Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by BCDrivein View Post
    Ziet er leuk uit!

Een zwart back-dropje zou mooi zijn.
    Zelf zou ik wel je speakertjes op het podium zelf hebben gezet.
    zodra je bassboxen op een houten podium zet of zowieso op een podium zet krijg je rare trillingen waardoor het geluid wel eens raar kan klinken.

Comment

• @DJ Nick: Hoe is de lichtopbrengst tot nu toe? Aangezien er op de opendag niet veel van te zien was. Komen ze nog mooi door je ledparren heen?

Comment

• Ze komen er net door heen, het zit er niet ver van af.
        Toen ik ze thuis had viel de lichtopbrengst nog wel mee, de tent had té veel zonlicht.

Comment

• dus in combinaatie met showtec ledparren is het een mooie verhouding? of zie je ze er echt net doorheen....?

Comment

• Eerlijk gezegt heb ik er nog niet echt op gelet, zal vanavond in donker even kijken.
            Wel snel gekeken hoe die het deed ten opzicht op de led parren.

Comment

• Ik heb gisteravond gekeken, de scanners komen er wel ruim door heen. Je ziet de gobo's wel door het licht v/d showtec compact lichtset.

Comment

• Gisteren avond bruiloft feestje gedraaid.

Ik heb echt het idee dat mijn boxen aan het verslijten zijn binnen in want geluid lijkt steeds minder te worden:S

Comment

• Originally posted by free energy View Post
                  Ik heb echt het idee dat mijn boxen aan het verslijten zijn binnen in want geluid lijkt steeds minder te worden:S
                  Dat zou best kunnen, aangezien je de vorige fotosessie aangaf dat je lekker in het rood stond te draaien om er meer uit te persen. Beetje het 'eigen schuld' idee (hoe cru het ook klinkt), ik neem aan dat je zelf achter alle knoppen staat.

Comment

• ja ik heb het geluid nu ook gewoon elke keer zodra ik rood zag dat ik hem weg heb gedraaid minder bas etc. maar dan kom je er achter dat je gewoon te kort komt

maar ik vroeg me af of boxen kunnen slijten qua geluids uitbreng?

Comment

• Rubber droogt uit na verloop van tijd, dus ja.

Comment

• Zie het als een elastiek. Als je die erg ver uitrekt, beginnen er scheurtjes in te ontstaan. Het fysieke bewegingsvermogen van een luidspreker (de uitslag) houdt op een gegeven moment op. En als je er dan nóg meer uit wil persen (rood is daar een mooie indicatie voor), dan ben je in feite bezig om het elastiek uit elkaar te trekken, zeker met een wat kleiner topkastje.

Comment

• oke weer wat geleerd ;)

ik ga binnen kort om nieuwe maar er sneuvelt beetje veel afgelope maanden:S
                          dmx balk ,pioneer draaitafel, koptelefoon, en nu me boxen die het niet meer trekken:S alles zit in kisten en ga er normaal mee om :P maar tja na 3 jaar elke weekend is het te verwachte;)

ik zou zeggen lets go back on topic;)

Comment

• Ik heb gisteren bij een Tennis vereniging gedraait, het was erg leuk en gezellig. Ik heb niet zo veel foto's van het publiek, maar die krijg ik nog door gestuurd.

Linkje: http://www.mijnalbum.nl/Album=AWTBMCPH

Ik weet het, de kabels bij het rechter statief konden iets netter gelegd worden.

Comment

• En die opgestapelde flightcases zijn niet zo mooi.

Comment

• Dat weet ik. Er komt binnenkort een keyboard statief waarop de case kan staan, met een mooi doekje ervoor. maar voorlopig moet het zo.

Comment

Working...
                                X