Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zit meer te denken om iets van een sleutel-schakelaar te maken op 230v. Lijkt me wat gebruiksvriendelijker en veiliger ook. ;)

Comment

• Ik stel een schakelpaneel (19 inch) met zes aan/uit schakelaars voor. Of een DMX switchpack wanneer je het budget er voor hebt.

Comment

• 6 schakelaars voor twee powershotjes, lijkt me beetje teveel van het goede. Ik denk dat ik gewoon een set IEC-kabels koop, plus zo'n grote rode drukknop waar ik tevens een sleutelschakelaar aan zet en een IEC connector.

Comment

• Rick,

Je weet het verhaal leuk te brengen. Wij hebben hier echt in een deuk gelegen!
          Zo'n grote ronde drukknop met een sleutel ingang, is een slim idee. als je dat gebruikt, kan je niet zomaar de fout meer ingaan.

Comment

• MagicFX heeft er een officiële oplossing voor: KLIK. Alleen die is niet echt goedkoop voor een 'schakelaartje'.

Zoals DJ-Scratch al zei is je verhaaltje leuk gebracht :cool:

Comment

• Voor nog geen fractie daarvan maak ik zelf een prima kastje... ze mogen best wat verdienen, maar 300% ofzo over een kastje vind ik een beetje veel.

Comment

• t kastje van MagicFX ziet er wel gelikt uit.. beetje als zo'n knop voor wereld vernietiging in hele slechte james bond parodiesn. Zier er ook stevig uit en alles in een..... daar valt ook wel wat van te zeggen.. al zou ik zelf denk ik ook gaan knutselen voor dat geld.

Comment

• Juist, ik ga binnenkort kijken voor een nette, passende oplossing.

Verder nog iemand foto's?

Comment

• Ik heb hele mooie detailfoto's mogen ontvangen van de confettishooters, met grúwelijke dank, respect en credits aan de fotograaf die de beelden heeft vastgelegd. :D
                    Heb ze toegevoegd aan het fotoalbum.

Comment

• Mooie foto's!

Ik geniet echt van zulke foto's.

Comment

• Je geniet als je mij ziet? Je spoort niet man... :D

Fotograaf had overigens iets van 150 foto's op de dag gemaakt, maar heb zomaar wat sfeerbeeldjes + gerelateerd materiaal geupload.

Comment

• Originally posted by Rick View Post
                          Je geniet als je mij ziet? Je spoort niet man... :D
                          Euh nee, ben hetro :p

Ik hou gewoon van het mooie meubel met de apparatuur.

Comment

• Rick,

Ik ben jaloers op je meubel.. Lekker simpel, compact, en volgens mij ook een simpel systeem met in elkaar zetten. Leuke foto's, en het ziet er netjes uit.

Comment

• ik denk juist dat rick best wel even bezig is om alles in elkaar te zetten..
                              eerst de stellage..
                              dan de doeken,
                              dan de tubes
                              lichten
                              geluid
                              kabels
                              etc....

Flichtcases met voorzetscherm is sneller...
                              Daarintegen heeft hij wel wat staan dat weinig ruimte in beslag neemt bij vervoeren...
                              Pack small play BIG zeg maar.

Zitten best mooie foto's tussen!

Comment

• Compact tijdens transport? Ja.
                                Eenvoudig op te zetten? Ja.
                                Ingeklapt in de schuur, driehoekige traanplaat was over van het systeem, wordt nooit gebruikt.

@ zassie, je hebt gelijk dat het eventjes duurt, maar het is allemaal simpel werk en eigenlijk zo gebeurd. Cases werken sneller, maar dit is tijdens transport stukken compacter. ;)

Comment

Working...
                                X