In Duitsland liggen de prijzen even hoog, anders heeft het namelijk geen zin om vanuiit Pioneer Europa de prijzen even hoog te gaan leggen he! Van de 7 duitse websites die prijzen vermelden wordt er op 6 daarvan de CDJ1000 voor 1369 aangeboden. Op de website van Bax-shop.nl staat hij voor EUR 1365. Dus de prijzen zijn wel degelijk gelijkgetrokken lijkt me:)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hebben jullie last van de crisis?
Collapse
X
-
Originally posted by LaRoche View PostIn Duitsland liggen de prijzen even hoog, anders heeft het namelijk geen zin om vanuiit Pioneer Europa de prijzen even hoog te gaan leggen he! Van de 7 duitse websites die prijzen vermelden wordt er op 6 daarvan de CDJ1000 voor 1369 aangeboden. Op de website van Bax-shop.nl staat hij voor EUR 1365. Dus de prijzen zijn wel degelijk gelijkgetrokken lijkt me:)
Comment
-
Ja, nog wel. Dat is hun oude voorraad waarschijnlijk. Pioneer werkt nu ook met verschillende soorten statussen voor dealers. Wij zijn bijvoorbeeld iets van Gold Dealer (ofzoiets) en hebben daarmee de hoogste korting die mogelijk is bij Pioneer, deze statussen worden afgegeven door Pioneer aan de hand van de verkopen en je moet aan een aantal richtlijnen voldoen.
Dat je een aantal Pioneer prijzen nog laag ziet staan zou goed kunnen kloppen. De prijzen zijn per 1 april gestegen namelijk, oude voorraad mocht nog tegen de oude prijs verkocht worden :)
Vandaar..
Comment
-
Verhuur?
Dat blijft uiteraard gewoon hetzelfde, mits de verhuurbedrijven geen nieuwe spullen aanschaffen. (In de verhuurprijs zit een stuk afschrijving, een stuk winst, enz. En die afschrijving is iets duurder door de hogere aanschafprijs.)
Comment
-
Ik ben pas net begonnen met een drive-in show, ben ook nog maar 15 jaar dan en ik vraag ook niet zoveel.
Maar tot nu toe ziet mijn agenda er zo uit:
(En er komt waarschijnlijk nog een grote opdracht aan, buiten bij een sponsorloop op een bedrijventerrein ergens is september als ik het goed heb.)
10-03-09 - Griendencollege, sliedrecht
14-03-09 - Besloten feest, alblasserdam
16-04-09 - Muz. ver. apollo, Nieuw-lekkerland
23-05-09 - Besloten feest, Nieuw-lekkerland
18-07-09 - Besloten feest, Nieuw-lekkerland
bijna elke maand dus wel een opdracht :)
Comment
-
Originally posted by Partysounddriveinn View PostIn de verhuur zijn er verleggingen van producten mensen kiezen nu bijvoorbeeld eerder scanners dan heads om zo euro,s te besparen voor de rest gaat het echt niet slecht in de verhuur wereld..
Bedrijven en verenigingen die blijven nog wel aardig huren in Zeeland.
Zegt echt wat over de bevolking hier: zuinige zeeuwen ;)
Comment
-
Och de crisis heeft z'n voor- en nadelen...
Het voordeel voor mij zit er vooral in dat de hypotheeklasten flink gedaald zijn en dat de brandstof even een tijdje goedkoper was.
Nadeel is dat ik waarschijnlijk mij dag-baan kwijt raak, maar echt een groot probleem is dat niet. Heb daardoor meer tijd voor mijn eigen zaak ;-P
Comment
-
Comment