Na lang wachten, offertes ontvangen enz... is mijn bus en aanhanger bestickerd :D
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Busje komt zo, busje komt zo...
Collapse
X
-
Je aanhanger word er niet zomaar afgehaald. Zeker niet bij een tankstation( kost simpel weg gewoon te veel tijd.) op feest locaties kan het wel voorkomen dat hij daar gestolen word. Als oplossing daar voor is dit een goede oplossing. Deze doe je over onder je trekhaak door en dan op slot, nu zit je aanhanger dus echt vast aan je auto, het slot kan ook gebruikt worden als er geen auto voor zit want de trekhaak past er simpel weg niet meer tussen door.
Comment
-
Originally posted by JanPetersen View PostOf gewoon tanken direct naast het betaal hokje! Kan je de boel goed in de gaten houden. Of bij zo'n zelf-service gedoe, waar je met de PIN moet betalen!
Comment
-
Op het forum hier heb ik een paar mensen waar ik altijd naar luister omdat ik weet dat ze er steeds pal op zitten, hij is inderdaad mooi geworden, van dicht iets minder omdat op bepaalde plaatsen de folie niet strak is, er zitten nepen, lucht dat ze er waarschijnlijk niet uit kregen en dan krijg je van de nepen, jammer en ze hebben brokken gemaakt, toen ik buitenreed deed mijn rechterspeigel het niet meer, iets en tijdens het rijden slaat hij dicht, waarschijnlijk de mechaniek kapot, mijn speigels mag je ook niet zomaar met de hand dichtklappen dat moet steeds electrisch maar sommige mensen mag je het 10x zeggen ze snappen het niet, morgen naar de garage en ik hoop dat ik het onder garantie kan herstellen anders zal het een duur grapje zijn.
Comment
Comment