Announcement

Collapse
No announcement yet.

Drive-in Show, licht-, geluidbedrijf en DJ websites

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je site ziet er goed uit, ik ben zelf met minder begonnen, maar haal de teksten nog even door de spellingscontrole van Word, en probeer te letten op volgende punten:

- Wees uniform in het aanspreken, dat wil zeggen de hele tijd hetzelfde gebruiken en dus niet soms jij en soms u.
    - Probeer af te wisselen met je woordkeus, probeer dus synoniemen te gebruiken. De tekst gaat dan beter lopen.
    - Nog een tip om de tekst lopend te maken aan de hand van een voorbeeld: "En mocht u eventueel nog vragen hebben, ga dan naar contact, en verzend uw vraag, en u ontvangt de informatie die u wilt binnen 24 uur!
    En laat eventueel een berichtje achter in het gastenboek."
    Je gebruikt heel vaak "en" achter elkaar, wat het geheel ontzettend storend maakt en niet prettig om te lezen.

Ik ben ook gelijk zo vrij geweest om je foto's te bekijken, en wat me hieraan opvalt:
    - waarom heb je maar twee parren? Vier staat netter vind ik zelf, en dan kun je ook leukere looplichteffecten etc. maken!
    - probeer je luidsprekers én altijd uit elkaar te zetten (en dus niet op elkaar), én altijd verhoogd te zetten! Op de grond heeft weinig zin, omdat het meeste geluid dan tegen de benen van het publiek aangestuurd wordt, en weinig naar de oren. Probeer de tweeter altijd op oorhoogte te houden.

Verder moet ik echt zeggen dat je goed bezig bent, CDJ-400's op 13-jarige leeftijd! Je shows zien er ook netjes uit, ik heb genoeg feesten gegeven waarbij ik minder neerzette en meer vroeg! Je prijzen vind ik erg laag, je zou eens moeten kijken naar hoeveel concurrentie je hebt in de streek, ik denk dat je meer kan vragen!

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
      - Nog een tip om de tekst lopend te maken aan de hand van een voorbeeld: "En mocht u eventueel nog vragen hebben, ga dan naar contact, en verzend uw vraag, en u ontvangt de informatie die u wilt binnen 24 uur!
      Nog beter zou zijn: "En mocht u eventueel nog vragen hebben, ga dan naar contact en verzend uw vraag. Wij versturen u de aangevraagde informatie binnen 24 uur!

*memo maken om Dirk te herinneren aan de helpdesk training doet*

Comment

• Originally posted by LaRoche View Post
        Je prijzen vind ik erg laag, je zou eens moeten kijken naar hoeveel concurrentie je hebt in de streek, ik denk dat je meer kan vragen!
        Dure apparatuur of niet, als beginner kan je echt nog niet meegaan qua prijs met gevorderden. Sowieso voor allround zul je eerst de nodige ervaring met feesten en muziek moeten opdoen. Contact met je publiek leggen, inspelen qua muziek, verzoekjes snel kunnen vinden, enzovoort enzovoort. Hiernaast speelt de uitstraling van de show ook mee en die vind ik persoonlijk nog niet voldoende om wat meer te kunnen vragen. Twee LEDparretjes er bij, een leuk meubeltje en statieven voor de speakers zouden dit al veel kunnen verbeteren.

Echter kunnen we ons beter richten op de site, dit is meer iets voor het drive-in topic. :)

Comment

• @ Patrick: die tekst had ik niet zelf geschreven. Die kwam regelrecht van de site af, ik had er zelf iets heel anders van gemaakt: "En mochten er onverhoopt toch nog onduidelijkheden of vragen zijn, kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier. U krijgt dan binnen 24 uur een antwoord in uw mailbox!" En dan achter "contactformulier" een linkje plakken naar de pagina contact.

Comment

• Hulp

Oke, dit is al behoorlijk wat informatie, dus ik ga eens puzzelen, ik ga al snel 2 speaker statieven bestellen. en 1 led par, (heb geen groot budget meer) met dmx kabels.

Mijn kabels heb ik al voor een deel vervangen door allemaal zwarte en professionele kabels. Maar mijn dj booth, staat op een inklap tafeltje met een deken ervoor, wat is er niet zo goed aan? of wat kan ik dan beter doen zodat de dj booth er beter uit ziet? en dan nog 1 vraagje: wat voor prijzen moet ik dan vragen voor mijn drive in?

Comment

• Een mooi DJ-meubel is eigenlijk iets wat je drive-in herkenbaar en representatief maakt. Een inklaptafel met een doek er voor is op zich wel netjes, alleen maakt een leuk meubel het vaak helemaal af. Je zou eens op een paar websites van andere drive-ins kunnen kijken hoe zij hun meubel hebben opgebouwd en hier inspiratie uit kunnen opdoen. Je zou bijvoorbeeld kunnen werken met schotten die je voor de tafel zet, houten platen met bijv. flightcasemateriaal er omheen. Of verzin iets totaal anders desnoods. ;)

Comment

• De prijzen voor jouw shows die ik hier in Zeeland zou rekenen, is rond de 80/90 euro. Eerder het laatste dan het eerste! Dat is dan wel voor de uitgebreide set, de set die nu 40 is zou ik voor 55 à 60 neerzetten. Is niet heel veel meer, maar het is net weer een extra inkomstenbron waardoor je weer sneller uit kunt bouwen, mocht je natuurlijk willen!

Comment

• Oke,

Ik zal het eens gaan overleggen.

Comment

• Hallo allemaal,

Druk bezig op mijn vrije zondagmiddag om een nieuwe site in elkaar te trappen. Graag comment over dit ontwerp

Comment

• Ziet er strak uit!
                      Zou persoonlijk toch gaan voor een professioneler/zakelijker lettertype bij je tekst.

Comment

• En zou hem ook nog even grondig (laten) nalezen, zitten nog wat spelfouten in. (O.a. Kapalle, reactie's)

Verder is de layout strak, maar misschien is het mogelijk de site wat interactief te maken met langzaam veranderende foto's?

Ik zou er overigens niet voor kiezen om de tekst té zakelijk te maken. De meeste klanten zijn consumenten die je willen boeken voor een feest, iets wat best een beetje een informele sfeer mag hebben vind ik persoonlijk.

Comment

• Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik kan geen pagina op de website openen.. Maar de 1e pagina die ik zag was wel nice;')

Comment

• haha, het een preview alle links zijn nog niet actief.

Overige tips, tnq zal het meenemen.

Comment

• Zakelijke tekst of niet hangt af van de klanten die citybeatz wil hebben lijkt mij. Maakt hij het zakelijk gaat hij voor bedrijven, gemeentes etc.

Comment

• Ik wil het er een beetje tussen in, heb het "zakelijks speels" proberen te houden. Daarmee probeer ik meer te richten op de serieus georganiseerde feesten: bruiloften, bedrijfsfeesten en ook de overheden weten de weg naar Energy Beatz te vinden.

Comment

Working...
                                X