Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik moet zingen...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je kunt hier anders wel een stapel Lexicon, Roland, TC Electronics, Yamaha, Eventide, Focusrite, Apex... komen huren. Met zo'n stapel krijg je zelfs Barbie toonvast

Comment

ziekmelden kan ook gewoon een optie zijn.

Comment

Dan mag ik leuk de week daarop:-(

Comment

Als het niet iets is voor een idols of dergelijken ( waar je meestal toch wel vrijwillig heen gaat ) maar gewoon voor school. Dan zou ik me er niet te druk overmaken. Zingt je ding staat hooguit even 3 minuten voor lul en dan kun weer fijn net als de rest van je klas gaan zitten wachten op de volgende die niet kan zingen.

Kortom stil zitten handen binnen het karretje houden en geniet van het adventuur. Is altijd iets leuks om op een fuifje een keer over na te praten / lachen.

Comment

Je kan altijd proberen een rider in te leveren (als integraal onderdeel van je contract natuurlijk) en opnemen dat de performance niet doorgaat als je niet tevreden bent over de faciliteiten... maar ik denk niet dat het gaat werken :P

Comment

Whaha...

Kom je het klaslokaal binnen.
              1, 2, 3, TesssssT.. ietjes meer backing-vocals op mn monitor graag, en wat minder blazers. Oja en graag iets meer galm op mijn stem en wat minder scherp hoog.

Huh wat? hoezo geen monitor... nou tot ziens dan!

Comment

of vragen waar je je in-ear setje en Shure SLX setje kan inprikken... wel zo''n gouden Lee Towers microfoon meenemen he :mrgreen:
                Last edited by Geluid-en-licht.com; Wednesday-06-06-2012, 21:37.

Comment

Ik denk dat er inmiddels voldoende tips zijn aangereikt waar de topicstarter iets mee kan... ;) Verder komt er niet veel meer uit zo te zien.

Slotjestijd! :mrgreen:

Comment

Working...
                  X