Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Omdat je met 19 scans geen mh's nodig hebt? Daarnaast hebben scholen de instelling, hoe meer hoe beter en toch een beperkt budget. Voor de prijs van 19 scans kan ik minder dan 8 mh's ophangen.
Het is dan misschien wel dezelfde kleur, maar het gaat erom dat het erop zit en het niet hoort.
Ik kan me er namelijk zelf buitengewoon aan ergeren als die dingen er nog opzitten, ik vind het er echt niet uitzien.
Netjes (Y) vind het alleen jammer dat je bij de basic show je g-haken er niet afgehaald hebt.
-stopt vingers in zijn oren-
bla bla bla bla bla bla bla
Efficiënt werken, dan ga je niet elke keer je haken eraf halen. De meeste vervoeren hun fourbarren aan haken in hun auto e.d. En een feestganger irriteert zich er echt niet aan.
Last edited by Citybeatz; Sunday-24-10-2010, 21:01.
Wij krijgen ook altijd commentaar als mensen die haken zien....... Écht niet dus!
Mensen komen om te feesten, en kijken écht niet of je je trusshaken wel hebt verwijderd hoor.
Daarnaast klap je je speaker statieven niet goed uit. Je dwarsbalken moeten horizontaal staan. Dan staan je speakers ook even hoog wat ze nu niet staan. Zet ook altijd één poot naar het publiek toe. De kans dat een speaker omvalt naar het publiek is dan wel erg klein. Idem bij wind ups en tripods uiteraard.
Verder strakke show met relatief simpele middelen!
Statieven misschien wat hoger en van beide speakers het logo eraf halen, omdat het volgens mij een groot en een klein logo zijn, toch? Of lijkt dat maar zo?
Verder misschien nog een keer je meubel verven, het is niet helemaal egaal die kleur.
Voor de rest vind ik het wel goed uitzien.
Comment