Announcement

Collapse
No announcement yet.

Busje komt zo, busje komt zo...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Busje komt zo, busje komt zo...

Na lang wachten, offertes ontvangen enz... is mijn bus en aanhanger bestickerd :D

zeer netjes!!

Comment

Ziet er zeker goed uit!

Comment

Duurde even, maar nu heb je ook echt een mooi busje + aanhanger!

Comment

ik vind het niet heel erg slim, ondeweg naar een klus even wat bij het tank station. en dan is je aanhanger weg.
          tja had je het er maar niet op moeten zetten.
          het is wel mooi, maar niet heel erg slim.

Comment

Is voor beide punten iets te zeggen, je kunt ook denken dat mensen op het tankstation juist kijken naar je aanhanger en denken: Hmm, ik heb nog geen DJ voor mijn feestje...

Comment

Of gewoon van tevoren tanken, zonder aanhangertje er achter en zonder spullen in het busje :)

Comment

Of gewoon tanken direct naast het betaal hokje! Kan je de boel goed in de gaten houden. Of bij zo'n zelf-service gedoe, waar je met de PIN moet betalen!

Comment

Of gewoon degelijk slot op de aanhanger, dan wordt die er echt niet afgestolen;)

Comment

Echt mooi, en ja als je je busje eenmaal heb bestickert en je aanhanger niet kan iedereen toch al raden wat erinzit. Als je er een beetje op let zou dat helemaal goed moeten komen ;)

Comment

Je aanhanger word er niet zomaar afgehaald. Zeker niet bij een tankstation( kost simpel weg gewoon te veel tijd.) op feest locaties kan het wel voorkomen dat hij daar gestolen word. Als oplossing daar voor is dit een goede oplossing. Deze doe je over onder je trekhaak door en dan op slot, nu zit je aanhanger dus echt vast aan je auto, het slot kan ook gebruikt worden als er geen auto voor zit want de trekhaak past er simpel weg niet meer tussen door.

Comment

Originally posted by JanPetersen View Post
                        Of gewoon tanken direct naast het betaal hokje! Kan je de boel goed in de gaten houden. Of bij zo'n zelf-service gedoe, waar je met de PIN moet betalen!
                        Ik gooi mijn tank altijd vol bij hetzelfde tankstation en dat in zelfbediening met pin. maar ook zonder reclame erop weten ze je te vinden, een collega die 10km verder woont heeft geen reclame op zijn bus en is al 3x het slachtoffer geweest, zijn bus is al 3x opengebroken maar nooit laat hij iets in zijn bus, je zit uietaard wel met de schade.

Comment

Hij is in elk geval erg mooi geworden, goed dat je de adviezen hier hebt opgevolgd. Je website is nu veel duidelijker en al die feesten erbij had het veel te druk gemaakt.

Comment

Op het forum hier heb ik een paar mensen waar ik altijd naar luister omdat ik weet dat ze er steeds pal op zitten, hij is inderdaad mooi geworden, van dicht iets minder omdat op bepaalde plaatsen de folie niet strak is, er zitten nepen, lucht dat ze er waarschijnlijk niet uit kregen en dan krijg je van de nepen, jammer en ze hebben brokken gemaakt, toen ik buitenreed deed mijn rechterspeigel het niet meer, iets en tijdens het rijden slaat hij dicht, waarschijnlijk de mechaniek kapot, mijn speigels mag je ook niet zomaar met de hand dichtklappen dat moet steeds electrisch maar sommige mensen mag je het 10x zeggen ze snappen het niet, morgen naar de garage en ik hoop dat ik het onder garantie kan herstellen anders zal het een duur grapje zijn.

Comment

Op het forum hier heb ik een paar mensen waar ik altijd naar luister omdat ik weet dat ze er steeds pal op zitten
                              Ronnie.:)

Comment

Working...
                              X