Wanneer anderen persoonlijk worden aangevallen en je van mening ben dat een ander forum een stuk professioneler is geven we een ban voor een tijdje en kan je misschien beter je f**dback geven op dat andere forum, dan blijft het hier gezellig.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Post hier je drive-in show foto's
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik moet zeggen dat het er wel leuk uitziet met 2 trussen.. had alleen zelf me parren achter me gelaten i.p.v voor mij maar voor de rest ziet het er leuk uit en er is aan de afwerking gedacht dat is iets wat ik zelf heel erg waardeer dus ga zo door. 8)
Het is wel een groot verschil van show :shock:
Comment
-
Originally posted by full effectwaarom moet je hoger staan als publiek? wij staan zovaak laag...en ducktape zal geen 2 honderd kilo of meer trekken... dus dat de tape alles wel bij elkaar houd is ook onzin... :roll: als je nou wil weten hoe de meeste ongelukken gebeuren lees dan al jullie reacties even...hoe makkelijk sommige denken...dat je jezelf graag in gevaar brengt moet jezelf weten, maar de klant betaald je niet voor een feest met een enkele reis :roll:
het zit om de tafelpoten heen, de tafels hangen niet met tape aan het plafond hoor
Comment
-
Super gezellig kinderfeestje. Echt na evaluatie een wastlijst met irritaties. Mja daar kunnen we wat aan doen. Feest was gewoon super maar ook super gezellig, kids gingen helemaal uit hun dak. Aanwezige ouders vonden het maar wat gezellig. Opdrachtgever was zééér te vrede
Nouja leuk, foto's:
Show opstelling
Gezellig feesten
Jumpen :O op die leeftijden :D
Jumpers
Zo'n interactief lied :P
Dansen
Limbo, vooruit zakken!
Nouja, commentaar?
Comment
-
- Inlaadde van de auto ging met veel irritatie en gezeur
- Ik zat elke keer met me mic. kabel in de knoop met mijn mensen, of koptelefoonkabel
- gingen enkele kratten stuk
- onder de tafel was het een puinzooi van kabels, bij afbreken was het echt spaggetti.
- Nog enkele technische dingen waarvan ik denk dat het beter kan
Heb me mensen erop aangespronken, we gaan er met z'n alle aanwerken.
Tja ik stel ook hoge eisen aan mijn shows ;).
Zo komt er ook z.sm. een draadloze mic. en worden er gewoon dingen vervangen/aangepast/bijgekocht.
Comment
Comment