Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bedrukte pennen aanschaffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedrukte pennen aanschaffen

Ik wil pennen gaan kopen, waar ik mijn naam/logo, site en email op kan laten bedrukken. Maar dan niet zo duur als op de VistaPrint. Het model zoals de BAX die ook heeft vind ik eigenlijk een goed model. Lijkt mij ook niet peperduur.

Heeft iemand een leuk adresje?

Kijk eens bij bedrukkers in de buurt. Over het algemeen kunnen de meeste drukkers pennen leveren. Echter, pennen en andere kleine artikelen worden qua prijs pas interessant(er) bij een grote afname; d.w.z. bij een bestelling van minimaal enkele honderd pennen. Bij kleine afnames zijn pennen in verhouding vrij prijzig, en is wellicht Vistaprint toch de meest interessante drukker.

Comment

Bij vistaprint betaal ik al 357 voor 250 pennen. Dat is mij toch echt wat te duur.

Comment

En daar komen waarschijnlijk nog verzendkosten bij, die ook minstens een tientje zijn. Wat het overigens helemaal niet hoeft te kosten, en ik denk dat ze daar de winst mee maken. Niet met de producten zelf.

Comment

Bij Drukwerkdeal heb je ze al vanaf 125 euro voor 250 pennen http://www.drukwerkdeal.nl/nl/produc...rukwerk/pennen

Comment

ten eerste: grote getalen is altijd goedkoper per pen. Bij lage aantallen (250 is dus laag) betaal je altijd (veel) meer

Drukwerkdeal is een adres, maar een firma als IGOpost kan wellicht ook een goede zijn

Comment

vista**** pennen zijn echt rotzooi.. na een paar weken is bij normaal gebruik de bedrukking er al ver af gesleten. Beter kan je gewoon naar je lokale druk / raclame werk bedrijf gaan.

Comment

Ik heb een keer zo'n gratis pen bij Vista... besteld. Het veertje was na een week lam. En werkte al niet meer. En met een gemiddelde nagel kreeg je dr bedrukking er meteen af. En dat voor zo'n prijs.

Comment

Working...
                X