Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Als je dit vergelijkt met je show van pakweg een jaar geleden dan kun je echt verbetering zien! Ga zo door.

Comment

• Originally posted by --Djdave-- View Post
      Enige opmerking wat ik heb is dat je speakers raar staan in verhouding met je lichtbrug.
      Omdat ze onder die tent staan en de lichtbrug er voor staat.
      Ook zou je is kunnen kijken naar prolyte truss.
      Ik kan me heel goed voorstellen dat die keuze bewust is gemaakt om juist ruimte uit te sparen. Het DuraTruss systeem is gewoon ongelofelijk compact en voor deze setup prima toereikend.

Wel zou ik bij dit soort feestjes van tevoren goed afspreken wat voor afdekking er is voor je materiaal en hier hetgeen wat je meeneemt op aanpassen. Zo te zien was het voornamelijk een setje voor de sfeer, dan heb je in principe aan een fourbarretje op statief voldoende. Plus, die kan je achter je zetten, of je kunt hem naast de tent neerzetten en binnenhalen wanneer het begint te regenen. Dan loopt je apparatuur ook minder risico.

Comment

• Bedankt voor de reacties.

Wij zitten met het vervoer. We hebben niet al te veel ruimte meer in de auto, en een aanhanger is voorlopig geen optie.

Je hebt inderdaad gelijk over de ruimte. Het is dat het niet hard ging regenen, want anders hadden we een groter probleem. We proberen hier de volgende keren rekening mee te houden, en eventueel acties ondernemen. Als we in een klein tentje komen te staan, zetten we voortaan gewoon een dmx barretje, en een mushroom op 1 wind up statief, en de rest gaat dan weer mee terug. We hebben zowiezo in ons toolkistje een zeil liggen van 4 bij 5 meter, van mocht het mis gaan.

Comment

• Gisteren weer een feestje gehad. Dit keer lekker in de buurt (Oosterhout). Het was in de achtertuin, voor een man of 60. We hadden niet de meeste ruimte, maar het ging allemaal goed. Voorin sta ik, en achter in de zaal staat de DMX bar met een mushroom effect.

Link naar foto's: klik

De kabels bij de flightcases werden na de foto's nog beter weg gewerkt.

Comment

• Omdat er gisteren werd gevraagd in het "iets nieuws-topic" naar foto's van mijn boxen.
            Hier een aantal foto's van de speakers enz.

compleet met draaitafel en licht.
            bas
            versterrack

Comment

• Ziet er netjes uit Nick! ;)

Comment

• Zo, nou heb je er zeker een mooi setje staan ;)

Vanwaar trouwens de keuze voor deze speakers? Ik dacht dat je voor de DB Chromo serie wou gaan?

Comment

• Ik heb inderdaad wel is gekeken naar de DB Cromo, maar ik wou geen actief systeem hebben. Ik vind passief toch iets makkelijker werken dan actief. Daarom is er gekozen voor passief systeem.

Comment

• Heb je daar argumenten voor? ik wil zelf naar een nieuwe geluidsset kijken, dusja

Comment

• Hmmm kan dat misschien ergens anders en niet in het "post hier je drive-in shows foto's" topic?

Comment

• Gister een erg geslaagd feestje gehad! Meteen een boeking voor volgend jaar al ontvangen ;'). Er was een ruimte binnen en buiten. We hebben dus 1 speaker binnen gezet, en eentje buiten. De mensen moesten onder de lichtbrug zegmaar doorlopen, om in de zaal te komen. Ik heb redelijk veel foto's gemaakt, dus bekijk ze maar rustig door... Ik hoor graag jullie commetaar, wat ik kan verbeteren e.d.

Link naar de foto's: klik

Alvast bedankt ;')!

Comment

• Het ziet er allemaal heel netjes uit, zowel de verlichting als het meubel. De positie van het licht snap ik niet. 'Je moet er onder door lopen'. Ik vind het zelf mooier als het licht gewoon achter of naast de DJ staat.
                          Al met al ziet het er zeer goed uit.

Comment

• Bedankt voor de reactie.

Waarom we daarvoor gekozen hebben, is dat de breedte van de ruimte ongv 2,50 meter was. Oftwel, mijn lichtbrug paste er niet tussen. En schuin lukt ook niet helaas. Dus we hebben allerlei dingen wel geprobeerd.

Comment

• Geghe, ik wist het ^.^
                              Lang leven de zaag, al is dat ook weer zo zonde.

Comment

• Dj-scratch, draai jij met meerdere personen?

Comment

Working...
                                X