Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik moet zingen...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik moet zingen...

Ik moet voor school een nummer gaan zingen. De docent heeft gekozen dat ik het lied ''15 miljoen mensen'' moet gaan zingen.

Heeft iemand tips hiervoor?

PS: Ik moet het zingen samen met iemand!

Bij bax een doos oordopjes bestellen en gratis weggeven aan de genodigden :)

Sorry rick, ik kon het niet laten.

Comment

je kan proberen het publiek mee te krijgen, je zingt bijv. 15 miljoen ...
      dan laat je het publiek het afmaken, dan vinden ze het leuk en dan luisteren ze minder naar je stem

Comment

Originally posted by Mol View Post
        Bij bax een doos oordopjes bestellen en gratis weggeven aan de genodigden :)

Sorry rick, ik kon het niet laten.
        Dat is zeker een goed idee, want als je mij hebt horen zingen...
        Maar ik denk niet dat de docent daar helemaal mee eens is;)

Trouwens, het publiek is mijn klas. En ik denk niet dat zij mee gaan zingen/...

Comment

Je bent verkoper of je bent het niet.

Online zang cursus :mrgreen:

Comment

Playbacken

Comment

Playbacken gaat het niet worden. Ik word begeleidt door de piano, en kan nergens op playbacken

Comment

ik zou jezelf gwn ziek melden hahah

Comment

Ach.. het is voor school.. het is zingen.. Iedereen weet dat bijna niemand goed kan zingen. Ik vraag me af of jullie uberhaupt iemand hebben die goed kan zingen. Dus ik zou zeggen, doe het gewoon, oefen thuis een paar keer, en als je niet kan zingen, dan...? Dan hoef je alsnog geen slecht cijfer te hebben.. Als je je best maar doet. En dat is genoeg.

Comment

bij mij was hetzelfde ik moest voor straf een liedje zingen voor de klas

Comment

Zal dan wel voor een of andere muziekles zijn?
                      Luister een paar keer het liedje, en probeer zo goed mogelijk mee te zingen. Boeit niet als het niet zuiver is, als je maar doet alsof je het leuk vindt. (bedenk zelf een dansje erbij dan heb je gegarandeerd een goed punt )

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                        (bedenk zelf een dansje erbij dan heb je gegarandeerd een goed punt )
                        Als het niet zuiver is, dan wordt er even gelachen, en dan is het voorbij. Ga je erbij dansen, dan wordt je weken (zo niet maanden :p) uitgelachen en verklaard tot gek. Dus je moet maar bedenken of je dat die ene extra punt waard vind...;)

Comment

Gewoon doen en oefenen. Luister naar jezelf en als jij het goed vindt, prima toch?

Iedereen heeft zijn eigen stem. Je docent kan niet verwachten dat er ineens een Van Velzen of een Borsato voor de klas staat. Doet 'ie dat wel, dan mag 'ie wat mij betreft terug de schoolbanken in. ;)

Succes en vooral, veel plezier. Zingen is gewoon leuk! ;)

Comment

Moet volgende week vrijdag mijn opvoering doen. Ik zing niet meteen dat iedereen gaat huilen omdat het zo mooi is, maar echt om je oren dicht te doen is het ook weer niet. Mijn tekst ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd, zal laten weten hoe het gegaan is;)!

Comment

Wat zing je eigenlijk?

Edit: Laat ook maar. www.ikgaonthoudenwatikaleerderhebgelezen.nl

Comment

Working...
                              X