Announcement

Collapse
No announcement yet.

Busje komt zo, busje komt zo...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JanPetersen View Post
    Kan je bij jouw busje nog door de achterruit naar binnen kijken? Als jij daarmee aan dieven kan bewijzen dat je busje leeg is zal er veel minder snel ingebroken worden>!
    Dan moet je busje ook wel daadwerkelijk leeg zijn. Ik gooi regelmatig lege kisten ed terug in de bus, dus dan denken inbrekers al snel dat daar iets waardevols in zit.

Comment

Och en als ze niet je bus jatten halen ze het wel uit je opslag, of van de locatie als je net even weg bent. 100% diefstal beveiliging lukt je nooit. Risico van het vak, kan je natuurlijk wel weer indekken via algemene voorwaarden (opdrachtgever is verantwoordelijk voor spul op locatie?. dus ook voor de bus/aanhanger)

Comment

Je kunt in je algemene voorwaarden zetten wat je wilt maar als het niet redelijk is zal een rechter ze gewoon naar de prullenbak verwijzen...

Als er een CDJ 2000 wordt gejat tijdens een festival kun je dat waarschijnlijk wel verhalen, dan had de opdrachtgever maar voor betere beveiliging moeten zorgen. Maar als je bus gejat wordt die 3 straten verderop geparkeerd staat kun je de opdrachtgever daar echt niet voor aansprakelijk stellen hoor...

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
          Als er een CDJ 2000 wordt gejat tijdens een festival kun je dat waarschijnlijk wel verhalen, dan had de opdrachtgever maar voor betere beveiliging moeten zorgen.
          Denk dat je dat ook kan vergeten. Er is alleen sprake van diefstal als er sporen van braak zijn. Iemand die je CDJ2000 even meepakt laat geen sporen van braak achter dus spreek je van ontvreemding. Dat kan je weer niet bewijzen (misschien heb je hem zelf wel meegepakt om even 1500,- extra te vangen...) dus vis je hoe dan ook achter het niet. Tegen ontvreemding is ook bijna niet te verzekeren.

Comment

Originally posted by zassie View Post
            Netjes geworden! Goed uit de verf gekomen die bus en aanhanger. Zonde dat de folie er dus niet overal strak omheen zit, daar zou je nog wat van kunnen zeggen op het moment dat ze lastig gaan doen over je spiegel... want dat is ZEKER hun fout en als jij dat niet accepteerd hebben zij het goed te maken.
            Ik ben daarstraks met mijn spiegel naar de garage geweest om te zien of ze het bij peugeot onder garantie kunnen herstellen, maar er zijn tanden afgekraakt en dat kan enkel gebeuren door te stroppen met de spiegel of hem manueel dicht te klappen, ook mijn linkerspiegel werkt niet meer goed, af en toe blijft hij haperen, peugeot wil het niet onder garantie herstellen om dat het een menselijke fout is, dus ik terug naar het bedrijf dat de bus heeft belettert en ze zullen het in hun verzekering smijten, prijs voor 2 spiegels 750 euro, van de folie geven ze ook toe dat ze fouten hebben gemaakt maar ze moeten dat warmen en het is niet gemakkelijk aan te brengen en soms zit er wel eens een foutje in dat was het antwoord dat ik kreeg, maar het ligt niet in mijn aard om er moeilijk over te doen, maar toch jammer want ik heb er ook een paar duizend euro voor betaald.

Comment

Ik zou voor dat geld toch echt wel gaan zeuren. Je betaalt niet voor niks zoveel geld, en als zij dan iets fout doen, dan moeten zij daar de rekening voor betalen, in welke vorm die ook is. Als er een gebouw wordt gebouwd, en de bouwvakkers hebben iets fout gedaan waardoor het halve gebouw al na een paar maanden instort, dan is het toch ook niet jammer maar helaas??!

Comment

Originally posted by Mol View Post
                warmen en het is niet gemakkelijk
                Geluid aansluiten is ook niet gemakkelijk, je wordt er toch op aan gekeken als het niet werkt. Het is hun werk, en jij betaald er voor dan mag je toch ook verwachtten dat dat goed gebeurt. Zeker als je er een paar duizend euro aan uit geeft.

Comment

Als het werk heel makkelijk zou zijn hadden zij geen werk mee (zeker niet met die prijzen). Dus als je er dan zoveel voor betaalt mag je ook verwachten dat het goed gebeurt. Als ik mijn huis laat schilderen accepteer ik het ook niet dat er een hoop uitlopers op de muur zitten...

Comment

Netjes dat ze het spiegelverhaal op zich nemen. Maar dat van de folie....warmen doen ze met een verfstripper.... dat is heel makkelijk. Ik weet niet hoe erg het is, maar zeker luchtbellen... dat hoort niet, een kleine plooi (millimeter werk) is wat normaler.

Je betaald goed geld.. dan mag je ook goed werk verwachten.... Mijn bestickeraar gaf zelfs 3 jaar garantie op de kleuren van het printwerk!

Comment

Het zijn plooien van ongeveer 3cm en er zitten er 3 dicht op elkaar dus op die plaats valt het erg op, 20cm naast de plooien zitten er strepen (soort dikke krassen) die gaan er ook niet uit, hun verhaal is dat het op de folie kan zitten bij aankoop, volgens mij komt het door luchtbellen eruit te wrijven.

Ik probeer het eens op foto te krijgen.

Comment

Als ze er zoveel geld voor vragen mag het toch ook wel goed gebeuren. Zoals je het beschrijft lijkt het erop alsof er niet goed geplakt is en er nu veel lucht onder zit. Dat zou ik echt niet accepteren tegen de torenhoge prijs die je ervoor betaald hebt.

Wat altijd kan: met een dunne naald even een gaatje prikken, dan komt de lucht er zo uit.

Comment

Ja maar dan zijn gelijk je stickers beschadigd..

Comment

Originally posted by renevanh View Post
                            Als ze er zoveel geld voor vragen mag het toch ook wel goed gebeuren. Zoals je het beschrijft lijkt het erop alsof er niet goed geplakt is en er nu veel lucht onder zit. Dat zou ik echt niet accepteren tegen de torenhoge prijs die je ervoor betaald hebt.

Wat altijd kan: met een dunne naald even een gaatje prikken, dan komt de lucht er zo uit.
                            Het zijn geen luchtbellen maar plooien dus lucht eruit halen kan dus niet.

Ik heb net de factuur ontangen (1768 euro inclusief btw voor de bus en aanhanger) en volgens hun eerste offerte (2500 inclusief btw) toch een stuk goedkoper, dat komt door de aanpassingen, minder tekst maar toch blijft het veel geld en verwacht ik dus mooi werk wat niet in gebeurt.

Ik wacht nog van de factuur te betalen omdat ik eerst wil afwachten tot hun verzekering de bevestiging heeft dat ik de spiegels mag herstellen, dan neem ik terug contact op met het bedrijf om de fouten aan te kaarten en stel ze voor een keuze, ofwel korting op mijn factuur of de fouten herstellen.

Ik heb de plooien op foto proberen vast te leggen maar door de reflectie op de bus is het moeilijk te zien, bij één foto zie je duidelijk een plooi van ongeveer 20cm lang en zo zijn er nog een 4tal plooien van 3cm lang en krassen van 15cm lang, daar ze allemaal dicht bij elkaar liggen valt het goed op, moesten de plooien verspreidt liggen over de ganse bus dan valt het minder op, maar ze zitten heel dicht op elkaar.

De plooi is duidelijk te zien in het midden van de foto.

Deze plooi zit 30cm boven de plooi op de eerste foto en is ongeveer 5cm lang.
                            Zo zitten er nog 3 plooien dicht op elkaar.

Hier zie je de krassen, ongeveer 20cm lang.

Ook zijn er stukken niet gedaan wat heel erg opvalt.

Vandaag ook gezien dat ze hier en daar wat hebben opgelapt.

Oplapwerk rond de scharnier.
                            Last edited by Mol; Tuesday-03-07-2012, 13:05.

Comment

wat mij betreft volstrekt onacceptabel. En als ze met het verhaal komen dat het al in het materiaal zat: hun probleem, dan hadden ze het niet moeten gebruiken maar terug moeten sturen naar de fabrikant. Ja bestickeren is een vak an sich... daarom besteed je het ook uit en mag je (zeker voor dat geld) ook vakwerk verwachten.

Rond de achernier: ja dat is haast niet goed te doen, maar dit is wel heel erg prutserig.

Comment

Mee terugrijden! Als je zoveel investeerd hoor je het gewoon in topstaat terug horen te krijgen.

Comment

Working...
                                X