Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er netjes uit.. Volgende keer wel met bekabeling hé:P

Comment

• Ziet er netjes uit Jasper! ;)

Maar waarom heb jij je midi controller (teminste volgens mij is het een midi controller.) niet bij je mixer? het lijkt me niet echt fijn als zo moet bukken.

Comment

• MIDI controller? Da's een DJ mixertje. (Numark DM-1090 gok ik)

Comment

• Beide geen punten. Het is een numark DMC2 HID controller.

Staat te koop, maar zolang ik hem heb gaat hij mee om achtergrondmuziek te kunnen spelen op de PA klussen.

@ Jurgen, morgen maak ik op locatie foto's incl. lichtset.

Comment

• Zou ik mogen vragen welke twee fligtcase dat zijn met een tussen stuk er tussen? Ik zoek ook nog zoiets.

Comment

• Ow ik zie het al. Laat maar.

Comment

• 2 zelfbouwcases met als tussenstuk een deksel op een pianostatief. Vervolgens met klittenband een afrokdoek ervoor hangen.

Hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn. :D

Comment

• Zou het dan niet mooier zijn, als je het geheel alles afrokt?

Comment

• Ben ik niet zo'n fan van. Ik heb liever wat leven in mijn meubel als een strak zwart doek. Maar smaken verschillen. ;)

Comment

• nette opstelling. Mocht je reclame willen maken kan je evt doek laten maken met logo ipv je zwarte doek en klaar.

Comment

• een voorbeeldje van mijn middelgrote opstelling (huwelijksfeest ca. 150man):

klik
                        klok

En zoiets is dan weer voor iets voor ca. 300 man (let even niet op de schuine trussen, die staan er voor de gein):
                        kluk

(in de booth 2xcdj800mk2 en djm600)

Comment

• Ziet er netjes uit, alleen mis ik de basisverlichting.

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
                            Ziet er netjes uit, alleen mis ik de basisverlichting.
                            daar heb je gelijk in maar.. dat is ook niet altijd alles.. ik zou dan eerder wat washes nemen in plaats van standaart parren..;)

Comment

• Met 6 scans kun je best een aardig basissetje wegzetten, ligt er alleen aan hoe je het programmeert. Laat je héél rustig je 6 scans door de zaal gaan en gebruik je een shutterchase en laat je alles dezelfde kleur, dan kan dat een heel rustig, maar strak effect geven.

Laat je alles echter in het rond wapperen, gebruik je veel kleuren door elkaar en wissel je constant je gobo's waardoor er geen structuur in zit, dan krijg je een druk chaotisch effect.

Comment

• Nou als ik eerlijk ben vind ik 8 scans overdreven
                                zeker als enige verlichting ik had er inderdaad wat basis verlichting bij gedaan 2 t4tjes en dan i.p.v. 8 scans - 4 scans Maar dat is natuurlijk mijn menig

verder vind ik het er opzich netjes uit zien.
                                ik zou alleen bij de opstelling voor 300 man de niet sub tops allemaal naast elkaar zetten
                                ik zou eerder 2 subs en dan 1 topje of 2 topjes op elkaar zetten
                                anders ziet het er niet zo mooi meer uit

wel mooie apparatuur

Comment

Working...
                                X