Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2x dB Technologies basic 200
    1x sub 12 dB Technologies

:)

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
      Zojuist terug van de lopen doet hopen loop te rotterdam, moest er het geluid verzorgen.
      Hier volgt een apparatuurlijstje:
      8x Dap X12T top
      4x Dap X18B sub
      1x Yamaha 166cx
      2x Pioneer cdj-800 mk2
      1x Pioneer djm-800
      Aantal Senheisser EW 100HH

Hier de foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=O684MANI
      (meer foto's en een filmpje verschijnd nog)
      Hier het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=-kNCdxeB3HY

Comment

• Hier wat foto's van afgelopen zondag in een van de loodsen op de haven in Wolphaartsdijk
        feest voor 100 man met karaoke

het zijn maar paar van de 400 fotos:P

Comment

• De logica in je lichtbrug ontbreekt een beetje. Waarom nog vier losse parren opgehangen en niet gewoon een extra T4'tje? Patrick (in ieder geval zn bus, dus hij vast ook :D) was aanwezig dus je had bij hem ook wel een T4'tje kunnen regelen. ;)

Verder vrees ik een beetje voor je witte backdropdoekje. De parretjes hangen er namelijk wel heel dicht bij op deze manier. Verder had je al een soort backdrop van het zeil achter je, dat had je juist leuk kunnen uitlichten met die losse parren.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
            De logica in je lichtbrug ontbreekt een beetje. Waarom nog vier losse parren opgehangen en niet gewoon een extra T4'tje? Patrick (in ieder geval zn bus, dus hij vast ook :D) was aanwezig dus je had bij hem ook wel een T4'tje kunnen regelen. ;)

Verder vrees ik een beetje voor je witte backdropdoekje. De parretjes hangen er namelijk wel heel dicht bij op deze manier. Verder had je al een soort backdrop van het zeil achter je, dat had je juist leuk kunnen uitlichten met die losse parren.
            Mijn t4 ligt inmiddels al 3 weken bij bax/fabriek in de maak dus had ik helaas even geen oplossing behalve los en aansturen met 2 dim switch packs die ik nog had liggen.;) vond het opzich niet eens zo verkeerd staan anders is het ook zo super strak allemaal.

ik werk inmiddels al een half jaartje met witte back drop en af en toe check ik de hitte etc. maar alsnog is er geen extreme warmte of dergelijke bij het doek dat het vlam kan vatten ;)

dat zeil was te dik om uit te lichten en de loods is nou eenmaal zo ingedeeld ik kon er moeilijk veel aan veranderen:P achter het zeil was geen ruimte voor parren en zou moeilijk zijn geweest deze te creëren

thanks voor je reactie rick:)

p.s. ja patrick hielp mee met karoake zodat ik zelf kon presenteren en draaie:D

Comment

• Originally posted by free energy View Post
              dat zeil was te dik om uit te lichten
              Je hoeft die parretjes er toch niet achter te zetten o.i.d.? Gewoon op de grond en richting het zeil. Maakt het aanzicht van de DJ ook gelijk een stuk warmer.
              achter het zeil was geen ruimte voor parren en zou moeilijk zijn geweest deze te creëren
              Op het podium toch wel. ;) Gewoon achter de plek van de DJ opstellen en richting het zeil laten schijnen.

Comment

• @rick oow op die manier haha:P ja had gekunt maja overal op me site staat het zelfde decor dus dan ga je niet meer zo snel over op wat anders (gewend)

Comment

• Ziet er netjes uit, Misschien de volgende keer het zwarte doek beter spannen?

Comment

• Ziet er netjes uit! Alleen inderdaad de afwerking had iets beter gekund.

Comment

• ja ik zat er inderdaad ook al naar te kijke:P het zwarte doek hing er beetje kansloos bij ;) helemaal mee eens:P thanks voor de reacties jongens:)

Comment

• Ziet er leuk uit!

Een zwart back-dropje zou mooi zijn.
                        Zelf zou ik wel je speakertjes op het podium zelf hebben gezet.

Comment

• Ik niet, op deze wijze kunnen de subjes koppelen met de vloer en zul je toch nét wat meer uit je set kunnen halen.

Comment

• Op de opendag heb ik 2 scanners besteld, deze heb ik woensdag in huis gekregen.
                            Heb ze dezelfde dag er nog aan gehangen maar de stroomkabel was te kort, wou ik eerst wat langer maken en dan een foto van maken. Eén ding waar ik me op heb verkeken zijn de kabels tussen de lampen, moet 2 meter hebben i.p.v. 1.5 meter. Waardoor deze kabels nog niet zo mooi hangen.

Hier aantal foto's

Comment

• ziet er leuk uit. Je kan ook de volgende keer de fotos uploaden op www.bax.dj-walter.nl is sneller en heb je geen ac voor te hebben. Maar verder ziet het er goed uit. Werken ze goed en bevallen ze een beetje?

Comment

• Tot nu toe bevallen ze goed. Ik heb al snel een chase in elkaar gezet en uitgeprobeerd.
                                Over een paar dagen kan ik wellicht meer zeggen.

Comment

Working...
                                X