Nou, UPS is in het weekend te lui om te leveren of te transporteren. Had laatst een zending liggen die van vrijdagochtend (4am) tot maandagmiddag (4pm) ergens in Letland heeft gelegen voordat het verder ging. Dankzij UPS kost je dat ook weer 4 dagen extra, dat gebeurd met PostNL gelukkig (nog) niet...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post.nl levert niet vandaag
Collapse
X
-
Ophalen? Hm, dat word niks. Dan ben ik dik 3 uur onderweg met openbaar vervoer. Dan bestel ik het liever bij een shop in de buurt die wat duurder is, maar dat achterwege.
Bax heeft me gezegd dat het morgen geleverd wordt. Dus maar even afwachten. Dan heb ik t spul ook nog hard nodig. Dus wie weet.
Comment
-
hier hetzelfde probleem. 29e besteld (wel na 10 uur) dus zou het vandaag binnen moeten krijgen maar ho maar.. track & trace link werkt niet dus heb even met de klantenservice gebeld, en die hadden contact met tnt dat het vandaag nog geleverd zou worden. heb ze morgen nodig dus ik hoop dat ik het dan binnen heb anders een probleempje
Comment
-
@TomTheMusicFreak, volgens mij geeft ook niemand hier bax-shop de schuld.
Hier levert Post-NL altijd rond 12:00 uur en nooit een dag te laat (ik bestel op zeer regelmatige basis spullen), dus ik denk dat dit probleem per regio verschillend is.
Overigens is deze discussie vrij zinloos, want er gaat niks veranderen aan de gang van zaken.
Ik wil nog wel even zeggen dat het een beetje te kort door de bocht is om te zeggen dat bax-shop hier niks aan kan doen. Als ik voor een klant de bruiloft regel (licht, geluid en DJ) en ik huur het geluid in en dit komt niet (of werkt niet), dan wordt het mij kwalijk genomen (ook al zeg ik dit van te voren).
Bax-shop kiest(keuze, volledig vrijwillig) om alles via Post-NL te versturen, ze weten onderhand na alle jaren dat post-NL niet altijd 100% op tijd (dag erna) levert. Toch adverteert bax-shop veel met: "Vandaag besteld, morgen in huis" terwijl ze weten dat een x aantal (gem. percentage) klanten hun bestelling niet de volgende dag krijgt.
Bax-shop kan er voor kiezen om via een ander betrouwbaarder(!) vervoersbedrijf de spullen te leveren.... dit doen ze niet, mogelijk omdat deze er simpelweg niet is.
Ik neem bax-shop niks kwalijk, bij mij wordt tenslotte altijd alles perfect op tijd bezorgd. Alleen denk ik niet dat je blind kan zeggen dat het niet bax-shop zijn schuld is, zonder verdere achtergrond kennis.
Comment
-
Vandaag was het weer dikke mik bij Tnt en bax. Pakketje binnen gekregen, heel de doos half open en versleten / verscheurd. Zak met 100 boutjes was open gegaan en ongeveer iets meer dan de helft zat er nog in.
Na een tijdje aan de lijn gehangen te hebben, is het uit eindelijk wel goed opgelost, maar jammer dat ze 't pakketje niet goed ingepakt hadden..
Comment
-
Tjsa, wederom: ligt dat aan Bax of aan PostNL?
Jullie geven hier allemaal nogal makkelijk Bax de schuld terwijl zowel een vertraagde levering als een totaal gesloopte doos de fout is van PostNL. Het lijkt me heel erg sterk dat Bax een doos op die manier uit het magazijn laat vertrekken.
Overigens: een doos die zodanig beschadigd is en inhoud mist moet je helemaal niet accepteren. Leuk dat Bax (of PostNL) het netjes voor je oplost, maar dat hoeven ze niet, jij hebt de zending geaccepteerd.
Comment
-
Vraagje van mijn kant.
29e van Mei (om 22:10 op de bestel knop geklikt dus ik was al te laat voor de garantie de volgende dag).
Afijn, ik maakte me er niet zo druk om totdat... ik een half uurtje later een email van Bax krijg (een automatisch gegenereerde, dat wel) met mijn bestelling nog was verzonden.
Mijn vraag: 'Hoe zit dat (automatische) email systeem in elkaar qua bestellingen? Krijg je altijd een berichtje van: 'bestelling is verzonden' o.i.d. ook al ben je te laat voor de volgende dag?'
Niks suggereren, ik wil dit zeker weten. Dus alleen iemand die binnen het bedrijf van Bax werkt graag.;)
Comment
-
Overigens is deze discussie vrij zinloos, want er gaat niks veranderen aan de gang van zaken.
Aan de andere kant zal het ook wel eens kunnen dat het bij ons fout gaat. Op 600 bestellingen per dag is er altijd een kans dat er ergens iets niet goed gaat, want het hele proces blijft grotendeels draaien op mensenwerk. ;) Natuurlijk streven we er wel naar om alles 100% goed te laten lopen.
Ik wil nog wel even zeggen dat het een beetje te kort door de bocht is om te zeggen dat bax-shop hier niks aan kan doen. Als ik voor een klant de bruiloft regel (licht, geluid en DJ) en ik huur het geluid in en dit komt niet (of werkt niet), dan wordt het mij kwalijk genomen (ook al zeg ik dit van te voren).
Mijn vraag: 'Hoe zit dat (automatische) email systeem in elkaar qua bestellingen? Krijg je altijd een berichtje van: 'bestelling is verzonden' o.i.d. ook al ben je te laat voor de volgende dag?'
Niks suggereren, ik wil dit zeker weten. Dus alleen iemand die binnen het bedrijf van Bax werkt graag.
Wil je de actuele status van je verzending weten, dan kun je het beste de helpdesk contacteren. Dat werkt het snelste en is direct (omdat ze gelijk bij je gegevens kunnen).
@ Jacky, zal vandaag iemand van de helpdesk laten uitzoeken hoe het zit met de bezorging, want dit schiet niet echt op. Pakket is bij ons op tijd vertrokken, maar PostNL maakt er zo te zien een potje van.
Comment
Comment