Originally posted by john
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by rick1993 View PostEen zittende DJ daarintegen zal waarschijnlijk wel ten koste gaan van de sfeer..
Als het om een dikke party gaat wel..
Originally posted by BCDrivein View PostIk moet vandaag de hele dag draaien op een schoolhockey toernooi.
Alles verliep prima, en ik werdt netjes ontvangen.
Video is momenteel aan het uploaden op YouTube, maar dit zal nog wel even duren.
Wanneer je geen geduld hebt, en de link er nog niet staat, kan ik je verwijzen naar het YouTube kanaal: BramWeijschede
Foto
Comment
-
Originally posted by BCDrivein View PostIk vind ook meer wanneer je alleen achtergrond muziek hoeft te draaien, dat je best een keer een barkruk ofzo mag pakken, daar heb ik dan niet zo'n probleem mee.
Als het om een dikke party gaat wel..
Waarom trouwens een hele foto quoten? We zien hem echt wel hoor..
Tja, wat moet ik er van zeggen..
-Kabels de volgende keer vastmaken op de grond of matjes er overheen?
-Blauw krat + steekwagentje volgende keer wegzetten?
-Voor de rest gewoon een net showtje.
Comment
-
Originally posted by rick1993 View Post-Blauw krat + steekwagentje volgende keer wegzetten?
Ik mocht heb zelfs niet achter me zetten..
Ik had mijn laptop op het steekwagentje staan.
Ik vind dit zelf een betere oplossing, dan gelijk een inklapbaar tafeltje mee te nemen van 1 meter.
Ik vind dat je er ook niet echt op kan beoordelen ;)
Comment
-
-
Gister een zeer geslaagd feestje gehad. Kwam een man of 30. Ik heb op jullie tips gelet met de kabels, en iets met de DJ booth gedaan. Het is helaas een hele erge kabel boel, onder de nieuwe case. We zijn een manier aan het zoeken om dit netjes te opruimen. En vanplaats het zwarte dekentje komt later een spandoek (topic DJ meubel).
Foto:
Link naar alle foto's:
klik
Hebben jullie nog tips?
Comment
-
Originally posted by Dj-scratch View PostZiet er netjes uit! Waarom gebruik je een stoel? Een DJ hoort toch te staan..
Comment
-
Je booth komt erg rommelig en wat scheef over bij mij, maar dat is wellicht persoonlijk.
Wellicht denken aan een nieuwe indeling van je lichtbrug? Het midden is nogal volgepropt wegens de mushroom, de scans aan de zijkanten schijnen waarschijnlijk vooral tegen je luidsprekers aan.
Comment
Comment