Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by john View Post
    Ik zie dat wel vaker, en meestal ook een blikje of een hele fles cola! Persoonlijk vind ik het ook niet netjes, maar ieder zijn eigen "look" hé?
    Ik gebruik ook nooit een stoel, maar een fles Cola achter de booth vind ik toch echt niet zo erg.

Comment

• Je moet toch ook aan jezelf denken?

Een blikje cola vindt ik niet echt ergelijk. Een zittende DJ daarintegen zal waarschijnlijk wel ten koste gaan van de sfeer..

Comment

• Originally posted by rick1993 View Post
        Een zittende DJ daarintegen zal waarschijnlijk wel ten koste gaan van de sfeer..
        Ik vind ook meer wanneer je alleen achtergrond muziek hoeft te draaien, dat je best een keer een barkruk ofzo mag pakken, daar heb ik dan niet zo'n probleem mee.
        Als het om een dikke party gaat wel..

Originally posted by BCDrivein View Post
        Ik moet vandaag de hele dag draaien op een schoolhockey toernooi.
        Alles verliep prima, en ik werdt netjes ontvangen.

Video is momenteel aan het uploaden op YouTube, maar dit zal nog wel even duren.
        Wanneer je geen geduld hebt, en de link er nog niet staat, kan ik je verwijzen naar het YouTube kanaal: BramWeijschede

Foto
        Last edited by Rick; Saturday-03-07-2010, 19:24. Reason: Ongelofelijk grote foto naar link

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
          Ik vind ook meer wanneer je alleen achtergrond muziek hoeft te draaien, dat je best een keer een barkruk ofzo mag pakken, daar heb ik dan niet zo'n probleem mee.
          Als het om een dikke party gaat wel..
          Zit wat in, als het publiek zit wordt het ook al weer anders..

Waarom trouwens een hele foto quoten? We zien hem echt wel hoor..
          Tja, wat moet ik er van zeggen..
          -Kabels de volgende keer vastmaken op de grond of matjes er overheen?
          -Blauw krat + steekwagentje volgende keer wegzetten?
          -Voor de rest gewoon een net showtje.

Comment

-Blauw krat + steekwagentje volgende keer wegzetten?
            Blauwe krat moest persee daar blijven staan van de organistor, want ik moest hem "bewaken". (er zaten bekers in voor de winnaars)
            Ik mocht heb zelfs niet achter me zetten..

Ik had mijn laptop op het steekwagentje staan.
            Ik vind dit zelf een betere oplossing, dan gelijk een inklapbaar tafeltje mee te nemen van 1 meter.

Ik vind dat je er ook niet echt op kan beoordelen ;)

Comment

• Enorme foto veranderd naar link.

AUB Foto's die in de breedte groter dan 600 pixels zijn onder een linkje gooien.

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                Ik vind dat je er ook niet echt op kan beoordelen ;)
                Maar, dit topic is toch bedoeld om de show te beoordelen?

Heb jij je laptop normaal niet op je meubel staan?

Comment

• Gister showtje gehad

het enige wat beter kon was de kabel van de t4 denk ik..

Comment

• Die kabel had inderdaad iets charmanter gemogen, maar verder weer erg strak! Net alsof je luidsprekers draadloos zijn. ;)

Comment

• Kabel wou niet charmanter nu omdat ik het licht op een andere groep wou en de opdrachtgever hier niet naar had gekeken (na het duidelijk te zeggen en het nog onder de bevestiging te zetten)
                      Dus ik kwam te kort aan verlengkabels

Haha, dat is toch ook de bedoeling? zo min mogelijk kabels (:

Comment

Maar, dit topic is toch bedoeld om de show te beoordelen?

Heb jij je laptop normaal niet op je meubel staan?
                        Normaal heb ik hem niet mee.
                        En ik heb op me meubel met DJ Gear, en dan de PC voor Freestyler, en voor BPM Studio gebruik.

Comment

• Gister een zeer geslaagd feestje gehad. Kwam een man of 30. Ik heb op jullie tips gelet met de kabels, en iets met de DJ booth gedaan. Het is helaas een hele erge kabel boel, onder de nieuwe case. We zijn een manier aan het zoeken om dit netjes te opruimen. En vanplaats het zwarte dekentje komt later een spandoek (topic DJ meubel).

Foto:

Link naar alle foto's:
                          klik

Hebben jullie nog tips?

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                            Ziet er netjes uit! Waarom gebruik je een stoel? Een DJ hoort toch te staan..
                            Smiddags 15:00 tot 18:00 rustige achtergrond muziek en iedreen zat. Savonds de stoel weg gezet. Toen was het tijd voor disco. Al was de opkomst niet zo super groot ze hadden veel meer mensen verwacht.

Comment

• @Bram,

wanneer leer je je speakers nou eens op goede hoogte te zetten?

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                                Link naar alle foto's:
                                klik

Hebben jullie nog tips?
                                Je booth komt erg rommelig en wat scheef over bij mij, maar dat is wellicht persoonlijk.

Wellicht denken aan een nieuwe indeling van je lichtbrug? Het midden is nogal volgepropt wegens de mushroom, de scans aan de zijkanten schijnen waarschijnlijk vooral tegen je luidsprekers aan.

Comment

Working...
                                X