Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik moest afgelopen vrijdag ook weer draaien op een evenement waar geld ingezameld voor Unicef.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=SPf2YtTe-wE

Gisteravond had ik ook gedraaid, alleen geel tijd gehad om foto's te maken, omdat ik dit keer in me eentje was.

* ik denk dat je ook niet echt kunt beoordelen, want het was gewoon een standaard setje.

Comment

• je meubel ziet er stukken beter uit zo in het zwart met die sticker/plaat erop!

Comment

• Originally posted by zassie View Post
        je meubel ziet er stukken beter uit zo in het zwart met die sticker/plaat erop!
        Harstikke bedankt, vond ik zelf ook!

Er kwam trouwens ook nog een clown op het evenement, ik dacht "Het zal clown Zassie wel kunnen zijn". ;)

Gekheid!

Comment

• Originally posted by BCDrivein View Post
          Er kwam trouwens ook nog een clown op het evenement, ik dacht "Het zal clown Zassie wel kunnen zijn". ;)

Gekheid!
          Niet alle clowns over een kam scheren... ik ben wel goed!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Comment

• Ik keek even bij de boekingen. Pi-Pa-Pepernogwat is wel vaak geboekt, behalve op 5 december, de dag van het feest zelf?

Comment

• @ DJ Walter,

Ik draai af en toe met 2 personen. Meestal in m'n eentje.

Comment

• heel eenvoudig.... 5 december is de dag voor het feest thuis... bedrijven en verenigingen doen er niks aan op de dag zelf (en de show is NIET voor huiskamer optredens)

Comment

• En nu dat uitgelegd is, weer ontopic.

Comment

• Afgelopen vrijdag twee schoolfeesten gehad, waarvan één met foto's.

klak
                    klok

Er hingen maar liefst 19 scans uit eigen beheer.

Comment

• Dat ziet er zeer strak uit! Nette trussconstructie en mooie effecten. Was alles waaronder het podium ook uit eigen beheer?

Comment

• da..da.dat is de exact zelfde setup die ik zou kopen!!

Comment

• Geweldig om te zien, van zulke foto's geniet ik!

Wat voor een geluidset gebruikte je?

Comment

• Carré en geluid was ingehuurd. Rest is uit eigen beheer.

Het geluid dat er stond was een dubbele Bell-Audio VPS-400 set.
                            Ik had dit ook aangekund met eigen geluid, maar de Tour-X set stond op de andere school.

De week ervoor ook een schoolfeest gehad. Alles uit eigen beheer:
                            klik

De bedoeling was dat we konden riggen in de tent, maar helaas was de tent 2 meter korter dan gepland. Bij dit typen was de lengte balk dus niet geschikt, maar alleen de dwarsbalk.
                            Last edited by roderickk; Tuesday-12-10-2010, 13:01.

Comment

• Ziet er erg netjes uit.

Comment

• Ja, ziet er echt gaaf uit zo! Iets waar ik jaloers op kan wezen.

Comment

Working...
                                X