Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by J.S. Coolen
    mooie foto's welke klus is dit?
    Dit is van een reeks klussen die ik voor mijn middelbare school heb gedaan.
    Hierbij was ik ipv de gebruikelijke geluidsman eens lichtman samen met een collega.

Zie ook Dit topic voor de gehele foto reeks.

EDIT: website wederom even aangepast. Het is nu compleet een flash website. Rede; is makkelijker verandere (teksten en dergelijke).
    Voor de link: zie vorige post.

EDIT2: nogmaals aangepast.. ;)

Comment

• 2vincent:

- Ik zou je website in het midden uitlijnen. Nu ligt het aan de resolutie waar het vak met de tekst komt te staan. Ik ben geen ontwikkelaar, maar ja kan dit zo maken dat het altijd in het midden staat en dat de breedte mee schaalt.
      - Opbouw is simpel maar goed
      - Wat betreft je shows: Jouw klanten zullen niet weten wat scans en parcans zijn. Ik zou het dus simpel houden licht en geluid of alleen geluid.
      - contact: nummer niet beschikbaar ook niet vermelden dat het niet beschikbaar is. Jouw klanten hebben hier niks aan.
      - Je home bevat een tekst wat op mij niet echt profi overkomt. Ik zou je hiermee dus wel inhuren voor een schoolfeest, maar niet een belangrijk feest als een bruiloft of een x jarige bruiloft. Misschien willen jullie dit ook niet, maar zo bekijk ik het als potentiele klant.

Comment

• Vandaag bezig geweest aan wederom een nieuwe website.
        Dit wordt waarschijnlijk de definitieve (waarschijnlijk )

Beta Sound
        - Opzet is zeer goed te noemen. De afbeeldingen spreken zeker aan. Check wel even of je de rechten van de foto`s hebt ja of te nee.
        - Over de inhoud kan ik nog weinig zeggen aangezien er nog geen teksten geschreven zijn.

Comment

• [quote="jochanan"]

- Opzet is zeer goed te noemen. De afbeeldingen sprekend zeker aan. Check wel even of je de rechten van de foto`s hebt ja of te nee.
          - Over de inhoud kan ik nog weinig zeggen aangezien er nog geen teksten geschreven zijn.
          Goed punt, ik zal een deze dagen eens contact opnemen met de fotograaf. Ik verwacht echter geen problemen.

Foto's zijn overigens gemaakt dooe Jeoen van Norel ; fotovannorel.nl.

Weet iemand overigens hoe ik mijn pagina met de layers correct kan centreren?
          Ik krijg nu het volgende: klik

Comment

• Originally posted by Dave van Engelen
            Je werkt met stylesheets, dus ik zou daar eens ergens align: center tussen zetten.
            Wat mij overigens wel net opvalt, is dat je enorm veel layers gebruikt voor het plaatsen van stukjes tekst.
            Heb je daar nog bepaalde bedoelingen of plannen mee, waardoor je het nu in layers zet?

Comment

• Ik heb opzich geen plannen met de layers. Ik kreeg echter geen tabel op het punt waar ik mijn tekst wou knallen. Dus heb ik maar gekozen voor layers.. ;).

Mocht er een betere oplossing zijn hoor ik het graag :D :wink:

Comment

• Goed punt, ik zal een deze dagen eens contact opnemen met de fotograaf. Ik verwacht echter geen problemen.

Foto's zijn overigens gemaakt dooe Jeoen van Norel ; fotovannorel.nl.

Echt hele nette foto`s, mijn complimenten voor de fotograaf. Geef nog wat aandacht aan je teksten en je lay-out en je hebt echt een sprekende site.

Comment

• Originally posted by Dave van Engelen
                  Ik heb opzich geen plannen met de layers.
                  Als je verder niks met die layers gaat doen, zou ik tabellen gebruiken.

Originally posted by Dave van Engelen
                  Ik kreeg echter geen tabel op het punt waar ik mijn tekst wou knallen. Dus heb ik maar gekozen voor layers.. ;).
                  Dan moet je de pagina anders opbouwen vrees ik :)
                  Met tabellen kan je alles uitlijnen zoals je zelf wilt, het hangt van de opbouw af.

Verdiep je eens wat meer in de mogelijkheden van tabellen zou ik zeggen, daar leer je zelf het meest van, in plaats van dat ik alles voor ga doen :)
                  Mocht je er echt niet uitkomen, dan hoor ik het wel!

Comment

• ik heb weer even een update gehouden
                    - de "alleen geluid" set verwijderd
                    - erbij gezet voor hoeveel uur
                    - mobiele nr weer terug dus ook weer op de site gezet
                    - nog wat impressiefoto's erbij
                    - de laatste/grootste set 25 euro goedkoper gemaakt!

wat was het wel zo ongeveer!
                    voor de luie mensen:P

binnenkort(waarschijnlijk deze donderdag)eens kijken naar een fotoalbum in de website zelf.. dus geen linkjes naar andere sites met allemaal reklame!

Comment

• De genoemde prijzen zijn voor een totaal van 4 uur(het op/afbouwen zit bij de prijs inbegrepen), u betaald €15,- exrtra voor de uren die erna komen.
                      Sommige mensen vatten het misschien op dat het op- en afbouwen bij die 4 uur inbegrepen is, de zin een beetje anders formuleren zou genoeg moeten zijn ;)

Bijvoorbeeld:

De genoemde prijzen gelden voor een totaal van 4 uur. (het op/afbouwen zit hier niet bijgerekend, en wordt gratis voor u gedaan).
                      U betaald €15,- voor elk extra uur.
                      Klein foutje:
                      Set 3; Geluid + 2 fourbar (€125,-)
                      Wanneer u er voor kiest om set 4 te nemen krijgt u alleen basislicht. Een totaal van 8 parren op statieven. Natuurlijk zit onze geluidsset hier ook bij. Voor een totaal van 55 tot 65 personen.

Comment

• bedankt, ik heb het even gewijzigd

Comment

• you're welcome.. 8)

Comment

• ik heb weer even een update gehouden
                            - de "alleen geluid" set verwijderd
                            - erbij gezet voor hoeveel uur
                            - mobiele nr weer terug dus ook weer op de site gezet
                            - nog wat impressiefoto's erbij
                            - de laatste/grootste set 25 euro goedkoper gemaakt!

wat was het wel zo ongeveer!
                            voor de luie mensen:P

binnenkort(waarschijnlijk deze donderdag)eens kijken naar een fotoalbum in de website zelf.. dus geen linkjes naar andere sites met allemaal reklame!
                            Ik heb zojuist geprobeerd om even je website te bezoeken, maar alles liep harstikke vast en daarna nog even geprobeerd en toen was deze heel traag. Wat voor hosting partij heb je?

Comment

• starthosting..

ik heb er nooit last van.. en ook nog nooit eerder gehoord

Comment

• Bij mij op school loopt alles ook vast, ik zal thuis nog eens kijken als ik er aan denk..

Op school hebben ze Internet Explorer geinstaleerd, thuis heb ik firefox, misschien dat dat enig verschil maakt, maar dat ga ik eens voor je uitzoeken..

Comment

Working...
                                X