Announcement

Collapse
No announcement yet.

Busje komt zo, busje komt zo...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dj funkey View Post
    Ronnie.:)
    Nee, Ronny.

Comment

Als dat bedrijf schade aan je bus heeft gemaakt zullen zij het ook moeten betalen he... zeker met die prijzen voor de belettering op zich.

Comment

waaronder inderdaad ronny, rick, geluid en licht.com en, en, en :-)

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
          Als dat bedrijf schade aan je bus heeft gemaakt zullen zij het ook moeten betalen he... zeker met die prijzen voor de belettering op zich.
          Bewijs maar dat het door hun komt.
          Toen ik mijn bumpers en spiegels heb laten spuiten in het wit kreeg ik mijn bus ook terug met een bluts in, ik meteen terug en ik kreeg als antwoord dat het niet bij hun was gebeurt maar waarschijnlijk bij mij thuis, dat grapje koste mij 450 euro, bluts eruit halen en herspuiten.

Comment

Ik voel me zeer vereerd ;)

Maar dan neem bovenstaand advies ook maar van me aan, gewoon laten betalen die schade!
            [EDIT] Een beetje bedrijf geeft dat gewoon netjes toe, ze zijn er waarschijnlijk toch voor verzekerd.

Comment

Originally posted by Mol View Post
              waaronder inderdaad ronny, rick, geluid en licht.com en, en, en :-)
              Dus eigenlijk iedereen.:)

Comment

Ik luister nooit naar iedereen, ik voel wel wanneer ik iemand mag volgen en wie niet. :-)

Comment

Ik luister gewoon naar degene die me een bruikbare tip geeft!:)

Comment

En hoe weet je dan ook dat deze 100% goed/veilig is?

Comment

Die tips komen meestal van de "pro's" en dan weet je toch wel dat het klopt.

Comment

Back ontopic.

Comment

Netjes geworden! Goed uit de verf gekomen die bus en aanhanger. Zonde dat de folie er dus niet overal strak omheen zit, daar zou je nog wat van kunnen zeggen op het moment dat ze lastig gaan doen over je spiegel... want dat is ZEKER hun fout en als jij dat niet accepteerd hebben zij het goed te maken.

Comment

Kan je bij jouw busje nog door de achterruit naar binnen kijken? Als jij daarmee aan dieven kan bewijzen dat je busje leeg is zal er veel minder snel ingebroken worden>!

Comment

volgens mij is de hele achterruit afgestickerd hoor ;)

Comment

Is ook weer voor beide kanten wat voor te zeggen, want als je hem niet bestickerd zie je ook dat er apparatuur in zit.

Comment

Working...
                                X