekker overzichtelijk, maar misschien daardoor wel iets saai
                              ik hou persoonlijk erg van eenvoud, het is ook niet een site voor kinderen, dus geen toeters en bellen
                              - Het menu lettertype is niet stylevol en daardoor juist slecht te lezen
                              dat is de eerste keer dat ik dat hoor, gaan we eens naar kijken
                              - De home pagina tekst is misschien wel iets te magertjes. Opzich alle info, maar nodigt niet echt uit om door te lezen.
                              ik zou niet weten wat er mist
                              - Ik mis wat extra foto`s door je tekst heen zoals bij bandversterking, omroepinstallatie, lichtshow. Een goede foto zegt vaak meer dan duizend woorden
                              fotoupdate zit in de verandering dus die komt eraan, alleen geen foto's bij de teksten, dat is zo kinderachtig en breekt de layout
                              - Doe je geen losse verhuur?
                              maak ik niet echt reclame voor, kost vaak meer dan het opleverd, wel willen wij pakketten gaan verhuren, zit ook in de update
                              - Prijzen zijn enkel op aanvraag?
                              ja want geen enkele geluids/lichtverzorging is hetzelfde, wel komen er uurprijzen van geluidsmensen en lichtmensen op te staan
                              - Ik mis een belangrijke link naar dit forum bijvoorbeeld :D
                              Reclame voor jouw site mag je zelf maken toch?
                              - Verder wel heel netjes al je gegevens goed vindbaar wat mensen heel belangrijk vinden.

- Hier gelden dezelfde opmerkingen en omtrent het menu en foto`s. Nu hoef je hier niet veel meer foto`s te plaatsen, maar een paar extra tussendoor de tekst leest wat makkelijker weg.
                              Vind ik persoonlijk erg lelijk
                              - Aantal links doen het nog niet volgens mij, o.a. disclaimer
                              disclaimer wordt op dit moment herschreven, door onze bedrijfsadviseur, dus die komt weer terug
                              - Is het misschien nog mogelijk om een voet te plaatsen met nog een keer je gegevens erin en tevens afslutiing van je website. Zo kunnen ze altijd zien wie je bent en waar je te bereiken bent.
                              zal er eens overnadenken, in principe zijn alle gegevens erg makkelijk te vinden

Comment

• Hier gelden dezelfde opmerkingen en omtrent het menu en foto`s. Nu hoef je hier niet veel meer foto`s te plaatsen, maar een paar extra tussendoor de tekst leest wat makkelijker weg.
                                Vind ik persoonlijk erg lelijk
                                Dit leest wel een stuk lekkerder weg dan alleen een brok tekst. Maar dat is natuurlijk persoonlijk

Comment

Working...
                                X