Announcement

Collapse
No announcement yet.

Post hier je drive-in show foto's

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Over de jaren 70/80 party; het is dat je het erbij hebt gezegd, want het is echt helemaal nergens aan te zien... Geen spiegelbolletje ofzo, dj niet in stijl gekleed (en waarschijnlijk nog niet eens geboren) terwijl het publiek wel verkleed is enzovoorts. Jammer....

Ter vergelijking, onze jaren 70/80 party. Dat is waarschijnlijk ook wel een andere prijsklasse, maar een spiegelbol en een glitterdoekje is natuurlijk niet zo moeilijk...

Comment

• Ligt er ook maar aan wat een opdrachtgever wil betalen voor een dergelijk feest. Ik vermoed dat dit niet zo heel veel is geweest, tja, dan kun je ook niet teveel decoratie verwachten.

Echter, als de opdrachtgever maar tevreden is over het geleverde resultaat. Vind het verder ook erg knap dat je op basis van een foto de muziek kunt beoordelen. :D

Comment

• Huh? Ik zeg verder toch niks over de muziek? Dat het een 70s / 80s party is staat gewoon in het bericht hoor... En als er weinig budget is hoeft er natuurlijk geen decor en verlichte dansvloer mee, maar een spiegelbolletje en een foute blouse van de dj hoeft niet veel te kosten...

Comment

• mee eens! een themafeest is meer dan alleen een doos muziek opentrekken! ongeacht de prijsklasse

Comment

• Hallo Allemaal!

Er was een spiegelbol aanwezig, deze is niet op de foto's te zien omdat deze op verzoek van de organisatie verder het zaaltje in hangt.

Wat betreft een foute blouse, helemaal gelijk, echter ben ik nu nog geen jaar bezig en hadden wij nog niet eerder een themafeest gedraait. Hadden ook niet verwacht dat bezoekers allemaal verkleed zouden komen. Volgende keer denken wij hier zeker aan, dat hadden we op da avond zelf al bedacht.

@Rick
            Haha, truss was net ietsje te lang voot t pudium, wind-up dan maar achter het gordijn ;p

Ik heb geen idee watvoor fourbar het is, komt uit de verhuur.

Verder nog tips of opmerkingen?

Groet,
            Tom

Comment

• Hoi Tom,

Mooi dat je wel een spiegelbol bij had. Volgende keer inderdaad een foute blouse en dan komt het helemaal goed ;)

Comment

• Ik zal zelf ook eens wat foto's van onze allround shows posten: http://yourlive.nl/dis/foto.html.
                Even klikken om te vergroten.

Comment

• Netjes, Echt heel mooi! wat is dan jullie set (cd-spelers/mixer?)

Comment

• Bedankt voor het compliment. Ik werk qua dj equipment alleen met Denon. DNX 1500 mixers, DN-4500 en DN-6000 cd spelers, en in mijn eigen dj set (ik heb meerdere shows) zit een HD-2500. Dit omdat ik met computer draai (Virtual dj met HC 4500 controller) en dat is een erg handige backup. Bovendien is die ook voor de cd-speler te gebruiken.

Al het geluid is overigens HK Audio. We hebben een paar Lucas 2000 sets (een oudere set), een Lucas Alpha en een Actor DX set.

Comment

• Gister een gezellig feestje gehad. Dave van 't forum deed de avond de verlichting een beetje besturen. Hij had een CDJ-800 en een shure mic meegenomen, en aangesloten. (wat is die CDJ-800 groot :a). Dus we hadden een leuk boothje staan. Op de 1e foto liggen de kabels nog een beetje rommelig links, maar na de foto was 't weg gewerkt.

Linkje: Klik

Tips / opmerkingen?

Comment

• Oogt rommelig. En niet alleen door de kabels, ook door je opstelling. Je meubel is ongeveer een meter breed en daar moet je dan zo'n beetje al je apparatuur achter zien te proppen, dat lukt natuurlijk nooit als je zoveel meeneemt.

Verder staat één luidspreker binnen je truss, eentje er buiten.

Licht naar boven gericht? Waarom?

Comment

• Bedankt voor je reactie.

De ruimte was erg klein, en naast het lichtstatief, stond een soort barretje, waardoor het wat meer op elkaar moest. Ik ben hier vorig jaar ook geweest: klik. Toen hadden we niet het probleem, omdat ik toen 1,5 meter lichtbrug gebruikte. Ik ben het er mee eens, dat het netter kon, de opstelling. Hier zal ik dan ook de volgende keer opletten.

De LED parretjes stonden naar boven gericht, omdat het te fel was voor de kinderen, om ze naar beneden te richten.. Als we rook mochten gebruiken, hadden we ze wel naar beneden gericht, aangezien ze dan iets minder fel zijn. Ik ga hier ook mee aan de slag (programmeren), en dan ze wat minder fel installeren.

Comment

• Originally posted by Dj-scratch View Post
                            De LED parretjes stonden naar boven gericht, omdat het te fel was voor de kinderen, om ze naar beneden te richten.. Als we rook mochten gebruiken, hadden we ze wel naar beneden gericht, aangezien ze dan iets minder fel zijn. Ik ga hier ook mee aan de slag (programmeren), en dan ze wat minder fel installeren.
                            Wat dacht je van gewoon programmeren en vervolgens live het masterkanaal te bedienen? (masterkanaal niet opnemen in het programma)

Comment

• @Dj Scratch niet vervelend bedoeld maar ik zie in elke post dat of de ruimte te klein is of te laag of niet breed genoeg.
                              Mijn tip doe navraag bij je klant zodat jij shows kan leveren die je wel goed kan neerzetten nu is het elke keer net niet ik zie vele foto,s voorbij komen met iedere keer het prop probleem en dat is jammer.
                              Het probleem met de parren vind ik een slap argument je kan ze op alle manieren richten maar richt ze dan wel zo dat het er netjes uitziet of programmeer ze even zoveel tijd kost dat niet uiteindelijk zijn parren de basis van je show en zoals je weet moet je basis goed zijn om iets te berrijken zie het als een goede maaltijd voordat je bier gaat drinken zonder die maaltijd gaat het fout.

Me laatste tip schaf nog een mushroom aan en laat je strobo achterwegen de meeste mensen vinden een strobo maar irritant en aan elke zijde een mushroom staat mooi zo is je show lekker in balans en oogt het weer een stuk strakker.

Comment

• Originally posted by zassie View Post
                                mee eens! een themafeest is meer dan alleen een doos muziek opentrekken! ongeacht de prijsklasse
                                Daar ben ik het niet mee eens, als een klant met een klein budget een jaren 70 en 80 show wilt kan dat, maar als je dan ook nog eens voor een klein budget een pak moet huren dan kan ik maar een ding zeggen "kan je rekenen?" reken er maar niet op. Een leuk pak huren is ook minimaal weer 30 euro mijn gedachte is dan dat het maar 1 keer sinterklaas is in het jaar en ik nog steeds niet grijs ben met een enorme baard.

ieder waar naar zijn geld.

Comment

Working...
                                X