Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post.nl levert niet vandaag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Post.nl levert niet vandaag

Zijn er meer mensen die gister bij Bax hebben gekocht en waar Post.nl vandaag niet aan de deur is verschenen? En die als ze het met de t&t link checken zien dat de bestelling niet verder is gekomen dan de de eerste halte?

Ik had maandag besteld en ik heb het zelfde probleem. Helaas had ik het vandaag al nodig, dus weer spul moeten huren (a somma van..). Leuk grapje van de TNT dus.

Comment

Het is bij jou dus al 2 dagen zoek als ik het goed begrijp?

Dit is het eerste grapje dat ik in 20 jaar met dit bedrijf meemaak, maar wel 1 die mij een klant in de filmwereld kan gaan kosten als ik het morgen niet krijg. Misschien dat men er bij bax iets meer van weet, ander moet ik de bestelling maar opnieuw doen en via een andere vervoerder laten komen.

Comment

Ook hier de laatste tijd een drama met tnt post nl weet ik veel hoe het voortaan heet.

Een week is niks. Zal niet de eerste keer zijn dat het om en nabij een week duurt. Is echt een drama. Aan de verzenders ligt het niet het zit hem echt bij de tnt om gek van te worden.

Daarom bestellen wij eigenlijk nooit meer iets last minut gewoon goed optijd. Of liever nog gaan het zelf gewoon ff halen.

Comment

Heb maandag besteld, kreeg vandaag keurig een pakje thuis bezorgd. Zal denk ik enigszins druk zijn geweest, of ik ben de 'uitverkorene!'

Comment

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst om 19u50 en vandaag om 9u alles in ontvangst mogen nemen, het is de eerste keer dat ik het de volgende dag krijg, normaal krijg ik het nooit binnen de 3 dagen.

Comment

Ik krijg, mits alles op voorraad, altijd alles de volgende dag al thuis...

Comment

had ik laatst ook, door bax-shop keurig op tijd verzonden, maar bij post nl een dag in het sorteercentrum blijven liggen. ook al zeg baxshop wel morgen geleverd, je moet er nooit van uit gaan en het risico lopen. Bax verstuurd wel bijna altijd op tijd, maar post nl is niet meer zo stipt als vroeger (zeg ik als 15 jarige :P). dus als je haast hebt, had je het eerder moeten bestellen, of een andere vervoerder moeten kiezen, of het zelf op moeten halen.....

life is hard, people.. :D

Comment

Als jij dusdanig afhankelijk bent van een externe partij (waar je zelf geen invloed op hebt) dan ben je het eigenlijk zelf schuld als je dergelijke risico's had willen lopen.

( wat nou als de postbode wel langskwam maar je net even 2 minuten niet thuis was, was je dan ook de klant kwijt? ) Beetje slecht gepland dan om het zo laat te bestellen.

Comment

Indien je de actuele status van je bestelling en verzending wilt opvragen of hier specifieke vragen over hebt, kun je het beste even telefonisch contact opnemen met de helpdesk.

Daarnaast, indien meerdere mensen ondervinden dat PostNL niet meer zo nauwkeurig is met de aflevering, moeten we ze weer even aansporen om dat wel te doen. ;) Hoor graag of er meer probleemgevallen zijn.

Comment

Heb wel één keer meegemaakt dat er stond: ''Pakket zoekgeraakt in magazijn''.
                      Dus toen deze weer was gevonden werd hij weer keurig verzonden, en een dag vertraging. Verder heb ik nooit problemen, alleen heel heel af en toe duurt het een dagje langer bij de post nl.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                        Als jij dusdanig afhankelijk bent van een externe partij (waar je zelf geen invloed op hebt) dan ben je het eigenlijk zelf schuld als je dergelijke risico's had willen lopen.

( wat nou als de postbode wel langskwam maar je net even 2 minuten niet thuis was, was je dan ook de klant kwijt? ) Beetje slecht gepland dan om het zo laat te bestellen.
                        In de filmwereld gebeurd het wel eens dat dingen tegenzitten en het is niet alom verkrijgbaar spul, daarbuiten gebeurd het wel eens dat men mij belt voor een spoedmontage. Vooral in de journalistiek en journalistieke documentaires wil het wel eens voorkomen dat alles even heel erg snel moet en men op je rekend. Omdat de opdrachtgeven ook een last minute krijgt.

Sterker, de hele journalistiek, al dan niet op video, foto of geschreven is last minute werk.

Toen ik 2 weken geleden een documentaire maakte in Bourtange (ook pas 2 dagen van te voren toestemming gekregen voor heel speciale camera posities) kwam ik erg laat in de avond thuis. Ik stond net onder de douche toen ik werd gebeld om even wat plaatjes te maken omdat Koga Miyata in de fik stond en ik zo handig dichtbij woon. Kom je daar blijkt het een heel ander pand te zijn dan één van mijn vorige werkgevers. Afgelopen maandag ben ik bijna letterlijk door een trauma heli uit mijn bed geblazen, mag je daar weer heen na een nachtje van 5 uur, dus 3 uur te kort....alweer..... En zo kan ik de hele server van Bax vol schrijven.

Een dj die op grote feesten draai weet waarschijnlijk nu al waar hij volgend jaar draait terwijl dit jaar amper los is. Ik weet niet eens of ik deze post wel kan afmaken.....Omdat ik afhankelijk ben van anderen.....mischien wel omdat ze op het idee komen om met z'n zessen tegelijk over de rotonde van de A7 te Joure te gaan terwijl dat maar met 3 breed kan.

Met andere woorden, schuif niet iemand de zwarte piet toe als je niet weet hoe het reilt en zeilt in die wereld. Je bent in dit wereldje altijd afhankelijk van anderen en plannen is bijna onmogelijk. Vooral gemeente ambtenaren kunen soms dwarsliggen, puur omdat ze die macht hebben.

Dan kom er nog eens bij dat als ik iets hier bestel het ALTIJD de volgende dag in huis heb. In mijn geval heb ik vrijwel nooit klachten over TNT, of het huidige PostNL gehad, maar nu komt het toevallig even heel erg k-je-weet-wel-t uit. Op zich niet erg, ook niet als het zoek is geraakt, maar iik moet het wel weten zodat ik des noods ergens ander de kabels kan gaan kopen die ik nodig heb voor dit spoedje en uitgerekend minizacht windhoos er nu mee stopt en ik dus maar meer de Betacam SP machines van stal heb gehaald die het altijd doen. (maar dan heb je wel kabels nodig)

Comment

Verklaring gekregen, wegens de grote drukte van de afgelopen dagen zijn bepaalde zaken niet zo soepel gegaan als ze zouden moeten gaan. Dit zou vanaf heden weer goed moeten gaan, mocht dit toch bij iemand niet het geval zijn, laat het dan even weten of contacteer de helpdesk.

Comment

Te begrijpen, vakantiegeld tijd...iedereen hupt natuurlijk naar Bax-Shop.nl!
                            In iedergeval, chauffeur is onderweg.

Eindelijk! :D

Robert

Comment

Ondanks die drukte, vind ik het wel enorm slecht dat er gister stond: Het pakketje wordt morgen afgeleverd. En nee hoor, helemaal niets gebeurt.. Ik bestel voortaan bij een shop die spullen levert via DHL / UPS. Veel gemakkelijker.

Comment

Working...
                              X